Bungie, Korku Filmi Cube'dan Esinlenerek Destiny 2'nin Zaman Koridorları Görevini Ortaya Koyuyor

Sadık Destiny oyuncuları, geliştirici Bungie'nin sürpriz bulmaca sevgisine yabancı değilken

Sadık Destiny oyuncuları, geliştirici Bungie'nin sürpriz bulmaca sevgisine yabancı değilken , Destiny 2'nin yakın zamanda çözülen Zaman Koridorları arayışı, diziyi vurmak için en kafa karıştırıcı ve gizemli zorluklardan biri olduğunu kanıtladı. Bulmaca resmen çözüldüğünde, Bungie nihayet görevin arkasındaki ilham üzerine biraz ışık tuttu.

Bir de Bu Hafta At Bungie blog post, geliştiriciler Zaman Koridorlar doğrudan esinlenerek ortaya Cube , (Vincenzo Natali, yönettiği 1997 bir kült-klasik korku filmi Splice , otlar arasında ). Bungie'nin dev ekibi, yapbozun filmin titiz yapısından sonra nasıl olduğunu açıkladı, tuzaklarla dolu devasa bir oda labirenti. Görevin görünüşte sonsuz “tavşan deliği” benzeri yapısını açıklayan geliştirici ekip, Alice Harikalar Diyarında ve Matrix'i diğer yol gösterici ilham kaynağı olarak göstermeye devam ediyor.

Küp ilk başta sol alan ilham kaynağı gibi gelebilir, ancak daha fazla yansıma üzerine, kimsenin bağlantıyı daha erken yapmaması şaşırtıcıdır. In Cube , beş yabancı neredeyse özdeş odalarına giden her tarafı boş, kare odasında uyanıyorum. Yakında (zor yoldan) ölümcül bir labirentte sıkışıp kaldıklarını keşfediyorlar ve bir çıkış yolu bulmak için etraflarındaki her ayrıntıyı kapsamlı bir şekilde incelemeye başlıyorlar.

Bunu rutin haftalık sıfırlamanın bir parçası olarak duyurulmayan ve Destiny topluluğunu çılgınlığın eşiğine hızla sürükleyen Zaman Koridorları göreviyle karşılaştırın, flamalar her yeni ayrıntıyı kapsamlı bir şekilde belgelemek için tam zamanlı çalışıyor

Destiny'nin geliştirme ekibi, büyük ölçekli, paylaşılan bir topluluk deneyimi yaratmayı amaçladıklarını açıklayarak tasarım süreçlerini bozdu. Ancak Bungie, sır açıldığında çevrimiçi olan herkes tarafından çözülecek bir şey yapmak istemiyordu. Bunun yerine, tüm oyunculara çözüme katkıda bulunma şansı verecek daha uzun bir bulmaca yapmayı amaçladılar. Bu amaca hizmet eden görev, ilk adımın çözülmesi için 19 saatlik gerçek zamanlı oyun oynarken, tam çözümün gerçekleşmesi bir haftadan kısa sürdü.

Geriye dönüp bakıldığında, Zamanın Koridorları'nın tasarımı Cube 2'yi biraz hatırlatıyor : Hypercube'un beyaz , parlak duvarları (herkes için benzerlikler orada bitiyor). Yapısal karşılaştırmalar açıktır, ancak Bungie'nin topluluk bulmaca tasarımına yaklaşımında Cube hakkında doğru ve yanlış yaptığı çok şey var . Zamanın Koridorları arayışı, filmin ezici gizem hissini çiviler, topluma doğru yola giden yolu zorlamak yerine stratejik olarak paylaşmak için birlikte çalışmaya teşvik eder.

Görev, bulmacanın kendisine gelince belki de daha az başarılıdır, bu da oyuncuların saatlerce aynı odalardan sıkıcı bir şekilde geçmesini gerektirir. In Cube , bir yanlış hareketin tahmin edilemeyen bir şekilde ölüm demektir. Zamanın Koridorlarında, yanlış bir dönüş, doğru olana kadar geri dönüp aynı şeyi tekrar yapmak anlamına gelir. Bu, görevin antiklimaktik ödülü tarafından desteklenmeyen nispeten düşük bahisli bir süreç: Daha önce Season of Dawn'ın yol haritası aracılığıyla ortaya çıkarılan egzotik bir silah görevi .

Kader topluluğu hala çabaları için özel bir ödül bekliyor oyunculardan bazıları hayal kırıklığı yol açtı tecrübe, aşağı geliyor. Ancak hedefin değerli olup olmadığı Bungie, topluluğunun görünüşte çözülemez bir meydan okuma karşısında birlikte çalışma yeteneğini ödüllendiren unutulmaz bir gizem yaratmayı başardı.

26 Ocak 2020 - Bilim ve Teknoloji


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.



Anket Sokağa Çıkma Yasağı Gelmeli mi ?