Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.
Mehmet - İSTEYEN GİDİP ASISINA OLABİLİR BEN KESİNLİKLE ASI OLMAM BIRAKIN BU ASI FURYASINA GELDİGİMİZ NOKTA CEZALAR SOSYAL MESAFE ZAMLAR TURK HALKI OLALI BÖYLE BİR HUKUMET ZULMU GÖRMEDİ YASAK HAFTA İÇİ SELBES CUMARTESİ PAZAR YASAK YASAK BİLİM KURULU DURMADAN YASAK KARARI ALIYOR BURDAN CUMHURİYET SAVCILARINA SESLENİYORUM DURDURUN BU ZULMÜ BÖYLE HUKÜMET KENDİ BİLİM KURULU KARAR ONAYLANIYOR MART 15 2020 ..2021 .01.21.OLMUŞ HALEN YASAK NE YAPMAYI ÇALIŞIYONUZ SAYIN DEVLET BUYUKLERİ
Ismet - aşı olmak serbest korona olmak kolay dünyada 400 bin kişi ölmüş milyonlarca kişi korona ya yakalanmış olmayız diye efelik yapıyorsunuz vefat eden profesörler doktorlar hemşireler varken sen çok iyimi biliyorsun o halde niye aşı üretmiyorsunuz milletin aklını çeliyorsunuz milletın aklını bulandırmayınız yarın hepiniz koşa koşa aşı olmaya gidersiniz. Bu sözlerim aşı olmayız diyenlere
Enver - @Ismet 135 nolu yoruma cevabı: 1900 yılından günümüze kadar tüm salgın hastalıklı yılları güzel sıralımışsınız, ammaa 1900 yılından günümüze kada TIP ve bilim teknoloji nekadar ilerledi onlardan hiç söz etmemişsiniz.
Mehmet Kahya - Bir ilacın ilaç olabilmesi için bütün testlerinin onaylanması ve kabul edilebilir seviyede olması ülkedeki sayıca yüksek katılımlı bilim adamlarının görüşü alınmalıdır.Sıradan bir ilacın bile ilaç olabilmesi için farmakolojik testlerin sonuçlarının kabul edlebilirliği olmalıdır.Bu durum daha önce zakkum ile ilgili konuda tartışılmıştıTV lerde ve basında konuşulmuştu.Bilim ne kadar gelişsede bu aşının bir yılda bulunabileceğine inanmıyorum. Kuduz - 4 yıl, 1881-1885
M Kara - @Mehmet Kahya 134 nolu yoruma cevabı: TAMAMDA BU SEBEPTEN BÜTÜN DÜNYA 4 BİR ELLE ÇALIŞIYOR ÇÜNKÜ BU HASTALIK HERKEZİ ÖLDÜRÜYOR ZEGİNİ FAKİRİ DÜNYAYYA PARMAK SALLAYANIDA O YÜZDEN 1 YIL GİBİ BİR SÜREDE BULUNDU
1834 - AŞI OLMAYI DÜŞÜNÜYORUM,EŞİM OLDU SAĞLIK PERS OLDUĞU İÇİN BİR SORUN ŞU ANA KADAR YOK.SIRAMIZ GELİNCE ZATEN +/- BELLİ OLUR AŞININ AKIBETİ, BIR KAÇ YORUMDA BAKAN OLDU BAŞKAN OLDU BENDE OLUR DİYENLERE KATILMIYORUM. CERNOBILDEN SONRA BİR BAKANDA ÇIKIP ÇAY İÇMİŞTİ AMA NE ÇAYI İÇTİĞİNİ KİMSE BİLMİYORDU ŞU AN KARADENİZ İNSANI EN ÇOK HANGİ RAHATSIZLIKTAN VEFAT EDİYOR BAKMAK LAZIM O TARİH ÖNCESİ VE SONRASI.. O YÜZDEN BİREYSEL KARARLAR VERMELİ O OLDU BEN OLURUM YADA OLMAM YERİNE BİLİM İNSANLARINA GÜVENMEK LAZIM. SONUÇT HER AŞI VE İLACIN YAN ETKİSİ KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞYOR BEN BU ANLAMDA OLMA TARINDAYIM
Bence - Tarikatların ithal ettiği aşıya güvenmem (DEVLET O KADAR ACİZMİ ? Değil ama siyasi istismar söz konusu olunca kadrim razı olurum o aşıya güvnmem )
Beyin - İçeriği belli olmayan , güvenliği olduğu kanıtlanmamış , dünyanın farklı ülkelerinde çok farklı sonuçlara sahip ,
Alelacele üretilmiş adı AŞI olan bu sıvıları vücudumuza neden alalım , sırf adı AŞI diye bilmediğin bir maddeyi vücuda vermek akla
Uygun mu , hiç kimse bunu sorgulamaz mı , bizim neden beynimiz var ve kimse bu beyni kullanmaz , yemin ederim hayret ediyorum.
Başkaları aşı oldu mantığı ilede gidip aşı olmayı takdirinize bırakıyorum , kabul edersiniz etmezsiniz , bu ankete istinaden görüşmelerimi belirttim sadece.
Yurttaş. - Yorumların %90'ını okudum. Katıldıklarım var katılmadıklarım var. Bu Kovid 19 hastalığı çağın tüm insanlığı sarmış bir musibetidir.Bunun için yapılan iyileştirmeler ise elden geldiğince yapılan en son karar verilmiş tedavilerdir. Pandemi aşısına gelince insanlığın kurtuluşu için emek semek mücadeleler ve çalışmalar yaparak kovid 19 virüsü ile mücadele edebilmek için billim insanlarımızın ortaya koyduğu en son bir yötemdir, uygulamadır gelişmedir.. Devletimiz de bunun için amansız çalışmalar yapmasına rağmen ; bunca emekleri elinin tersiyle iterek emeği ve yüreği tanımayanların davranışları çok üzücü. Demem o ki; her seye olumsuz bir bahane bulanların insanlık adına ortaya kayabildikleri güzel bir şey olmadığı halde , bu virüsün otla çöple atlatılacağını öne sürenlere anlam veremiyorum.Bu hadise madem insanlığın başına geldi; bundan kurtuluş ve çaremiz değerli bilim insanlarının uygulamalarına uyarak onlara ve devletimizin açıklamalarına kulak vermek ve yaptırımlarına uymaya gayret göstermektir. Dünya bilim insanları tarafından insanlığa daha güzel ve yararlı icat ve buluşlar olmaz değil olduğunda zaten paylaşırlar.
Dünyada her şey insana dair ve insanla buluşur. Aşıları yaptırmaktan başka çaremiz yoktur... Tüm insanlığa ve insanlara saygılarımla...
Kızgın - Olmıcağım içinde ne oldugu belirsiz aşıyı halkın sağlığı ne zaman düşünmüşlerki şimdi düşünsünler vergileri alıyorlar kaşıkla eflasyon diz boyu işsizlik tavanda ceza diyip bissürü para alsınlar aşı niye bedava soru işareti?
Burhan - Afrika asisi olsa bile ben asi olrum, onemli olan bir an once su maske ve ölümün sitresinden bir an önce kurtulmak. Olmayacagim veya kararsizim diyenlere hayret ediyorum. Olumu cok sevdiler herhalde, bunun bir oyun oldugunu zan ediyorlar, her gun binlerce insan hastalaniyor ve yuzlerce kisi ölüyor. Bazilari bazi seylerin farknda degil hala...
Han - Aşı tabiki olmalıyız fakat aşı olunması ne kadar önemli ise aşının güvenilirliği de bir o kadar önemli keza aşılıarın bulunma ve kabül görme süreçlerine bakınca açıkcası tedirgin olmuyor değilim
Vatandaş Rıza... - Burada ki tüm yorum yapan Arkadaşlar ..!! Kusura bakmayın da , yani bir tek siz akıllısınız, Aşı olacak ,1,milyon yüz bin sağlık çalışanları enayi mi ...Alllahhallah yaaa...ya kardeşim bu kadar bilim insanı dr'lar sağlık çalışanları bu aşıyı olacak, onlar bu işi bilmiyor mu ? onların canı yokmu ?Ailesi yok mu ? elbeltte bu işin çözümü Aşı olmaktan geçiyor...sizler bizler ilk doğduğumuz da sırasıyla bir sürü aşı olmadık mı.. ? hani n'oldu öldük mü ? demek ki neymiş Bilim insanlarına güvenip bu aşıyı yada diger aşıları olmamız lazım mış.Yani işin şakası yok isteyen olur , istemeyen de maskeyle yaşamaya devam eder.
Sümelalı Recep - @İncim kolçak 116 nolu yoruma cevabı: yorum yapıyoruz da birileri incelendikten sonra yayınlayalım diyorlar bak burası bile ne kadar güvenlikli değilmi
Yusuf Sağ - Millet bedava aşıyı buldu sadece şımarıklıktan başka bir şey değil o haslığı geçirmemiş ve hastalığa can vermemiş insanların bilinçsiz konuşmaları.
Ali Sukru Okur - @Yusuf Sağ 115 nolu yoruma cevabı: bedava ası da nedemek,tum dunya ucretsız yapıyor.bedava olup olmaması onemlı degıl cın asısı oldugu ıcın guven vermıyor.
Eser - Olmayan aşı ile ilgili nasıl yorum yapalım.Berezilyanın açıkladığına göre Çin aşısının koruma oranı %72 başka aşı ortada yok.Türkiye aşı konusunda geç kaldığına inanıyorum.
Fatih - kesinlikle inanmıyorum böyle bir virüse ne de aşıya korku endişe vere vere milleti kandırdılar kendinize gelin araştırın biraz allah sizede beyin vermiş
Bayan X - çin aşısının içinde ne var bilmiyoruz güvenmiyoruz gibi yorumlar yapılmış. türkiyede o kadar bilim adamı var biri çıkıp demeyeckmi n-ne var için de bi bakalım analiz edelim die. bu kadar savunmasız mıyız liderlerimiz var bizim seçtiğimiz vekiller var bizi koruyan devletimize güveniyorum onlar aşı olun derse olurum.
Dert Deryası - 2020 yılında 365 gün boyunca saatlerce frgmanı izledik bir vekil, bir diplomat, bir oyuncu, bir zenginin öldüğünü doydunuz mu? neden bütün felaketler hepsi yoksulun başına geliyor? şimdi aşı olacak mısınız diye soruyorsunuz! salgın nerden geldi? Çin'den peki Aşısı nerden geldi? yine aynı yerden... biz şimdi nasıl güvenelim bu aşıya? bildiğim tek bir şey var 2020 sadece bir frgmandı 2021' hazır olun derim...
Fahrettin - @Dert Deryası 91 nolu yoruma cevabı: bir sürü profesör öldü. vekil, diplomat, oyuncu veya zengin hastalığı ilerlemeden teşhis konulmuş olabilir. ayrıca bu kadar kesin nasıl konuşabiliyorsun? İranda vekil öldü
Ö.a.kaya - kesinlikle aşı olacagım..kızamık asısı cıcek asısı oldugum gibi bu aşıyıda olacagım...tıp ve bilimin karsısında duran cahiller zamanı gelecek sizlerde o yada bu sekılde asıyı olacaksınız sov yapmayın...zamanında tubrerkıloz cıcek kızamık ve hatta kuduz asısınabıle sızın gıbılerı karsı cıktı...ama sonuc degısmez...asısız bu mikroplar yenemeyız...
Kişi Değil Fikir Asıl - @Ö.a.kaya 87 nolu yoruma cevabı: Sevgili Kaya, İyi demişsin ama eksik olan şu bilim ve tıp kızamıkş kuduz vs. aşısı için hiçbir şey söylemiyor aksine destekliyor. Ama Çin ve diğer aşılarla ilgili muğlaklık var. şimdi bunları buradan sıralamayayım zaten medyayı takip eden biliyor. Fakat bir çok aşının geliştirilmesi on yıllar sürüyor. zaten başta tıp insanları aşıyla ilgili kafaları karışık 1 yıldan kısa sürede geliştirilen bir aşıya ne kadar güvenebilirsin? Zamanında diye cümle kurmuşsun fakat zamanında insanın değeri vardı. Ahlakı vardı. İnsanlık için çalışılırdı. Şimdi keseler en önemli şey olmuş. Bu nedenle insanlar korkuyor aşı olmak istememek ya da kararsızlığı yaşıyor. bu nedenle düşüncelere saygılı olmak lazım diye düşünüyorum... :)
Selda Ur. - Aşının içinde ne olduğu belli değil. Sadece Çin aşısı olduğunu biliyoruz. Buna göre hareket edersek mantıklı düşünürsek olmayız. Çin de aşı uygulanmadan virüs bitti.Belki biz gelecek nesiller için, içinde kısırlaşmaya yol açan etkenler vs olabilir. Aşıyı onaylamıyorum. Yaptırmak isteyene de engel olmam. Sağlıcakla kalın...
Sporcu Kadın - kesinlikle aşıya karşıyım 2020 nin mart ayından beri bu salgınla başa çıkmaya çalışıyoruz. ozaman aşı kullanılmamsına rağmen tükettiğimiz besinlerle bitkisel karışımlarla vs üstesinden geldik . yaptığım birçok araştırmadada aşının negatif etkilerinin fazlasıyla olduğunu birçok yerde gördüm aşı ilk öncelikle yüz felcine sebep oluyor amerikada bir hemşire videolu anlatımda bulundu . çinden gelen hastalığı Cinin aşısıyla atlatmayı düşünmek çok şaçma bence ilaç teknolojisi konusunda ülkemiz daha iyi bilgili ülkemizin özenli bir şekilde çalışarak ilaç bulması gerektiğinin kanısındayım.şu aşıda en iyi ülke almanya covid19 aşısınıda buldu ve ülkesi hariç hiç kimseyle paylaşmadı aşısını şuan alman yada aşı yapılan insanlar gayet sağlıklı belirli bi zamanda etki gösterirmi bilinmez .aşının yapılmaması kadanısındayım en iyisi bitkisel şeylerle vücudu ayakta tutmak ve dikkatli olmak bol vitamin tüketemk ve ne diyorduk SOSYAL MESAFE:):)
Asos - @Sporcu Kadın 83 nolu yoruma cevabı: çin aşısı en doğal, şu an çin kendisi kullanıyor. kendisinin kullandığı aşı nasıl kötü olur.en önemlisi şimdi aşıdan para kazanma zamanı türkiye arap dünyasına bu aşıyla referans olucak.çin bu işin ticaretini yapıcaksa en iyisini yapmak zorunda birde işin şu boyutu var çin kötü aşıyla dünyaya kendini rezil edip prestij kaybetmez güven kaybeder.
Dr - Nedense asi olmayanlar yorum yazmış sadece ben aşı olmak istemiyorum ama buraya yorum atan herkes de benim gibi düşünüyor sanırsam peki Ayşe olmak isteyen insanların hiç mi yorum yap bu ne bilmiyorum bu ankete inanamadım bir türlü ya sanki insanları bir tarafa yöneltmek için yapılmış bir anket
Mert - aşı olmaya kararsız kaldım virüsün oyun olduğu kesin ama insan hayatlarıyla oynadılar dünya kötülükleri bitmiyor kıyamet yaklaşıyor artık bari biz dürüst kalalım
Ufuk - Salgın diye birşey hiçbir zaman olmadı hepsi büyük bir yalan bütün dünyayı korkuttular kandırdılar şimdide hangi halta yaradığı belli olmayan aşıları dayatmaya çalışıyorlar ölürüm yine de aşı olmam.
Gazi Komutan - Açık zihinli ve vatansever arkadaşlarıma teşekkür ediyorum... Bu anket belli odaklar tarafından hazırlanmış ve "aşılanmak isteyenlerin FAZLA olduğu ALGISINI zihinlere yerleştirmek" için yayınlanmıştır... Olabildiğince çok İNSANIN ankete katılarak,bu algıyı yıkması gerekmektedir...
Recep Saribülbül - @Gazi Komutan 77 nolu yoruma cevabı: Sayın arkadaşlar,aşı olmamak bence yanlış. Fakat şu an bende kararsızım nedeni ise:1-Çin üretilen bir aşıya onay verdi fakat bizim aldığımız aşının sonuçları da açıklanmadı.onay da verilmedi.2-Bizim aldığımız aşıyı Keymen diye özel bir firmanın ithal etmesi,fiyatının yüksek olması şüphe uyandırıyor ve mide bulandırıyor. Kısacası ülkemizde hiç bir konuda en hayati konularda bile kimseye güvenmek mümkün değil.Çok yazık ülkemin dürüst insanları adına üzülüyorum.
Dusunceli - Benim kanım 0rh + korona beni sevmez. Zaten ben pekmez yiyorum :) aşıyı neden Allah'ın bize bahşettiği doğal eczalardan değil de; domuz genlerinden, maymun geninden, fetüs geninden, koyun kanindan, civa'dan, titanyum dioksitten, alüminyumdan ve daha birçok gizli şeylerden yapıyorlar acaba? Sağlıkla alakası olmayan bazı bilgisayar programcısı şeytanların ve dsö'nü yöneten teröristlerin ürettikleri ve insanlara zorla yapmak istedikleri Şüpheli bir aşıyı asla vurdurmam. Daha bilincimi yitirmedim. Cesedimi çiğnemeden asla...
Oglak - KISISEL FIKRIMDIR. GRIP VEYA KORONA ASISI OLAK MIKROBIOLOJI HAKKINDA BILDIGIMIZ HERSEYI COPE ATMAK, INKAR ETMEK DEMEK. 500 MILION CESIDI OLAN BIR GRIP VIRUSUNUN SADECE 3-4 CESIDINI ICEREN BIR ASIYI OLMAK KADAR GEREKSIZ E SACMA BIR SEY YOK , KI O UC DORT TURDE MUTIS BIR MUTASYON KABILIYETINE SAHIP. BELKIDE HIC BIR ZAMAN KARSILASMICAM 3-4 CESIT VIRUS ICIN ONLARLA BERABER VUCUDUMA FARKLI KIMYASAL MADDELER ZERKETMEK GEREKSIZ. KORONA VIRUSUN DAHA RNA SI BILE TAM ANLAMI ILE ARASTIRILIP INCELENMEMISKEN ASI DAYATILMASINI SUPELI BULUYORUM.KALDI KI BUKADAR PANIK YAPILAN VIRAL PANDEMI SIMULASYONU ALTINDA INSANLARIN INANDIRILMAYA CALISTIGI BUYUK FELAKET SENARYOLARINI GERCEKLERLE BIR KIYASLAYIN TURKIYEDE BIR YILDA SADECE YENIDOGAN OLUM SAYISI 11 BİN 598 IKEN KORONADAN SU ANA KADAR TOPLAM 14 BIN KISI VAR, KI BUNLAR SADECE YENIDOGAN DOGUM ANINDA YADA ILK 72 SAAT ICINDE OLEN BEBEKLER, HANI NERDE BUYUK SALGIN. INSANLIGI DEGIL SAGLIK SISTEMINI KORUMAYA YONELIK BIR ISLEYISTE KENDIMI RISKE ATIP NEYDUBELIRSIZ KIMYASAL MADDELERIN VUCUDUMA ZERK EDILMESINE VE BUNUN TOPLUM SAGLIGI ADI ALTINDA DIRETILMESINE KARSIYIM.
Cem Bey - hile var Türkiye'nin % 65 lik kesimi aşı olmak istemiyor zira ortada abartııkları gibi bir salgında yok . zırt pırt ismini değiştidikleri sözde virüsün % de olarak öldürme ihtimali % 1 bile değil . insanları kandırmaya çalışmayın artık .
Dusunceli - @Nazmi Çakır 58 nolu yoruma cevabı: Senin gibi beyinsizlerin olması fena olmaz da; Allah sormaz mı sana sen sana verdiğim emanetleri neden korumadın ve benim yarattığımın genlerini neden bozdun diye. Kuş beyinsiz
Crazyofcosmos - Modern tıbba güvenmiyorum. Dün margarin iyiydi, bugün kötü. Sigarayı doktorlar tavsiye ediyordu. Bugün hertürlü hastalığın sebebi oldu. Insanların bedenlerini denek olarak kullanıp bilim üretemezler. Aşılar da tamamen saçmalıktır. Henüz , izole edilip varlığı ispat edilmemişken koronaya aşı ürettiğini iddia etmek saçmalıktan da öte.
Amacı sorgulanmalı. Virüs, hucrelerin zehirlenme sonrası bedenin dışarı atılan çöpüdür en basit tanımı ile. Ve biz viruslerle yaşarız. Bulaşmazlar. Aynı evde yaşayan, birisi gripli iken diğerlerinde hiçbirşey yoktur ve bunu herkes deneyimlemistir kendi yaşamında. Bilim kanıta dayalıdır, bilimcilik yoruma. Bugün bilimadamı! Olduğunu söyleyen ucubeler bilimcilik oynuyor..
İnanmıyorum. Hasta olup kimseye muhtaç olmadan yaşamak isteyen koruyucu hekimlik araştırsın.
Adem Çelmen "allah'in - Madem erdoğan "SÖZDE"yönettiği ülkenin sağlığını düşünüyor neden çinin uygur türklerini iade etme yasasını onayladı,hem de aşıların gelme zamanında tabi ki herkes tesadüf diyecek,siyasette tesadüf değil plan vardır,unutmayın,"PLAN"DE Mİ?" olduğu anlaşıldı,herkes uyanmaya başladı,herkes aşı olacağım diyor,olun da görün ananızın hörekesini,şu da mı aklınıza gelmiyor,bu yıl insanlar neden grip olmadı,
Nonick - bence olmamalıyız çinden gelen virüse çinden gelen aşıylamı tedavi oluca zaten insanları denek olarak kullanıyorlar. Geçen halam covid-19 virüsüne yakalandı kızıda hemşire oda covid-19 oldu ikisi hastaneye yattılar kızı iyileşti halam hala hastaydı bir ton öksürük şurubu verdiler kadına .
her aradığımızda daha kötü geliyo sesi sonra kızı hastaneden aldı öksürük şuruplarını hapları ilaçları kesti okadar iyi olduki senden benden iyi oldu bide bu aşıyı bize yapıcaklar yapıcaklar yan ETKİSİ YOK MU BU İLACIN ??
BENCE YAPTIRMAMALIYIZ GERÇEKTEN BU AŞIYLA COVİDİN BİTİCEĞİNİMİ SANIYOSUNUZ VER GERÇEKTEN COVİD SAYILARININ BU KADAR AZ ONLARIN AMACI COVİD SAYISINI AZ GÖSTERELİM BUNLARDA BU COVİD BİTSİN DİYE AŞIYI YAPTIRICAZ DENEK OLARAK KULLANICAZ YA OLUR YA OLMAZ
BU BENCE TABİ HERKESİN KENDİ FİKRİ SAYGI DUYUYORUM BENİM BU KADAR SÖYLİCEKLERİM ARTIK SİZ DÜŞÜNÜZ!!
Ibrahim Daş - aşı olmiyan çevresine zarar verecek onun için mecburi herkese yapılsın.tüm sağlık çalışanlar ve dünyada aşı için çalışan herkese teşekkürler.
Hemşirebade - Bir hemşire olarak fikirlerimi yazıyorum . Hastalandığımızda veya ağrı kesicileri kullandığımızda dahi azda olsa vücuda zarar verir . Kar zarar hesaplaması gibi ölmekmi istersin yoksa vücududnun az zararla kurtulması mı . ? Burda önemli olan yan etkileri ve vücuda zarar mekanizmasını en aza indirgemek bir sağlıkçı olarak kendime ve aileme aşıyı yaptıracağım bulaş ve hastalıklardan bu şekilde kurtulabiliriz.. Bizler hastanın onayı olmadan hiçbir tedaviyi uygulamayız ama yaptırmam diyen insanlara soruyorum başka çaren var mı ? Toplum olarak o kadar bilgisiz ve vurdumduymaz insanlarızki o kadar ölüme rağmen hala insanlar maskesiz sokaklarda .
Hira - @Hemşirebade 41 nolu yoruma cevabı: Bence olmam diyeinsanlar vurdumduymaz veya bilgisizlikten değil, tam tersi araştıran ve okuyan insanlardır. Bence olan olsun olmayanlar da bilgisiz veya vurdumduymaz olarak damgalamasın. Bir hemşire olarak düşüncenize saygılıyım ,ama ister Türkiye isterse de yabancı doktorlar,bu işin uzmanları olan virologları dinlediğim, araştırdığım için kesinlikle kararsızım.
Enver - @Hatice Meral 40 nolu yoruma cevabı: hiçbir canlının garantisi yoktur. garantili eşyalar bozulduğunda tamir edilir yada yenisiyle değiştirilir. canlılarda bu mümkün olmuyor.
OKAN - KESİNLİKLE HERKESİN KENDİ KARARINA SAYGI DUYARIM OLMUCAM ÇİN MALI NE İŞİMİZ WAR ÖLÜM DE RAHMAN RAHİM OLAN ALLAHTAN GELİR ONDAN GELEN HERŞEY GÜZELDİR DERİM SİZ AŞI OLSANIZDA O RUH O BEDENDEN CIKACAKSA CIKAR İLA C.C TAKTİRİNE KARŞI CIKMATIR BU .
Okan - HERKESİN KENDİ DÜŞÜNÇESİ İLERDE 5-10 İÇERİSİNDE YAN ETKİSİ YOK DESELERDE WAR KESİNMİŞ GİZLİ AÇIKLMALAR WAR AMAÇ SİMDİLİK YAŞAMAKSA GEREK YOK İLERDE ACILAR CEKMEKDENSE SİMDİ ÖLÜM ALLAH DANSA NASİP OLMICAM KİMSE KİMSEYE ZORLAYAMAZ ZARARLARI BASINA KONUŞTURMAZLAR E GÖ KORKUSU .
Kalyo44 - Korona felaketinden sonra toplumsal yaşam kimbilir ne zaman normale döner..Sakıncalı yaşam koşullarına o kadar alıştıkki,felaketten sonrada uzun bir süre devam edeceğini düşünüyorum,Virusun Ergeç mutasyon ile sonuçlanacağı kesin,Bu işin ekonomik boyutundan yararlanmak isteyen ülkeler alelacele ortaya birşeyler çıkarıp kazanç sağlama yarışına girdiler, Bana göre coronaya hiç yakalanmadıysanız kendinizide koruyabilecekseniz aşı yaptırmanın riskinede girmek doğru değil..Aşı yoğun insan temasına maruz kalan çalışanlar, Coronaya yakalanmış düzelmiş insanlar, ve risk altındaki insanlar yaptırsınlar.Ben şahsen aşının gelecekte ne gibi sıkıntılar yaratabilir düşüncesindeyim..KORUN İZLE BEKLE...
Gazi Komutan - @Kalyo44 32 nolu yoruma cevabı: Açık zihinli ve vatansever arkadaşlarıma teşekkür ediyorum... Bu anket belli odaklar tarafından hazırlanmış ve "aşılanmak isteyenlerin FAZLA olduğu ALGISINI zihinlere yerleştirmek" için yayınlanmıştır... Olabildiğince çok İNSANIN ankete katılarak,bu algıyı yıkması gerekmektedir...
Karaoğlan - @Memoli̇ 29 nolu yoruma cevabı: ASKARİ ÜCRETİN 2800 TL AÇLIK SINIRININ ALTINDA OLDUĞU VE MADDİ AÇIDAN İNSANA İNSAN GİBİ BAKILMADIĞI BU ÜLKEDE ÖLELİM DAHA İYİ AŞI OLMAYA GEREK YOK.
Mustafa72 - Devletimiz halkının düşmanı değil.. arkadaşlar devlet 84 milyon vatandaşını ve kendini tehlikeye atmaz normal hayatta kullandığımız bazı ilaçlar ağrı kesiciler belki bu aşıdan daha tehlikeli yeteri kadar insanlarımızı kaybettik kaybediyoruz bir an önce bu ilet ten kurtulmak için aşıyı yaptırmalıyız
Gazi Komutan - @Mustafa72 28 nolu yoruma cevabı: Devletin başında Devlet adamları olursa,atmaz...Ama bugün devleti idare edenler küreselcilerin taşeronları...
Bahattin Özkul - Bahattin ÖZKUL--Tabi ki aşıyı yapmayı hemde çok istiyorum.Ancak bu aşının yan etkilerinin olup olmadığını bilmediğim için yetkililerin canlı yayında aşı olmaları gerekiyor. Buna bizat şahit olursak sanırım aşı olmuyorum diyen çıkacağını sanmıyorum.
noname - İlk önce Cumhurbaşkanı ve Sağlık bakanı Canlı yayında aşı olsun. Sonrasını düşünürüz. Diğer ülkelerde başkanlar canlı yayında aşı oldular. Bizimkiler de olsun bakalım. Şeffaflık hani!!!! gerçekler.....
Yavuz Tuna - BU GÜNE KADAR HASTA OLDUĞUMUZDA SEVE SEVE KOŞARAK GİDİP AŞI OLURKEN ÇOK SALGIN BİR DÖNEMDE AŞIDAN KAÇMAK NEDEN GRİP AŞISI OLMAK İÇİN İNSANLAR AYLARCA SIRA BEKLEDİ UMARIM EN KISA ZAMANDA HERKES AŞI OLUR SIRA GELİRSE HEMEN OLACAĞIM FIRSAT OLSA İLK AŞI OLAN BEN OLURUM OLMAYANALRDA KENDİ BİLİR KİMSEYE BİRŞEY DEME HAKIM YOK
Celalettin Süğürtin - Aşı olmak istemeyenlere saygı duyarım, ama salgın hastalık tedavisiyle ilgili hiç bir talebi olmayacağına, hiç bir devlet kuruluşundan tedavi talep etmeyeceğine ve gerek kendisinin, gerekse bir yakınının başına gelecek bir şeyden dolayı devleti suçlamayacağına dair devlete taahhütname vermesi lazım. Bu taahhüdü verebilenler aşıdan muaf tutulmalı ve Türkiye'de bir şehirde bir yıl karantinada kalması sağlanmalı, hasta olursa can çekişerek orada kendi kendine ölmeli. Defin işlemlerini dahi devlet üstlenmemelidir.
Mahbencan - Korona nın bitmesi için herkesin aşı olması gerekir. Şimdiye kadar hiç mi aşı olmadık bebeklikten bu yana çocuklarımıza hep aşı yaptırdık. Bu aşıyı da bilim adamları buldu önceki aşıları da, birde bunlar hep denenmiş aşılar, devletimizin bu konuda titiz davranacağını biliyorum. Bu yüzden herkesin aşı olması gerekir.
sorgulayan1i - @Mahbencan 21 nolu yoruma cevabı: aşıyı üreten firmalar bile bu güvenceyi vermiyor.. aşı olduktan sonra korona olmazsın diyemiyorlarken sizin gibi korkularının kölesi olmuş araştırmayan okumayan, sadece itaat eden boş kalabalıklar... olun aşınızıda geberin.. oksijen israfları sizi
Hira - @Mahbencan 21 nolu yoruma cevabı: Bu aşı ile bebeklik aşısı aynı değil. Mutasyonabuğrayan bir virüsün aşısı olamaz,nitekim her sene yaptırmak zorunda kalınan büyük oyunların aşısı ile bebeklik aşıları kıyaslanamaz
Metasophi̇e - AŞIYI BULANLAR OLMUYOR BİZ KERİZLER NEDEN OLCAZ YASAYI BAHANE EDİYORLAR RUHSATI YOK GARANTISI YOK VIRUSU YENENLERIN SAYISI OLUMDEN DAHA ÇOK AMA HALA MUTASYON OLDU SOYLE BOYLE OLDU ONLEM KORKU OZGURLUK KISITLAMASI MAVI YAKALILAR SICAK BAKMAZKEN EKRANLARDA AŞI KAMPANYASI VAR NIYE MADEM FAYDALI O ZAMAN HERKES OLUR O SHOWMENLERE GEREK KALMAZ HEP ŞAİBE !
ö.a.kaya - @Aspava 16 nolu yoruma cevabı: çin devleti ile bir düşmanlığınızmı var...hayırdır çinliler bu aşıyı katliam içinmi üretti...şu anda çin ini ürettiği kaçtane ilacı kullanıyorsunuz farkındamısınız...bence bir araştırın...
Akrep - baştakilerin bende sıkıntı yok diyerek olmadıkları aşıyı ben olmam, bu saatten sonrada onlar örnek olarak aşı yaptırsa bile ben yine aşı olmam, gerçek aşı olduğunu nerden bilicem, vitamin takviyesi olup olmadığını nerden bilicem, tamamen bunların insan nüfusuna yönelik bir oyun olduğu gündemdeyken, bunları bizlere dayatmaları etik olmaz.
Düşünceli - Guvensiz buluyorum ve aynı grip aşısı gibi düşün sanki grip aşısı olunca grip olmuyonmu birde ileri zaman içinde antkorlarların zayıfladığında ne olacak antikor tedavasimi görcen, altı ay bir yıl sonra toplu ölümler olursa ne olacak, aşı pek güvenlide cin de cıkan bu aşı cinde işe yaradımı?
.emekli̇ Eği̇tmen - COVİT 19 İLE İLGİLİ ARAŞTIRMACILARIN YAPTIĞI YORUMLAR VE VİRÜSÜN ÇIKIŞ AMACININ DÜNYA NÜFUSUNUN KONTROL ALTINA ALINMASI İÇİN BU VİRÜSÜN OLUŞTURDUĞU, AŞININ İSE İNSAN VUCUDUNDAKİ ANTİKORU ZAMANLA ZAYIFLATTIĞINI SÖYLEMLERİ NEDENİYLE AŞI OLMAK İSTEMİYORUM.
Coskun Ates - olunur eğer bir toplumda güven varsa devletimizinde topluma güveni varsa toplumun da devlete güveni varsa aşı vız gelir yeterki güven ve insan değeri olursa yapılır
Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.
Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.
Yorumlar
(132)Mehmet - İSTEYEN GİDİP ASISINA OLABİLİR BEN KESİNLİKLE ASI OLMAM BIRAKIN BU ASI FURYASINA GELDİGİMİZ NOKTA CEZALAR SOSYAL MESAFE ZAMLAR TURK HALKI OLALI BÖYLE BİR HUKUMET ZULMU GÖRMEDİ YASAK HAFTA İÇİ SELBES CUMARTESİ PAZAR YASAK YASAK BİLİM KURULU DURMADAN YASAK KARARI ALIYOR BURDAN CUMHURİYET SAVCILARINA SESLENİYORUM DURDURUN BU ZULMÜ BÖYLE HUKÜMET KENDİ BİLİM KURULU KARAR ONAYLANIYOR MART 15 2020 ..2021 .01.21.OLMUŞ HALEN YASAK NE YAPMAYI ÇALIŞIYONUZ SAYIN DEVLET BUYUKLERİ
Kemal - bulabilsek tabi
Nur - tv de aşı olanlara asla güvenmiyorum gösterilmediki şeffaflık miş hiç bir şeffaflık göremedik.
Ismet - aşı olmak serbest korona olmak kolay dünyada 400 bin kişi ölmüş milyonlarca kişi korona ya yakalanmış olmayız diye efelik yapıyorsunuz vefat eden profesörler doktorlar hemşireler varken sen çok iyimi biliyorsun o halde niye aşı üretmiyorsunuz milletin aklını çeliyorsunuz milletın aklını bulandırmayınız yarın hepiniz koşa koşa aşı olmaya gidersiniz. Bu sözlerim aşı olmayız diyenlere
Enver - 1900 yılından günümüze kadar tüm salgın hastalıklı yılları güzel sıralımışsınız, ammaa 1900 yılından günümüze kada TIP ve bilim teknoloji nekadar ilerledi onlardan hiç söz etmemişsiniz.
Vatan Sever - ORASI SENİ İLGİLENDİRMEZ SEN AŞI OLKızamıkçık - 7 yıl, 1962-1969Tüberküloz - 21 yıl, 1900-1921
Kabakulak - 22 yıl, 1945-1967
İnsan papilloma virüsü - 23 yıl, 1983-2006
Hepatit A - 24 yıl, 1967-1991
Rotavirüs - 26 yıl, 1980-2006
Çiçek hastalığı - 26 yıl, 1770-1796
Sarıhumma - 27 yıl, 1912-1939
Boğmaca - 8 yıl, 1906-1914
Kızamık - 9 yıl, 1954-1963
Grip - 14 yıl, 1931-1945
Japonensefaliti - 20 yıl, 1934-1954
Çocuk felci - 20 yıl, 1935-1955 işte tarihte insanlar bu kadar süre içinde bulmuşlar aşıları ONDAN MİLLET ÇEKİNİYOR AŞİ OLMAYI
Mehmet Kahya - Bir ilacın ilaç olabilmesi için bütün testlerinin onaylanması ve kabul edilebilir seviyede olması ülkedeki sayıca yüksek katılımlı bilim adamlarının görüşü alınmalıdır.Sıradan bir ilacın bile ilaç olabilmesi için farmakolojik testlerin sonuçlarının kabul edlebilirliği olmalıdır.Bu durum daha önce zakkum ile ilgili konuda tartışılmıştıTV lerde ve basında konuşulmuştu.Bilim ne kadar gelişsede bu aşının bir yılda bulunabileceğine inanmıyorum. Kuduz - 4 yıl, 1881-1885
Kızamıkçık - 7 yıl, 1962-1969Tüberküloz - 21 yıl, 1900-1921
Kabakulak - 22 yıl, 1945-1967
İnsan papilloma virüsü - 23 yıl, 1983-2006
Hepatit A - 24 yıl, 1967-1991
Rotavirüs - 26 yıl, 1980-2006
Çiçek hastalığı - 26 yıl, 1770-1796
Sarıhumma - 27 yıl, 1912-1939
Boğmaca - 8 yıl, 1906-1914
Kızamık - 9 yıl, 1954-1963
Grip - 14 yıl, 1931-1945
Japonensefaliti - 20 yıl, 1934-1954
Çocuk felci - 20 yıl, 1935-1955 işte tarihte insanlar bu kadar süre içinde bulmuşlar aşıları.
M Kara - TAMAMDA BU SEBEPTEN BÜTÜN DÜNYA 4 BİR ELLE ÇALIŞIYOR ÇÜNKÜ BU HASTALIK HERKEZİ ÖLDÜRÜYOR ZEGİNİ FAKİRİ DÜNYAYYA PARMAK SALLAYANIDA O YÜZDEN 1 YIL GİBİ BİR SÜREDE BULUNDU
1834 - AŞI OLMAYI DÜŞÜNÜYORUM,EŞİM OLDU SAĞLIK PERS OLDUĞU İÇİN BİR SORUN ŞU ANA KADAR YOK.SIRAMIZ GELİNCE ZATEN +/- BELLİ OLUR AŞININ AKIBETİ, BIR KAÇ YORUMDA BAKAN OLDU BAŞKAN OLDU BENDE OLUR DİYENLERE KATILMIYORUM. CERNOBILDEN SONRA BİR BAKANDA ÇIKIP ÇAY İÇMİŞTİ AMA NE ÇAYI İÇTİĞİNİ KİMSE BİLMİYORDU ŞU AN KARADENİZ İNSANI EN ÇOK HANGİ RAHATSIZLIKTAN VEFAT EDİYOR BAKMAK LAZIM O TARİH ÖNCESİ VE SONRASI.. O YÜZDEN BİREYSEL KARARLAR VERMELİ O OLDU BEN OLURUM YADA OLMAM YERİNE BİLİM İNSANLARINA GÜVENMEK LAZIM. SONUÇT HER AŞI VE İLACIN YAN ETKİSİ KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞYOR BEN BU ANLAMDA OLMA TARINDAYIM
İsa Çi̇çekli̇ - BAŞKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ AŞIYI VULDUYSA BİR SIKINTI YOKTUR BUGÜN ÇAĞISINLAR AŞIYI BENDE VURULURUM
Ertuğrul - Yarı yarıya korunma şansı var .hasta olmaktan belki daha kötüsünden korkmayanlar kendileri bilir.
.
Bence - Tarikatların ithal ettiği aşıya güvenmem (DEVLET O KADAR ACİZMİ ? Değil ama siyasi istismar söz konusu olunca kadrim razı olurum o aşıya güvnmem )
Beyin - İçeriği belli olmayan , güvenliği olduğu kanıtlanmamış , dünyanın farklı ülkelerinde çok farklı sonuçlara sahip ,
Alelacele üretilmiş adı AŞI olan bu sıvıları vücudumuza neden alalım , sırf adı AŞI diye bilmediğin bir maddeyi vücuda vermek akla
Uygun mu , hiç kimse bunu sorgulamaz mı , bizim neden beynimiz var ve kimse bu beyni kullanmaz , yemin ederim hayret ediyorum.
Başkaları aşı oldu mantığı ilede gidip aşı olmayı takdirinize bırakıyorum , kabul edersiniz etmezsiniz , bu ankete istinaden görüşmelerimi belirttim sadece.
Yurttaş. - Yorumların %90'ını okudum. Katıldıklarım var katılmadıklarım var. Bu Kovid 19 hastalığı çağın tüm insanlığı sarmış bir musibetidir.Bunun için yapılan iyileştirmeler ise elden geldiğince yapılan en son karar verilmiş tedavilerdir. Pandemi aşısına gelince insanlığın kurtuluşu için emek semek mücadeleler ve çalışmalar yaparak kovid 19 virüsü ile mücadele edebilmek için billim insanlarımızın ortaya koyduğu en son bir yötemdir, uygulamadır gelişmedir.. Devletimiz de bunun için amansız çalışmalar yapmasına rağmen ; bunca emekleri elinin tersiyle iterek emeği ve yüreği tanımayanların davranışları çok üzücü. Demem o ki; her seye olumsuz bir bahane bulanların insanlık adına ortaya kayabildikleri güzel bir şey olmadığı halde , bu virüsün otla çöple atlatılacağını öne sürenlere anlam veremiyorum.Bu hadise madem insanlığın başına geldi; bundan kurtuluş ve çaremiz değerli bilim insanlarının uygulamalarına uyarak onlara ve devletimizin açıklamalarına kulak vermek ve yaptırımlarına uymaya gayret göstermektir. Dünya bilim insanları tarafından insanlığa daha güzel ve yararlı icat ve buluşlar olmaz değil olduğunda zaten paylaşırlar.
Dünyada her şey insana dair ve insanla buluşur. Aşıları yaptırmaktan başka çaremiz yoktur... Tüm insanlığa ve insanlara saygılarımla...
Kızgın - Olmıcağım içinde ne oldugu belirsiz aşıyı halkın sağlığı ne zaman düşünmüşlerki şimdi düşünsünler vergileri alıyorlar kaşıkla eflasyon diz boyu işsizlik tavanda ceza diyip bissürü para alsınlar aşı niye bedava soru işareti?
Burhan - Afrika asisi olsa bile ben asi olrum, onemli olan bir an once su maske ve ölümün sitresinden bir an önce kurtulmak. Olmayacagim veya kararsizim diyenlere hayret ediyorum. Olumu cok sevdiler herhalde, bunun bir oyun oldugunu zan ediyorlar, her gun binlerce insan hastalaniyor ve yuzlerce kisi ölüyor. Bazilari bazi seylerin farknda degil hala...
Emi̇ne - AŞI OLURUM
Ali Sukru Okur - bu cın asısına guvenmıyorum.tv de ası olanları gordum,ancak hangı ası yapıldıgını gostermıyorlar.olmayı dusunmuyorum.
Harun - Ölümden öte yol yok ölmekten korkanlar vurdurabilir
Han - Aşı tabiki olmalıyız fakat aşı olunması ne kadar önemli ise aşının güvenilirliği de bir o kadar önemli keza aşılıarın bulunma ve kabül görme süreçlerine bakınca açıkcası tedirgin olmuyor değilim
.Kolera - 30 yıl, 1854-1884
Su çiçeği hastalığı - 34 yıl, 1954-1988
Hepatit B - 38 yıl, 1943-1981
Keneyle geçen ensefalit - 39 yıl, 1937-1976
Difteri - 40 yıl, 1883-1923
Tetanos - 40 yıl, 1884-1924
Hemofilus influenza - 44 yıl, 1933-1977
Tifo - 58 yıl, 1838-1896
Pnömokok - 66 yıl, 1911-1977
Menenjit - 68 yıl, 1906-1974
Vatandaş Rıza... - Burada ki tüm yorum yapan Arkadaşlar ..!! Kusura bakmayın da , yani bir tek siz akıllısınız, Aşı olacak ,1,milyon yüz bin sağlık çalışanları enayi mi ...Alllahhallah yaaa...ya kardeşim bu kadar bilim insanı dr'lar sağlık çalışanları bu aşıyı olacak, onlar bu işi bilmiyor mu ? onların canı yokmu ?Ailesi yok mu ? elbeltte bu işin çözümü Aşı olmaktan geçiyor...sizler bizler ilk doğduğumuz da sırasıyla bir sürü aşı olmadık mı.. ? hani n'oldu öldük mü ? demek ki neymiş Bilim insanlarına güvenip bu aşıyı yada diger aşıları olmamız lazım mış.Yani işin şakası yok isteyen olur , istemeyen de maskeyle yaşamaya devam eder.
İncim kolçak - Çin aşısına güvenmiyorum prof dr maide gürsel ve eşinin bulduğu aşıyı bekleyeceğim
Sümelalı Recep - yorum yapıyoruz da birileri incelendikten sonra yayınlayalım diyorlar bak burası bile ne kadar güvenlikli değilmi
Sümelalı Recep - onlarda ne yapacaklarını şaşırdılar ama onların kukla olduğunu unutma derim.
Yusuf Sağ - Millet bedava aşıyı buldu sadece şımarıklıktan başka bir şey değil o haslığı geçirmemiş ve hastalığa can vermemiş insanların bilinçsiz konuşmaları.
Ali Sukru Okur - bedava ası da nedemek,tum dunya ucretsız yapıyor.bedava olup olmaması onemlı degıl cın asısı oldugu ıcın guven vermıyor.
Bi̇r Yabanci - YERLİ AŞIYA GÜVENİYORUM.
Sadakat - Yerli aşı çıksın olurum
Sar - 1800 lu yıllara kadar ası yoktu... dahaDNAda RNA da ne gıbı degısıklıklere sebep olacagını bılmedıgımız bır asıyı ..vurdurupta ne edecez
Eser - Olmayan aşı ile ilgili nasıl yorum yapalım.Berezilyanın açıkladığına göre Çin aşısının koruma oranı %72 başka aşı ortada yok.Türkiye aşı konusunda geç kaldığına inanıyorum.
Ahmet Ilhan - hekimlerimize güveniyorum
Hüsam - hayırlısı
noname - sıkıntılı bir durum neye inancağız??
Fatih - kesinlikle inanmıyorum böyle bir virüse ne de aşıya korku endişe vere vere milleti kandırdılar kendinize gelin araştırın biraz allah sizede beyin vermiş
Yasemi̇n Akay - GÜVENEBİLECEĞİM AŞI OLDUĞU SÜRECE OLURUM
Bayan X - çin aşısının içinde ne var bilmiyoruz güvenmiyoruz gibi yorumlar yapılmış. türkiyede o kadar bilim adamı var biri çıkıp demeyeckmi n-ne var için de bi bakalım analiz edelim die. bu kadar savunmasız mıyız liderlerimiz var bizim seçtiğimiz vekiller var bizi koruyan devletimize güveniyorum onlar aşı olun derse olurum.
Ee - ÇİN AŞISI HAKKINDA TEDDÜTLERİM VAR.
Deli_dumrul_0000028 - Evet, Teddüt önemli!
Sıdıka - bildiğim kadarıyla bi,ze gönderilen aşı cinde yasak. ne kadar doğru bimiyorum
Ilede Aşk - ben olamam çünkü çok şükür sağlım yerinde öncelik 65 yaş üstüne yapılsımn
Bernatta - SAĞLIĞIM YERİNDE HASTA OLMADIĞIM TAKDİR DE OLMAYI DÜŞÜNMÜYORUM
Aşk BEN - BENCE YAŞLI İNSANLARIMIZA AŞI YAPILMASI LAZIM ÖNEMLİ OLAN ÖNCELİĞİMİZ ONLAR OLMALI
Can Memo - çinli pisliklerin yaptığı aşı ne kadar güvenilir olabilir
Efe51 - kullandığın cep telefonundan televizyonuna kadar çin malı.
Mustafa - BEN ALLAHIN İZNİYLE TÜRK AŞISINI BEKLİYORUM
Dert Deryası - 2020 yılında 365 gün boyunca saatlerce frgmanı izledik bir vekil, bir diplomat, bir oyuncu, bir zenginin öldüğünü doydunuz mu? neden bütün felaketler hepsi yoksulun başına geliyor? şimdi aşı olacak mısınız diye soruyorsunuz! salgın nerden geldi? Çin'den peki Aşısı nerden geldi? yine aynı yerden... biz şimdi nasıl güvenelim bu aşıya? bildiğim tek bir şey var 2020 sadece bir frgmandı 2021' hazır olun derim...
Fahrettin - bir sürü profesör öldü. vekil, diplomat, oyuncu veya zengin hastalığı ilerlemeden teşhis konulmuş olabilir. ayrıca bu kadar kesin nasıl konuşabiliyorsun? İranda vekil öldü
Nur - asla olmam hiç kimseye hiç bir şeye güvenmiyorum
Ö.a.kaya - kesinlikle aşı olacagım..kızamık asısı cıcek asısı oldugum gibi bu aşıyıda olacagım...tıp ve bilimin karsısında duran cahiller zamanı gelecek sizlerde o yada bu sekılde asıyı olacaksınız sov yapmayın...zamanında tubrerkıloz cıcek kızamık ve hatta kuduz asısınabıle sızın gıbılerı karsı cıktı...ama sonuc degısmez...asısız bu mikroplar yenemeyız...
fatih - her denilen şeyi yaparsan sen fazla yaşamassın
Kişi Değil Fikir Asıl - Sevgili Kaya, İyi demişsin ama eksik olan şu bilim ve tıp kızamıkş kuduz vs. aşısı için hiçbir şey söylemiyor aksine destekliyor. Ama Çin ve diğer aşılarla ilgili muğlaklık var. şimdi bunları buradan sıralamayayım zaten medyayı takip eden biliyor. Fakat bir çok aşının geliştirilmesi on yıllar sürüyor. zaten başta tıp insanları aşıyla ilgili kafaları karışık 1 yıldan kısa sürede geliştirilen bir aşıya ne kadar güvenebilirsin? Zamanında diye cümle kurmuşsun fakat zamanında insanın değeri vardı. Ahlakı vardı. İnsanlık için çalışılırdı. Şimdi keseler en önemli şey olmuş. Bu nedenle insanlar korkuyor aşı olmak istememek ya da kararsızlığı yaşıyor. bu nedenle düşüncelere saygılı olmak lazım diye düşünüyorum... :)
H,deniz - devletsizisizdrn fazladüşünür
Selda Ur. - Aşının içinde ne olduğu belli değil. Sadece Çin aşısı olduğunu biliyoruz. Buna göre hareket edersek mantıklı düşünürsek olmayız. Çin de aşı uygulanmadan virüs bitti.Belki biz gelecek nesiller için, içinde kısırlaşmaya yol açan etkenler vs olabilir. Aşıyı onaylamıyorum. Yaptırmak isteyene de engel olmam. Sağlıcakla kalın...
Sporcu Kadın - kesinlikle aşıya karşıyım 2020 nin mart ayından beri bu salgınla başa çıkmaya çalışıyoruz. ozaman aşı kullanılmamsına rağmen tükettiğimiz besinlerle bitkisel karışımlarla vs üstesinden geldik . yaptığım birçok araştırmadada aşının negatif etkilerinin fazlasıyla olduğunu birçok yerde gördüm aşı ilk öncelikle yüz felcine sebep oluyor amerikada bir hemşire videolu anlatımda bulundu . çinden gelen hastalığı Cinin aşısıyla atlatmayı düşünmek çok şaçma bence ilaç teknolojisi konusunda ülkemiz daha iyi bilgili ülkemizin özenli bir şekilde çalışarak ilaç bulması gerektiğinin kanısındayım.şu aşıda en iyi ülke almanya covid19 aşısınıda buldu ve ülkesi hariç hiç kimseyle paylaşmadı aşısını şuan alman yada aşı yapılan insanlar gayet sağlıklı belirli bi zamanda etki gösterirmi bilinmez .aşının yapılmaması kadanısındayım en iyisi bitkisel şeylerle vücudu ayakta tutmak ve dikkatli olmak bol vitamin tüketemk ve ne diyorduk SOSYAL MESAFE:):)
Asos - çin aşısı en doğal, şu an çin kendisi kullanıyor. kendisinin kullandığı aşı nasıl kötü olur.en önemlisi şimdi aşıdan para kazanma zamanı türkiye arap dünyasına bu aşıyla referans olucak.çin bu işin ticaretini yapıcaksa en iyisini yapmak zorunda birde işin şu boyutu var çin kötü aşıyla dünyaya kendini rezil edip prestij kaybetmez güven kaybeder.
nuray - yatacak yeriniz yok ulan firavunlar bile öldü...
çok acı çok çirkin oyunlar....
Allah ayağınıza dolaştırsın tez...
tüm maskeler düşsün tez...
Dr - Nedense asi olmayanlar yorum yazmış sadece ben aşı olmak istemiyorum ama buraya yorum atan herkes de benim gibi düşünüyor sanırsam peki Ayşe olmak isteyen insanların hiç mi yorum yap bu ne bilmiyorum bu ankete inanamadım bir türlü ya sanki insanları bir tarafa yöneltmek için yapılmış bir anket
Mert - aşı olmaya kararsız kaldım virüsün oyun olduğu kesin ama insan hayatlarıyla oynadılar dünya kötülükleri bitmiyor kıyamet yaklaşıyor artık bari biz dürüst kalalım
Fiko - Milletini kobay
Ufuk - Salgın diye birşey hiçbir zaman olmadı hepsi büyük bir yalan bütün dünyayı korkuttular kandırdılar şimdide hangi halta yaradığı belli olmayan aşıları dayatmaya çalışıyorlar ölürüm yine de aşı olmam.
Gazi Komutan - Açık zihinli ve vatansever arkadaşlarıma teşekkür ediyorum... Bu anket belli odaklar tarafından hazırlanmış ve "aşılanmak isteyenlerin FAZLA olduğu ALGISINI zihinlere yerleştirmek" için yayınlanmıştır... Olabildiğince çok İNSANIN ankete katılarak,bu algıyı yıkması gerekmektedir...
Recep Saribülbül - Sayın arkadaşlar,aşı olmamak bence yanlış. Fakat şu an bende kararsızım nedeni ise:1-Çin üretilen bir aşıya onay verdi fakat bizim aldığımız aşının sonuçları da açıklanmadı.onay da verilmedi.2-Bizim aldığımız aşıyı Keymen diye özel bir firmanın ithal etmesi,fiyatının yüksek olması şüphe uyandırıyor ve mide bulandırıyor. Kısacası ülkemizde hiç bir konuda en hayati konularda bile kimseye güvenmek mümkün değil.Çok yazık ülkemin dürüst insanları adına üzülüyorum.
Okan - Olmayacağım çünkü bu dayatma nedeninin aslını biliyorum
Oflu - Yerli aşı çıksın
Nur - yerli aşıya hiç güvenmem
Ss - aşı olmak isteyenlere engel olmayın bir an önce olup geberip gitsinler.
Old Wolf - Nisan ayında yerli aşı hazır olacak dendi öyleyse bekleyip ondan yaptırmayı düşünüyorum
Dusunceli - Benim kanım 0rh + korona beni sevmez. Zaten ben pekmez yiyorum :) aşıyı neden Allah'ın bize bahşettiği doğal eczalardan değil de; domuz genlerinden, maymun geninden, fetüs geninden, koyun kanindan, civa'dan, titanyum dioksitten, alüminyumdan ve daha birçok gizli şeylerden yapıyorlar acaba? Sağlıkla alakası olmayan bazı bilgisayar programcısı şeytanların ve dsö'nü yöneten teröristlerin ürettikleri ve insanlara zorla yapmak istedikleri Şüpheli bir aşıyı asla vurdurmam. Daha bilincimi yitirmedim. Cesedimi çiğnemeden asla...
Sorgulayan1i - Faz 3 çalışmaları bilimsel olarak yapılmamış bir aşıya, gönüllü olmak, dünya çapında yapılan bir zeka testidir. Zekiler hayatta kalacak
Ali Kanat47 - korona çinden çıktı. şimdide onların aşısını vurcas bu aptallıktır.
Oglak - KISISEL FIKRIMDIR. GRIP VEYA KORONA ASISI OLAK MIKROBIOLOJI HAKKINDA BILDIGIMIZ HERSEYI COPE ATMAK, INKAR ETMEK DEMEK. 500 MILION CESIDI OLAN BIR GRIP VIRUSUNUN SADECE 3-4 CESIDINI ICEREN BIR ASIYI OLMAK KADAR GEREKSIZ E SACMA BIR SEY YOK , KI O UC DORT TURDE MUTIS BIR MUTASYON KABILIYETINE SAHIP. BELKIDE HIC BIR ZAMAN KARSILASMICAM 3-4 CESIT VIRUS ICIN ONLARLA BERABER VUCUDUMA FARKLI KIMYASAL MADDELER ZERKETMEK GEREKSIZ. KORONA VIRUSUN DAHA RNA SI BILE TAM ANLAMI ILE ARASTIRILIP INCELENMEMISKEN ASI DAYATILMASINI SUPELI BULUYORUM.KALDI KI BUKADAR PANIK YAPILAN VIRAL PANDEMI SIMULASYONU ALTINDA INSANLARIN INANDIRILMAYA CALISTIGI BUYUK FELAKET SENARYOLARINI GERCEKLERLE BIR KIYASLAYIN TURKIYEDE BIR YILDA SADECE YENIDOGAN OLUM SAYISI 11 BİN 598 IKEN KORONADAN SU ANA KADAR TOPLAM 14 BIN KISI VAR, KI BUNLAR SADECE YENIDOGAN DOGUM ANINDA YADA ILK 72 SAAT ICINDE OLEN BEBEKLER, HANI NERDE BUYUK SALGIN. INSANLIGI DEGIL SAGLIK SISTEMINI KORUMAYA YONELIK BIR ISLEYISTE KENDIMI RISKE ATIP NEYDUBELIRSIZ KIMYASAL MADDELERIN VUCUDUMA ZERK EDILMESINE VE BUNUN TOPLUM SAGLIGI ADI ALTINDA DIRETILMESINE KARSIYIM.
Amedli - yanlış düşünüyorsun
umutcan - sa
Ümi̇t Ayyildiz - EVET KESİNLİKLE OLACAM
Dusunceli - Olmazsan dilin kopsun, beyin felci geçir inşallah
Erdem - devlet aşı ile ilgili milletin aklını karartmak isteyenlere bir el atmalı
Cem Bey - hile var Türkiye'nin % 65 lik kesimi aşı olmak istemiyor zira ortada abartııkları gibi bir salgında yok . zırt pırt ismini değiştidikleri sözde virüsün % de olarak öldürme ihtimali % 1 bile değil . insanları kandırmaya çalışmayın artık .
Nazmi Çakır - ailece olacağız
Dusunceli - Senin gibi beyinsizlerin olması fena olmaz da; Allah sormaz mı sana sen sana verdiğim emanetleri neden korumadın ve benim yarattığımın genlerini neden bozdun diye. Kuş beyinsiz
Mehmet - AŞI KARŞITT DiYE BIR
ANLAYIŞ YOKTUR.
AȘI iÇERiKLERÍNÍ SOrGULAYAN
ÎNSANLAR VARDIR
BU SÖYLEM
OLAYI TARAFTARLIK ANLAYIŞINA
INDIRGEMEK AMAÇLI
AȘI ȘiRKETLERÍ, ÇIKAR GRUPLARI
VE MEDYANIN
YARATTIĞI BIR SÖYLEMDiR
BURADAKi AMAÇ 'AȘI YANLILARI"
DiYE BAŞKA BÌR TARAFTAR KITLESÍ
OLUSTURARAK
AȘI iÇERiKLERÍNÍN SORGULANMASINI
ENGELLEMEKTÍR
içÍNDE BULUNDUĞUMUZ MEVCUT DURUMDA
COVID AŞISININ ÍÇERÍKLERÍNDEN
şÜPHE DUYAN VE DAHA ÖNCEKI YILLARDA
AȘI YAPTIRMIŞ ÎNSANLAR VARDIR
Fatoş Canpolat Torun - Aşı istemiyorum denek faresi degilim kesinlikle hayır ağır kimyasallarla genetiği değiştirilmiş DNA ve RNA var
Erol - HASTANE ÇALİSANI OLARAK AŞI OLUN KESİNLİKLE
Crazyofcosmos - Modern tıbba güvenmiyorum. Dün margarin iyiydi, bugün kötü. Sigarayı doktorlar tavsiye ediyordu. Bugün hertürlü hastalığın sebebi oldu. Insanların bedenlerini denek olarak kullanıp bilim üretemezler. Aşılar da tamamen saçmalıktır. Henüz , izole edilip varlığı ispat edilmemişken koronaya aşı ürettiğini iddia etmek saçmalıktan da öte.
Amacı sorgulanmalı. Virüs, hucrelerin zehirlenme sonrası bedenin dışarı atılan çöpüdür en basit tanımı ile. Ve biz viruslerle yaşarız. Bulaşmazlar. Aynı evde yaşayan, birisi gripli iken diğerlerinde hiçbirşey yoktur ve bunu herkes deneyimlemistir kendi yaşamında. Bilim kanıta dayalıdır, bilimcilik yoruma. Bugün bilimadamı! Olduğunu söyleyen ucubeler bilimcilik oynuyor..
İnanmıyorum. Hasta olup kimseye muhtaç olmadan yaşamak isteyen koruyucu hekimlik araştırsın.
Adem Çelmen "allah'in - Madem erdoğan "SÖZDE"yönettiği ülkenin sağlığını düşünüyor neden çinin uygur türklerini iade etme yasasını onayladı,hem de aşıların gelme zamanında tabi ki herkes tesadüf diyecek,siyasette tesadüf değil plan vardır,unutmayın,"PLAN"DE Mİ?" olduğu anlaşıldı,herkes uyanmaya başladı,herkes aşı olacağım diyor,olun da görün ananızın hörekesini,şu da mı aklınıza gelmiyor,bu yıl insanlar neden grip olmadı,
Nonick - bence olmamalıyız çinden gelen virüse çinden gelen aşıylamı tedavi oluca zaten insanları denek olarak kullanıyorlar. Geçen halam covid-19 virüsüne yakalandı kızıda hemşire oda covid-19 oldu ikisi hastaneye yattılar kızı iyileşti halam hala hastaydı bir ton öksürük şurubu verdiler kadına .
her aradığımızda daha kötü geliyo sesi sonra kızı hastaneden aldı öksürük şuruplarını hapları ilaçları kesti okadar iyi olduki senden benden iyi oldu bide bu aşıyı bize yapıcaklar yapıcaklar yan ETKİSİ YOK MU BU İLACIN ??
BENCE YAPTIRMAMALIYIZ GERÇEKTEN BU AŞIYLA COVİDİN BİTİCEĞİNİMİ SANIYOSUNUZ VER GERÇEKTEN COVİD SAYILARININ BU KADAR AZ ONLARIN AMACI COVİD SAYISINI AZ GÖSTERELİM BUNLARDA BU COVİD BİTSİN DİYE AŞIYI YAPTIRICAZ DENEK OLARAK KULLANICAZ YA OLUR YA OLMAZ
BU BENCE TABİ HERKESİN KENDİ FİKRİ SAYGI DUYUYORUM BENİM BU KADAR SÖYLİCEKLERİM ARTIK SİZ DÜŞÜNÜZ!!
Ayse. - AşıyıTC icinde hiç bir maymun geni,hayvan geni,nono partiküller şeklinde çip, ve zehir kimyasalsız üretsin.
Biz doğu türkistanlı müslümanları işkence eziyet, zulüm, dininden dolayı canlı canlı derisini yüzen cinin aşısını nasıl alırız?
Aşı karşılığında doğutürkustanlı kardeşlerimizi terörist diye çine iade garantisi veren kanunu meclise nasıl getirdiniz?
Allah cezanüzı versin.
Nerde vatan sevet milliyetçi,yerli,millilik?
Biz bir avuç siyonistin havadan çiplerle kontrol edecekleri köleleri değiliz.
Eyyy siyonistler,insanoğlu üzerindeki şeytani planlarınız tutmayacak, ve sizde cehenneme sürüleceksiniz!
Ibrahim Daş - aşı olmiyan çevresine zarar verecek onun için mecburi herkese yapılsın.tüm sağlık çalışanlar ve dünyada aşı için çalışan herkese teşekkürler.
Ender - Dr.Bilgehan Bilge yi okuyunuz.
Hemşirebade - Bir hemşire olarak fikirlerimi yazıyorum . Hastalandığımızda veya ağrı kesicileri kullandığımızda dahi azda olsa vücuda zarar verir . Kar zarar hesaplaması gibi ölmekmi istersin yoksa vücududnun az zararla kurtulması mı . ? Burda önemli olan yan etkileri ve vücuda zarar mekanizmasını en aza indirgemek bir sağlıkçı olarak kendime ve aileme aşıyı yaptıracağım bulaş ve hastalıklardan bu şekilde kurtulabiliriz.. Bizler hastanın onayı olmadan hiçbir tedaviyi uygulamayız ama yaptırmam diyen insanlara soruyorum başka çaren var mı ? Toplum olarak o kadar bilgisiz ve vurdumduymaz insanlarızki o kadar ölüme rağmen hala insanlar maskesiz sokaklarda .
ö.a.kaya - sizi gercekten kutluyorum...aşısız olmaz yenemeyiz bu virusu...
umutcan - ne demek istedin kardeşim
Murat - Tebrik ederim Siz devam edin Böyle
Hira - Bence olmam diyeinsanlar vurdumduymaz veya bilgisizlikten değil, tam tersi araştıran ve okuyan insanlardır. Bence olan olsun olmayanlar da bilgisiz veya vurdumduymaz olarak damgalamasın. Bir hemşire olarak düşüncenize saygılıyım ,ama ister Türkiye isterse de yabancı doktorlar,bu işin uzmanları olan virologları dinlediğim, araştırdığım için kesinlikle kararsızım.
Hatice Meral - Önemli neye göre güven sağlayacaklar. Eşyaya bile garanti var.
Enver - hiçbir canlının garantisi yoktur. garantili eşyalar bozulduğunda tamir edilir yada yenisiyle değiştirilir. canlılarda bu mümkün olmuyor.
OKAN - KESİNLİKLE HERKESİN KENDİ KARARINA SAYGI DUYARIM OLMUCAM ÇİN MALI NE İŞİMİZ WAR ÖLÜM DE RAHMAN RAHİM OLAN ALLAHTAN GELİR ONDAN GELEN HERŞEY GÜZELDİR DERİM SİZ AŞI OLSANIZDA O RUH O BEDENDEN CIKACAKSA CIKAR İLA C.C TAKTİRİNE KARŞI CIKMATIR BU .
Okan - HERKESİN KENDİ DÜŞÜNÇESİ İLERDE 5-10 İÇERİSİNDE YAN ETKİSİ YOK DESELERDE WAR KESİNMİŞ GİZLİ AÇIKLMALAR WAR AMAÇ SİMDİLİK YAŞAMAKSA GEREK YOK İLERDE ACILAR CEKMEKDENSE SİMDİ ÖLÜM ALLAH DANSA NASİP OLMICAM KİMSE KİMSEYE ZORLAYAMAZ ZARARLARI BASINA KONUŞTURMAZLAR E GÖ KORKUSU .
noname - İlk önce başımızdakiler olsa görsek sonrasında düşünürüz.... Sizce nasıl olmalı???
Cafer - kesınlıkler hayır
Nonick - ayn
Kalyo44 - Korona felaketinden sonra toplumsal yaşam kimbilir ne zaman normale döner..Sakıncalı yaşam koşullarına o kadar alıştıkki,felaketten sonrada uzun bir süre devam edeceğini düşünüyorum,Virusun Ergeç mutasyon ile sonuçlanacağı kesin,Bu işin ekonomik boyutundan yararlanmak isteyen ülkeler alelacele ortaya birşeyler çıkarıp kazanç sağlama yarışına girdiler, Bana göre coronaya hiç yakalanmadıysanız kendinizide koruyabilecekseniz aşı yaptırmanın riskinede girmek doğru değil..Aşı yoğun insan temasına maruz kalan çalışanlar, Coronaya yakalanmış düzelmiş insanlar, ve risk altındaki insanlar yaptırsınlar.Ben şahsen aşının gelecekte ne gibi sıkıntılar yaratabilir düşüncesindeyim..KORUN İZLE BEKLE...
Gazi Komutan - Açık zihinli ve vatansever arkadaşlarıma teşekkür ediyorum... Bu anket belli odaklar tarafından hazırlanmış ve "aşılanmak isteyenlerin FAZLA olduğu ALGISINI zihinlere yerleştirmek" için yayınlanmıştır... Olabildiğince çok İNSANIN ankete katılarak,bu algıyı yıkması gerekmektedir...
Memoli̇ - AŞI VARDA BİZMİ VURULMADIK
Karaoğlan - ASKARİ ÜCRETİN 2800 TL AÇLIK SINIRININ ALTINDA OLDUĞU VE MADDİ AÇIDAN İNSANA İNSAN GİBİ BAKILMADIĞI BU ÜLKEDE ÖLELİM DAHA İYİ AŞI OLMAYA GEREK YOK.
Mustafa72 - Devletimiz halkının düşmanı değil.. arkadaşlar devlet 84 milyon vatandaşını ve kendini tehlikeye atmaz normal hayatta kullandığımız bazı ilaçlar ağrı kesiciler belki bu aşıdan daha tehlikeli yeteri kadar insanlarımızı kaybettik kaybediyoruz bir an önce bu ilet ten kurtulmak için aşıyı yaptırmalıyız
Gazi Komutan - Devletin başında Devlet adamları olursa,atmaz...Ama bugün devleti idare edenler küreselcilerin taşeronları...
Bahattin Özkul - Bahattin ÖZKUL--Tabi ki aşıyı yapmayı hemde çok istiyorum.Ancak bu aşının yan etkilerinin olup olmadığını bilmediğim için yetkililerin canlı yayında aşı olmaları gerekiyor. Buna bizat şahit olursak sanırım aşı olmuyorum diyen çıkacağını sanmıyorum.
Ilgın - yerinde bir anket
noname - İlk önce Cumhurbaşkanı ve Sağlık bakanı Canlı yayında aşı olsun. Sonrasını düşünürüz. Diğer ülkelerde başkanlar canlı yayında aşı oldular. Bizimkiler de olsun bakalım. Şeffaflık hani!!!! gerçekler.....
Yavuz Tuna - BU GÜNE KADAR HASTA OLDUĞUMUZDA SEVE SEVE KOŞARAK GİDİP AŞI OLURKEN ÇOK SALGIN BİR DÖNEMDE AŞIDAN KAÇMAK NEDEN GRİP AŞISI OLMAK İÇİN İNSANLAR AYLARCA SIRA BEKLEDİ UMARIM EN KISA ZAMANDA HERKES AŞI OLUR SIRA GELİRSE HEMEN OLACAĞIM FIRSAT OLSA İLK AŞI OLAN BEN OLURUM OLMAYANALRDA KENDİ BİLİR KİMSEYE BİRŞEY DEME HAKIM YOK
Gülüm Bi̇z Akköylüyüz - MASONLARIN ÇİNDE ÜRETMİŞ OLDUKLARI MİKROPTAN KORUNMAK İÇİN YİNE AYNI ADAMLARIN İLACINI KULLANCAM NERDEN BILCEM YILLRSONRA BENDE KALICI BI HASTALIĞIN MIKROUNU VUCUDUMA ENJEKTE ETMICEHINI,BU ÜLKEDE MERKEZ BANKASININ ENBUYUK HISSESI MASONLARIN İSTEDİKLERİ İNSANI FİNANSAL BİR GECEDE SİLERLER
Gazi Komutan - Tam isabet ve çookk alkıışş!
Celalettin Süğürtin - Aşı olmak istemeyenlere saygı duyarım, ama salgın hastalık tedavisiyle ilgili hiç bir talebi olmayacağına, hiç bir devlet kuruluşundan tedavi talep etmeyeceğine ve gerek kendisinin, gerekse bir yakınının başına gelecek bir şeyden dolayı devleti suçlamayacağına dair devlete taahhütname vermesi lazım. Bu taahhüdü verebilenler aşıdan muaf tutulmalı ve Türkiye'de bir şehirde bir yıl karantinada kalması sağlanmalı, hasta olursa can çekişerek orada kendi kendine ölmeli. Defin işlemlerini dahi devlet üstlenmemelidir.
Murat - Taahhütname karşılıklı olmalı. Yetkililerinde aşının yan etkilerinin olmadığının taahhüt ünü verecekler mı ?
Vatandaş - görürsem söylerim
Mahbencan - Korona nın bitmesi için herkesin aşı olması gerekir. Şimdiye kadar hiç mi aşı olmadık bebeklikten bu yana çocuklarımıza hep aşı yaptırdık. Bu aşıyı da bilim adamları buldu önceki aşıları da, birde bunlar hep denenmiş aşılar, devletimizin bu konuda titiz davranacağını biliyorum. Bu yüzden herkesin aşı olması gerekir.
sorgulayan1i - aşıyı üreten firmalar bile bu güvenceyi vermiyor.. aşı olduktan sonra korona olmazsın diyemiyorlarken sizin gibi korkularının kölesi olmuş araştırmayan okumayan, sadece itaat eden boş kalabalıklar... olun aşınızıda geberin.. oksijen israfları sizi
Hira - Bu aşı ile bebeklik aşısı aynı değil. Mutasyonabuğrayan bir virüsün aşısı olamaz,nitekim her sene yaptırmak zorunda kalınan büyük oyunların aşısı ile bebeklik aşıları kıyaslanamaz
Ylmzn - OLMADIM VE DÜŞÜNMÜYORUMMM
Kablocu - öpe öpe herkes bu aşıyı olacak boşuna kıvrmayın yada öleceksin sen bilirsin
İbo - Allah devletimizden razı olsun
Metasophi̇e - AŞIYI BULANLAR OLMUYOR BİZ KERİZLER NEDEN OLCAZ YASAYI BAHANE EDİYORLAR RUHSATI YOK GARANTISI YOK VIRUSU YENENLERIN SAYISI OLUMDEN DAHA ÇOK AMA HALA MUTASYON OLDU SOYLE BOYLE OLDU ONLEM KORKU OZGURLUK KISITLAMASI MAVI YAKALILAR SICAK BAKMAZKEN EKRANLARDA AŞI KAMPANYASI VAR NIYE MADEM FAYDALI O ZAMAN HERKES OLUR O SHOWMENLERE GEREK KALMAZ HEP ŞAİBE !
Bozkurt - aşı olunmalı devlet seni tutupta zehirliyecek hali yok sonuçta senin sağlığın için tüm çabaları
Aspava - çine ne kadar güvenmeliyim. niye Almanyada türk hocanın ürettiği aşıyı olmıyayım.
ö.a.kaya - çin devleti ile bir düşmanlığınızmı var...hayırdır çinliler bu aşıyı katliam içinmi üretti...şu anda çin ini ürettiği kaçtane ilacı kullanıyorsunuz farkındamısınız...bence bir araştırın...
Vatansever - Kesinlikle cahillik edip karşı çıkmayın ben olucam ve çevremdekileride ikna edicem devletim varolsun
Filiz - Amannn
Filiz - Neye kime göre aşı nasıl bizi her konuda kandırdınız artık yokluktan intihar vakası çoğalacak virüs etti diyecekler bıktık yeter artık
Ası - sen ne anlatyon ki ası olmıyacaksan
Enişte - bizleri ÇİN aşısı için zorluyorlar,ne olduysa son zamanlarda bir ÇİN sevgisi doğdu hadi hayırlısı.
My - devletime güveniyorum
Akrep - baştakilerin bende sıkıntı yok diyerek olmadıkları aşıyı ben olmam, bu saatten sonrada onlar örnek olarak aşı yaptırsa bile ben yine aşı olmam, gerçek aşı olduğunu nerden bilicem, vitamin takviyesi olup olmadığını nerden bilicem, tamamen bunların insan nüfusuna yönelik bir oyun olduğu gündemdeyken, bunları bizlere dayatmaları etik olmaz.
Ercan - kesinlikle aşının faydadan çok ileride zarar vereceğine inanıyorum bir çok akademisyen ve doktor aşı olmayın diye beyanatı var
Selim Yalçın - Ama mutlaka yerli ve milli Aşı tercihimdir
Oki - korona ile ilgili hiçbir brlirtim olmadı gerek de duymuyorum
Düşünceli - Guvensiz buluyorum ve aynı grip aşısı gibi düşün sanki grip aşısı olunca grip olmuyonmu birde ileri zaman içinde antkorlarların zayıfladığında ne olacak antikor tedavasimi görcen, altı ay bir yıl sonra toplu ölümler olursa ne olacak, aşı pek güvenlide cin de cıkan bu aşı cinde işe yaradımı?
.emekli̇ Eği̇tmen - COVİT 19 İLE İLGİLİ ARAŞTIRMACILARIN YAPTIĞI YORUMLAR VE VİRÜSÜN ÇIKIŞ AMACININ DÜNYA NÜFUSUNUN KONTROL ALTINA ALINMASI İÇİN BU VİRÜSÜN OLUŞTURDUĞU, AŞININ İSE İNSAN VUCUDUNDAKİ ANTİKORU ZAMANLA ZAYIFLATTIĞINI SÖYLEMLERİ NEDENİYLE AŞI OLMAK İSTEMİYORUM.
Coskun Ates - olunur eğer bir toplumda güven varsa devletimizinde topluma güveni varsa toplumun da devlete güveni varsa aşı vız gelir yeterki güven ve insan değeri olursa yapılır
Kızılelmas - deger sıfır aşı diye kendilerine boş aşı vurdururlar insan neslinin ömrünü kısaltıp kısırlaştırma
tan gürkan - aşıdan sonra sağlıklı kalabilmek adına şartların iyileştirilmesi
Ylmzn - HARİKAAAAAAAAAAAAA
Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.