Anket

Tekrar sokağa çıkma yasağı gelmeli mi ?

Anketimiz aşağıdaki şekilde sonuçlanmıştır.

  • 14473
    %51.0
  • 10501
    %37.0
  • 3386
    %11.9
Toplam Katılım 28360

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.

369

evet gelmeli - daha çok ilerlemesine önlem alınmalı EVET en az bir ay

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 27 Kasım 21:24
367

H.d. - Kesinlikle gelmeli. Zaten gelmediği için artış oldu. Hatta daha da sert önlemler alınmalı acil. İstanbulun %50 si Covid ise bunun sorumlusu sadece vatandaşlar değil, ilgili makamlarca alınmayan tedbir önlemleridir.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 26 Kasım 15:45
365

Nur - TÜRKİYE GENELİNDE BÜTÜN SEKTÖRLER HAFTA İÇİ VE HAFTA SONU YASAKLANMALI BİR KEREDE 3 HAFTA KISITLAMA VE DAHA SONRASINDA 65 YAŞ VS KISITLAMASI DEVAM ETMELİ BU SÜREÇTE İHTİYAÇ SAHİPLERİNE ULAŞILMALI DÜN ADAM YERDEN MASKEYİ ALIP TAKTI BUNA YÖNETİM NE YAPSIN MİLLET DİKKATSİZ PARA DAĞITILACAGINA ERZAK DAGITILSIN VE KAPATILSIN 3 HAFTA

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 26 Kasım 12:50
364

Rüştü - EVET GELSİN MASKE VE MESAFEYE UYULMUYOR .CAFE VE RESTORANTLARDA ÖNÜNDE OTURUP YEMEK YENİYOR.BU NASIL TEDBİR.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Kasım 10:38
363

Nuri - işe gittiğini belgelemeyen 40 yaş altı kişilerin tamamı süresiz eve kapatılmalı,özellikle genç gözüken beyinsiz kişiler

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Kasım 09:46
358

H.k - yasak gelsin gelmesine de ne yiyecegiz yasaklar gelince iş yok para yok gelsin demek kolay parası olana kolay ya olman napsın özellerdçalışanı düşünen yokki

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 13:14
357

Vatandaş - yasak kalkınca yine aynısı olacak herkes kendini korusun

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Kasım 11:45
356

0909 - 15 gün bütün kapılar kapanmalı, yurt dışı ve gümrüklerin hepsi kapanmalı.15 günün sonunda dışarıdan gelen herkes 14 gün stabil edilmeli diyorum.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 10:33
350

Emre Yksl - EVET DİYENLERİN HEPSİ EV GECİNDİRMEYENLERDİR. YASAK ÇÖZÜM DEĞİL ÇÖZÜM KISITLAMADIR.(CALISMA SAATLERİ VE ULASIMDA ESNEKLIK GİBİ).BU İNSANLAR EVİNE NE GÖTÜRÜR DİYEN HAKLIDIR.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 22 Kasım 22:58
347

112 - herşey ateş pahası birde karantina olursa calış mayan insanlar ne yapmalı

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 22 Kasım 17:47
345

Vatansever - kesinlikle gelmemeli toplum olarak daha duyarlı olursak yasakların bi önemi kalmaz denetlemelerin artması agır cezalar getirerek bunların önüne geçilebilir

kesinlikle burda bi zafiyet var herkes maskelerini düzgün takmalı ve sosyal mesafeyi korumalı toplu tasıma araçlarının kapasitesinden falza yolcu almamalı sıkı bir yönetim getirilmelidir

bu virüs bitene kadar gerekmedikçe evlerimizden cıkmamalıyız .haftada iki gün gelcek yasakla bu virüsün bitmeyecegi aşikar çünkü yasak oldugu zamanlar millet olarak daha fazla marketlere

avm lere yogunlasıyoruz bu daha tehlikeli yasak diye birşey olmamalı bunları göz önünde bulundursak hayat eve sıgar anlayısla sürece devam etmeliyiz gerekmedikçe

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Kasım 16:00
344

A - HERKEZ ÖNLEMİNİ ALMALI SADECE SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI İLE HASTALIKTAN KORUNAMAYIZ YASAK SONRASI SOKAKLAR AVM,LER

TÜM TOPLU ALANLAR DAHA DA KALABALIK OLUYOR KİMSE MASKE VE MESAFEYE UYMUYOR

SİGARA YASAĞINA KİMSE UYMUYOR DENETLEMELER DAHA SIK OLMALI

HERKEZ SİGARA İÇİYOR VE MASKELER TAKILMIYOR ,TOPLU TAŞIMALARDA HİÇ DENETİM YOK TIKA BASA DOLULAR

SADECE SOKAĞA ÇIKMA YASAĞIYLA OLMAZZ HER KONUDA SIKI ÖNLEM ALINMALI

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 22 Kasım 12:55
337

Çi̇ki̇ta Muz - HAYIR DİYENLERİN Bİ SEBEBİ VARMI HABER İZLİYORLARMI VEYA HİÇ HASTANEYE GİTMİŞLERMİ

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 21 Kasım 15:33
348

Hfısndjfns - @Çi̇ki̇ta Muz 337 nolu yoruma cevabı: peki sen hiç hayır diyenlerin neden hayır dediğini düşündün mü kimisi işçi evine para götürmek gibi dertleri var ve yasak çıkınca işsiz ve parasız kalıyorlar tabii bunu anlaman zor eğer herkez tedbirlere uyarsa kalabalık ortama gitmesse zaten vaka sayısı azalır bazı insanların düşüncesiz davranışlarından masum insanlar niye yasağı çeksin!!!

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 22 Kasım 19:07
333

Beemir - sokağa çıkma yasağı şimdiye kadar çoktan yapılması gereken bir uygulamaydı.ama artık geç kalındı bu saatten sonra olsa ne olcak.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 21 Kasım 07:39
321

yeşim - EVET GELMELİ AMA BÖYLE AKŞAM 20.00 DEN SABAH 10.00 KADAR DEĞİL HER HAFTA 48 SAAT YASAK GEMELİ HERKEZ AKISVERİŞİNİ CUMADAN YAPSIN KİMSE 48 SAATE ÖLMEZ EKONOMİDE ÇÖKMEZ ASIL BU SALGININ ÖNÜNE GEÇİLMEZSE EKONOMİ ÇÖKÜCEK VE ÖLÜMLER MİLYONLARI BULUCAK ÜLKEMİZDE

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 19 Kasım 11:03
317

Son Dk Yorumu - Bazı kendini bilmezler yüzünden herkes canını kaybediyor biz salgın başladığından beri nasıl evdeysek , tatile bile çıkmadıysak sizde aynısını yapıp hem kendinizin hem de çevrenizdeki insanların sağlığını koruyun

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 18 Kasım 20:53
315

Neyzen - HAYIR KESİNLİKLE HAYIR HERKEZ KENDİ ÖNLEMİNİ ALSIN BOŞ GEZENLER BOŞ KONUŞUYOR EKONOMİ VE DEVLETİMİZ ZARAR GÖRÜR İTHALAT VE İHRACAT DENGELERİ BOZULUR

BİRAZ ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN OLACAKLARI DÜŞÜNÜN BİZİM MİLLETİMİZ STOKÇU BİR GECE SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI AÇIKLANDI MİLLET MARKET BAKKAL BENZİNŞİKLERE

FIRLADI BAKANIMIZDAN OLUYORDUK.

Yanıtla . 2Beğen . 10Beğenme 18 Kasım 16:17
335

br - @Neyzen 315 nolu yoruma cevabı: ekonomi diye diye ölüyot insanlar biz işe güce gidenler nasıl korkuyo gidiyoruz helede kalabalık bir ortamda çalıştığımız için devlet kaç kere vatandaşını düşündüki siz ekonomi peşine düştünüz böyle zihniyetler yüzünden bu haldeyiz....

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Kasım 11:36
327

Yunus - @Neyzen 315 nolu yoruma cevabı: SORUNDA BURDA YA ISRARLA ANLAMIYORSUNUZ ÇOGUNLUK ÖNLEM ALMADIGI İÇİN YASAKLAR GELİYOR.HERKES ÖNLEMİNİ ALIRSA MASKE MESAFE KURALINA UYARSA OZAMAN SORUN KALMAZ YOKSA DEVLET NİYE ÇIKMAYIN SOKAĞA DESİN İŞİ GÜCÜ YOK DEVLETİN BEYNİ OLUPTA KULLANMAYI AKIL EDEMEYENLERLEMİ EYLİCEK KENDİNİ .

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Kasım 13:31
325

1453 - @Neyzen 315 nolu yoruma cevabı: işe gelıp gıderken toplu ulasım kullanıyoruz ıstanbulda ne kadar kendı onlemını alsanda ınsanlarla dıp dıbe kalıyorsun.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Kasım 11:00
314

noname - İşe gidenler için uygun kademeli Çocuklar evde olsun. 65 YAŞ ÜSTÜNDEKİLER YİNE EVE TIKILDI. Onlar gençlerden daha dikkatli. ÇOK KARIŞIK TEDBİR ALINDI. BEN MEMNUN DEĞİLİM.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 18 Kasım 16:03
313

Erol - ara ara kısıtlamalarla bu iş olma en az iki ay DEVLETTE KESENİN AĞZİNİ AÇSIN ESNAFA

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 18 Kasım 14:20
311

Gülsüm - sokağa cıkma yasağı demek işsizlik demek hayır gelmemeli herkez kendini bilsin önlemini alsın zaten zor hayat dahada zorlaştırmayın

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 18 Kasım 13:29
318

Banu - @Gülsüm 311 nolu yoruma cevabı: kesinlikle doğru

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 18 Kasım 21:03
307

Harun - sadece hafta sonu olmak üzere belli kesimler hariç! ihtiyaç ve ekonomiyi etkileyecek kesimler hariç! ola bilir?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 18 Kasım 08:58
303

Nur - kesinlikle hayırrrrr okulları kapatın turistleri gönderin birde gazetecileri sürekli dışarı çıkartp yayın yaptırmayın

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 17 Kasım 15:27
299

Reis - Evet olmalı insanlar sıkıntının farkında değiller.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 14:18
297

Vatandaş. - EVET HEMEN GELMELİ DAHA NEYİ BEKLİYORLAR ANLAMADIM DAHA MI ÇOK CAN KAYBI VERELİM HAFTA SONU MİLLET DIŞARILARDA HEP

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 14:06
293

ultraaslan - kesinlikle gelmeli hayır diyenler iş verenler elemanlarına değer vermeyen iş verenler KESİNLİKLE GELMELİ FABRİKADA ÇALIŞIYORUM VE DİP DİBEYİZ HAVASIZ BURASI

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 13:08
292

Saasds - SADECE HAFTA SONU DEĞİL HAFTA İÇİ DE OLMALI GENEL OLARAK ÇALIŞAN KESİM OLDUĞU İÇİN TOPLU ULAŞIM ARAÇLARI KULLANANLAR İÇİN ÇOK TEHLİKELİ BİR DURUMDAYIZ

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 13:06
291

Sa -han44 - biz çalışanlar olarak bu ülkenin yüyüyen aksanıyız biz durursak ülke durur zaten kriz var herkes işine baksın boşyere gezmeler dursun yeter

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Kasım 12:27
289

Zehra - Kesinlikle gelmeli diye düşünüyorum en azından hafta sonları olsa o bile olabilir.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 11:55
288

Hacı - denetımler artsın maske takmayanlara cezai işlemler uygulansın ama hıc bır sekılde yasaklanmasın herkes ac ıs yok guc yok .... ne yapacagız???

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 17 Kasım 11:48
286

Sefa - çalışan ve kredi ödemesi olan insanlar var.. tabiki hayır.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 17 Kasım 11:22
283

Ultraaslan - yalan yanlış sayılar ile insanlar uyutuluyor acil gelmeli ACİL ACİL ACİL GELSİN ACİL 1 HAFTA MİN.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 09:47
282

Acil Seri - kesinlikle gelmeli bir kaç müdür para kazanacak diye sağlığımızdan oluyoruz kirada oturuyorum çalışmam lazım ama sağlık daha önemli ben bu hastalığı dışarıdan kapıp anneme babama bulaştırdıktan sonra

varsın çalışmiyim acil gelsin lütfen min 1 hafta

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 09:45
281

Aptal Sevemz - kesinlikle gelmeli bizde çalışıyoruz mecburuz ama sağlık sen bu hastalıkla kendine eşine çoluğuna çocuğuna anne ne babane bulaştrınca sırf çalışıyorsun diye onlar hastalıktan ölünce kazandığın paranın ne anlamı var az mantıklı düşünün be

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 09:34
279

Neşe - evet gelmeli yoksa en yakınlarımızı kaybettiğimizde iş işten geçicek

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 08:47
277

VEDAT MERAL - KESİNLİKLE GELMELİ HATTA DAHA ÖTESİ UYMAYANLARA BÜYÜK CEZALAR VERİLSİN BU KADAR SAVSAKLIK OLMAZ KİMSE CİDDİYE ALMIYOR

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 02:15
276

Mehmet - SOKAGA ÇIKMA YASAGI GELİR İŞYERLERİ KAPANIRSA TÜRKİYENİN EKONOMİSİ BİTER

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 00:13
273

Kaplan06 - bizler calışıyoruz ve calışmaya mecburuz yuksek oranda boş gezenler evde kalın

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 20:29
270

İsi̇m Yok - EVET KESİNLİKLE GELMELİ YOKSA BU SALGININ ÖNÜNE GEÇİLMESİ MÜMKÜN DEĞİL

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 18:19
269

Toto - AVRUPADA BAŞLADI. ÇÜNKİ ADAMLARDA YALAN DOLAN YOK.DURUM CİDDİ OLUNCA GEREKENİ YAPIYORLAR.MALESEF

BİZDE HERŞEY NORMAL GÖSTERİLİP ÖNLEMLER RAFA KALDIRILIYOR.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 17:50
268

Kapo - evet gelmeli yoksa cok kötü günler bizi bekliyo

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 17:16
265

Vatandaş - işi olmayan keyfe keder dışarı çıkmamamlı

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 15:31
264

Kübra - VİRÜSÜN ÖNÜNE BİR NEBZE GEÇİLMESİ İÇİN GELMESİ ŞART

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 14:32
263

Kübrq - VİRÜSÜN BİR NEBZE ÖNÜNE GEÇİLMESİ İÇİN GELMESİ ŞART

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 14:32
260

Çözümce.. - hafta sonu yasak gelmeli çzellikle yaşlıların ve çocukların sokağa çıkmaları bi süreliğine yasaklanmalı hepimiz için en sağlıklısı bu .

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 14:23
259

Deniz - Yasak gelmeli hem de çok acil bir şekilde. Sokak da kim corona değil tehlike altında kalıyoruz.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 13:23
258

Zeynep - EVET KESİNLİKLE GELMELİ HEM YASAKLAR HEM KISITLAMALAR GELMELİ

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 12:34
257

Yeşim - Çalışmayan evde olan insanlar kesinlikle çıkmasınlar birde çalışan evine ekmek götürmek zorunda olan bi kesim var onlraında maaşlarından hiç bir kesinti olmadan çalışma saatleri düşürülmeli

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Kasım 11:59
254

İsmail Ekşi̇ - en azından haftasonları yasak gelebilir bunun kimseye zararı olmaz sanırım

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Kasım 09:50
253

Ayşegül - KESİNLİKLE EVET ,çünkü ölüm oranları oldukça artıyor ve hızla yayılıyor

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Kasım 09:38
252

Yavuz - hayır gelmemeli insanlar mesafesine ve maskesine dikkat etmeli hayat devam ediyor birçok insan sokağa çıkma yasağından zarar görüyor başta ekonomimiz

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 16 Kasım 04:00
251

Ne Yani - Ankette evet diyenler lütfen dışarı çıkmasın.Bizler çalışmak zorundayızzzzz....

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 15 Kasım 21:09
249

Vatandas - bence çözüm değil ekonomi dibe gidiyor iyice çökecek belli zaman aralıklarında olmalı diye düşünülebilir

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Kasım 19:55
245

Hali̇l - GELMESİN DİYE OY KULLANDIN ÇÜNKİ BİR ESNAFIM AMA TABİKİ HİÇ KİMSENİN CANINA BİŞEY OLMASINIDA İSTEMEM KİRAYI VERGİLERİ STOPAJI ELEKTİRGİ GAZI SUYU VB. ŞEYLERİ ÖEDEMEK İÇİN AÇIK KALMAK LAZIM BİRDE YANINDA İŞÇİ ÇALIŞTIRANLARI DÜŞÜNÜNCE İŞİN İÇİNDEN ÇIKAMIYORUM ALLAH ÜLKEMİZİN DEVLETİMİZİN YARDIMCISI OLSUN.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 15 Kasım 13:33
244

Ayhan Güdek - Kesinlikle gelmeli çünkü zor dönemden geçiyoruz kurallara gereği kadar önem vermiyoruz.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 15 Kasım 12:23
243

Bülent - evet gelsin insanlar bir birlerinin vebalini alıyor korona olduğunu bilmiyor sokaklarda geziyor herkese dağılıyor vebaldir bu kesinlikle çıksın en azından hafta sonu

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 15 Kasım 11:28
242

By Di - Esenyurtta korana yok çünkü kimsede maske görmedim

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Kasım 09:42
240

Yolcu - en azından hafta sonları yasak uygulansın çogu insan yasaga uymuyor özellikle yaşlilar ,toplu taşıma araçları,açık pazarlar insanlar birbirne sürtünerek yürüyor

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 14 Kasım 19:39
239

Ölü Bi̇r Adam - EVET EVET EVET KESİNLİKLE GELMELİ KARDESİM BU ŞEKİLDE SAYILAR ARTACAK BİZDE ALIŞIP GİDECEZZ KORONA BASLADIGINDAN BERİ İT GİBİ ÇALISIYORUM HİÇ EVDE KALIP CANIMI GÜVENE ALAMADIM HEP ÇALIŞTIM KOORONA BASLADIGINDAN BERİDİR BU ŞEKİLDE GİDERSE KESİNLİKLE KAPACAGIM..

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 14 Kasım 19:15
237

Market - EVET GELMELİ ÇÜNKÜ BAZI BOŞ İNSANLAR HALA SOKAKLARDA GEZİNİYOR 1 AY YASAK GELSE Bİ İŞ BİTİCEK BU KADAR İNSANI SÜRÜNDÜRMEYİN ARTIK

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 14 Kasım 17:18
235

Kuaför - KESİN GELMELİ AMA ESNAFA ,İŞSİZE,EMEKLİYE,HERHANEYE 1 AY BAKACAK PARA VE KREDİLERİN 3AY ÖTELENMESİ VE KİRALARIN DEVLET TARAFINDAN ÖDENMESİ LAZIM

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 14 Kasım 16:29
232

Didem - 1 buçuk ay sokağa çıkma yasağı gelse korona biter

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 14 Kasım 12:54
230

Yurdum Insani - KARDESIM AYDA VERIN 5000 LIRA BIZ EVDE OTURURUZ:

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 14 Kasım 10:29
229

Büşşşş - Düğünler iptal, yaşlılara yasak, sokakta sigara yasak ama canlı müzikler, clubler, restaurantlar acık, sigara içiliyor eeee akraba içinde düğün yapınca sıkıntı büyük canlı müzkte

eğlenirken sıkıntı yok neden tanımadıgımız insanlara karşı sigara üfleyebilir eğlenebiliriz olan akrabalara olmasın dimiii mantık iğrenç yasak mı ne getiriliyorsa getirilsin yeterr dahaaa

insanlara dağıtılacak erzak yiyeceğiniz yokmu............

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Kasım 10:12
228

Angel - bu devletin bizi gün idare edeceği bütçesi yok mu ? ben istemiyorum benimkini dağıtsın yeter ki şöyle gün herkesi eve tıksın artık yeter anneme babama sarılamıyorum yeğenlerimi öpemiyorum yeter

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Kasım 11:55
227

Gfb - 1 ay tam 1ay gelsın bız ac kalmaya razıyız parasız kalmaya razıyız ama sucsuz gunahsız ınsanları topraga vermeye razı degılız memleketın a..... koymayın daha fazla

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 13 Kasım 09:17
233

Veli Güğül - @Gfb 227 nolu yoruma cevabı: evet kesınlıkle gelmeli

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Kasım 14:10
226

RAHİM BOY. - evet uygulanmalı.ülkemin güvenliği için.gerekli.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 12 Kasım 23:11
225

Noname - bence gelsin şunu da unutmamak gerekir çalışanları unutmamak gerekir. Ona göre önlemler alınarak...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Kasım 21:54
224

Noname - Bencede gelmeli ancak çalışanları etkilemeyecek şekilde....

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Kasım 21:53
222

Tuğra - Kesinlikle yasak gelmeli biz hepimiz bir olup bila istisna şu 14 gün evden çıkmamayı bir türlü yerine getiremedik ya apartman önlerinde ya sokaklarda ya komşuculuk oynayarak a da gençler çocuklar sokaktan dışarıdan kendilerini bir türlü alıkoymadı en çok neden çekiniyorum biliyormusunuz yarın bir savaşa girsek bu vatandaşlarla biz ne yaparız

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 12 Kasım 20:14
218

Emine - evet acil cok insanlar ölüyor yazık değil mi bize ben teyzemi kaybettim covid yüzünden daha ne kadar can yanacak

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 12 Kasım 10:06
213

Bi̇lal Arslan - EVET ACIL BIR SEKILDE GELMELI BEN SATIS ELAMANIYIM GUNDE 100 MUSTERIYLE YAN YANA GELIYORUM VE YENI DOGAN COCUGUM VAR COCUGUMA BULASSA NE OLACAK KIM SORUMLU OLUCAK BUNDAN...!!!

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Kasım 18:40
210

Thedamla - Oranlarda yükseliş olmadığı taktirde gelmemeli,

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 11 Kasım 17:55
207

Gerçek - SK ÇIKMA YASAĞI YERİNE BAŞKA ÖNLEMLER ALINMALI.ESNAFLAR ÜRETİCİLER İFLAS EDECEK.SK ÇIKMA YASAĞI ÇÖZÜM DEĞİK ARTIK

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 11 Kasım 15:11
205

Emkey - vatandaş açlıktan ölecek halen sokağa çıkma yasağından bahsediliyor... bırak virüsten öleceğimizi; sabredin görün yakın zamanda kanser olayı başlıyacak sebep maske

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 11 Kasım 11:43
203

Vatandaş - Durum kötü gidişhat berbat Allah sonumuzu hareylesi

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 10 Kasım 02:16
202

Süleyman Akarsu - saat 19 dan sonra ve hafta sonlarında sokak yasağı gelmeli herkes için sadece 65 yaş üstüne değil .salgının önlenmesi için daha uygun olacağını düşünüyorum.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 09 Kasım 10:45
201

Seren - Ben AVM çalışanıyım. Ülkenin yarısının söylediklerine bakıldığı zaman her önlemi alıp kurallara uyduğunu söyleyen büssürü insan görebilirsiniz. Tabi hepsi LAFTA. Alışveriş merkezleri tıklım tıklım,

maskeler burunların altında doğru düzgün takılmıyor bile uyarı yaptığımızda da tersleme hakaret vs vs. Yoğunluk olmaması ve sosyal mesafeyi uygulamak adına belli sayıda müşteri alabiliyoruz

içeriye. Bu hem çalışan hem müşteri sağlığı açısından yoksa herkes ister para saçan müşteriyi bekletmemeyi. Bunu bile anlamayıp sürekli kavga gürültüyle uğraşıyoruz. Ama sorsanız "kömsö köröllörö

öymöyö" uymayan da sizsiniz yasak gelmesin ekonomi çok kötü diyende sizsiniz. O zaman ihtiyacınız dışında gezip tozmaktan vazgeçip evinizde oturmayı bileceksiniz ki sonra işsiz kaldığınızda

ağlamayın.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 08 Kasım 20:31
200

Esnaf - Başlarım hastalıgına millet aclıktan kırılacak kriz var ekonomi kötü herkez önlemini kendisi alsın Maskesini taksın mesafesine dikkat etsin işine gücüne baksın saat 10:00 dan itibaren kısıtlama gelmiş cok sacma yani

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 08 Kasım 18:40
198

Vatandaş - EVETTTT ARTIIIKKKKK EVETTTT YA BIKTIKKKKKK GETİR ŞU YASAGI

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 08 Kasım 02:29
197

Yilmaz - bizler.sabredemedik.bu.hastaligin.sakasi.yok.cogunlugu.takmiyor.cene.altinda.desen.suc.oluyorsun.az.cok.anlayis.olmasi.lazim.bir.insan.srvdigini.kaybettigi.an.anlar.is.isden.gectikdekden.sonra.dizine.vurmanin.anlami.yoktur.umarim.herkes.uygulamiyi.uyalim.sağlayımiz.icin.yeneriz.insallah.koroneyi

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 07 Kasım 22:21
196

Kerem Bal - gece saat 22 den sonra sabah 06 arası olursa iyi olur

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 07 Kasım 18:05
190

Cengiz.b - gelmeli bu insanlar yoksa olecek pisi pisine hayır dıyenler herhalde zengınler tuzu kuru olanlar halk olmüş yaşamış kime ne?

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 06 Kasım 15:51
187

Nazım - Maske mesafe hijyen e dikkat etmeli ekonomi çökmüş zaten üretim olmaz ise nasıl dönecek bu devran

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 06 Kasım 12:37
185

Ufuk.12 - ŞÖYLE BİR YORUMLARA GÖZ ATTIMDA SİZİN RIZIK VERENİNİZ ALLAH MI KUL MU DEVLET Mİ? DAĞDAKİ KUŞUN KURDUN RIZKINI REVEN ALLAH SENİ BENİ UNUTUR MU YASAKLAR GELMESİN MADDİ SIKINTIYA GİRECEĞİZ DİYEN İNSANLARIN ANNASI BABASI ÇOLUĞU ÇOCUĞU YOK MU? SIKIYORSA ANASINI BABASINI CORONADAN KAYBEDEN BİRİNİN YÜZÜNE SÖYLEYİN EKONOMİK OLARAK DARA DÜŞECEĞİMİZ İÇİN YASAK GELMESİNİ İSTEMEDİĞİNİZİ BİR VATANDAŞIN CANI KURTULACAĞINI BİLSEM ÜLKE OLARAK EKONOMİNİN 10 YIL GERİ GİTMESİ ZERRE UMRUMDA OLMAZ KENDİNİZE GELİN AĞALAR CEPLERİNİZ ISINDIKÇA KALPLERİNİZ BUZ TUTTU AÇLIKTAN KORKAR OLDUNUZ DA RABBİNDEN KORKAN YOK BIRAKINDA İNSANLARIN HAYATLARI TEHLİKEYE GİRMESİN ÇOK DEĞİL 20 25 GÜN YASAK GELSE SADECE FIRINLAR ECZANELER HASTANELER ÇALIŞSA KURTULURUZ BU BELADAN

Yanıtla . 25Beğen . 2Beğenme 06 Kasım 11:13
193

***** - @Ufuk.12 185 nolu yoruma cevabı: doğru tam da benim yazacağımı yazmışsın

eline sağlık

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 07 Kasım 15:21
191

Genç Bilgiç - @Ufuk.12 185 nolu yoruma cevabı: kardeş zaten 10 yıl geriye gitse daha düzgün olur. şimdi ki hal hal değil. herkez kurallara uysun millet evine ekmk götürsün. senin durumun iyi olabilir ama olmayanlar napsın. tamam rızık allahdan ama çalışana allah veriyor.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 06 Kasım 23:43
183

Ormanlar Kralı - illaki birileri başınızda beklemelimi,kurallara uyun,özgürlüğünüzü yaşayın ,koyun kafalı olmayalım,yasak masak yok.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 06 Kasım 09:18
182

Ormanlar Kralı - koyun kafalı insanlar,illaki birileri başınızda beklemelimi,,alınan tedbirlere uyulursa,korunursa ,yasağa ne gerek var kurallara uyulsun kısıtlı da olsa özgürlüğünü yaşasın .

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 06 Kasım 09:13
180

Yaren - Kesinlikle çıkmalı deyse bu virüs ortadan tamamen kalkmazzzzzz okulları kapatın çocuklarımız tehlike altında ve okullarda cogaliooooo niye susuyorsunuz

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 06 Kasım 07:24
176

61karadeniz - ya bu hayır diyenler ne biliyor acabada ne konusuyor yasak gelirse herkes acından ölecekmiş alh alh ulan asıl gelmezse millet sağda solda gezerken yerken içerken geberecek bu yasağı getiren aziz devletimizde bunun bi çağresini illaki düşünür kimseyi aç bırakacağını sanmıyorum hayır diyenle hastalıktan mı öleceğiz peki soruyorum sizlere

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 04 Kasım 15:25
175

Mehmet - en kısa sürede yasaklar gelmeli. Sonra daha kötü durumda kalınca yasak getirmenin anlamı kalmaz

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 04 Kasım 15:19
174

Ozan Di̇ken - HAYIR TABİKİDE SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI OLMAMALI CAFE RESTORAN KAPATILMASI VE AVMLER DE ÇOK KALABALIK OLUYOR GENEL OLARAK ORANIN KAPILMASI İLÇE GENELLERİNDEKİ YEMEK VE GIDA GİBİ DÜKKANLARIN KAPANMAMASI DAHA İYİ OLUR VATANDAŞLARIMIZ ALIŞVERİŞLERİNİ YAPSIN VE MOBİLK MARKET YEME İÇME TEKEL GİBİ SİPARİŞLERİN OLMASI ÇOK DAHA İYİ OLUR KALABALIKDA OLMAZ EN AZINDAN YAŞLILARA KESİNLİKLE SOKAĞA ÇIKMALARI YASAK OLMASI GEREKLİDİR

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 04 Kasım 14:49
173

Yalniz Kurt - SOKAĞA ÇIKMA YASAĞİ GELSİN NEDEN DERSENİZ BİZ MİLLET OLARAK KURALLARA UYMUYORUZ. ŞUDA BİR GERCEK BAŞTA HÜKÜMET UYMUYOR KURALLARA BU DA VAR HALKA KURALLARA UYULMASI İÇİN CAĞRI YAPIYORLAR KENDILERI KONGERA BUNA BENZER TOPLANTILAR YAPIYORLAR BU OLMAMASI GEREKEN BİR BİR DURUM

.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 04 Kasım 14:28
172

Luda - hayırrrrrrrrrr insanlar acından ölecek bu seferde

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 04 Kasım 12:44
177

Yunus Yasar - @Luda 172 nolu yoruma cevabı: sokaga cıkma yasagında acliktan ölecem diye dusununler : depremzedeler akliniza gelsin !!!

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 05 Kasım 08:30
170

Çi̇ğdem - KESİNLİKLE GELMELİ 15 GÜN ÜLKE KARANTİNASI VE TESTLERİN ARTTIRILMASI ŞART

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 04 Kasım 11:25
195

Namso Namso - @Yasin 169 nolu yoruma cevabı: Hastalığa yakalandıktan sonra maaşını mezardamı harcayacaksın kardeş

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 07 Kasım 17:27
167

Fatoşaydın - gelmeli yani hayatımız zan altında resmen çalışıyoruz . ister istemez yakınlık var

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 04 Kasım 10:05
161

Gazi̇ - hiç bir şey ama hiç bir şey sağlığımızdan kıymetli değil....

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 02 Kasım 08:49
157

Fati̇h - SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI GELSE NE OLACAK.VATANDAŞ PAZARTESİ YİNE SOKAKTA.ŞEHİRLERARASI SEYAHAT, TOPLU ULAŞIM VE KALABALIK ORTAMLARLA İLGİLİ ÇALIŞMA YAPILSA DAHA İYİ OLUR

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 30 Ekim 11:54
158

Erol - @Fati̇h 157 nolu yoruma cevabı: TÜRK İNSANINA YASAKLAR DAHADA ÇOK CAZİP GELİYOR YASAKALRI DEVLETTEN DEĞİLDE KENDİLERİNE YASAK KOYACAKLAR BU BELAYI CİDİYE ALACAKLAR KUL HAKINA GİRMEYECEKER

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 30 Ekim 14:49
155

Cumhur Öztürk - halk bu hasdalığı basitsanıyor ben arnavut köy bollucadan hiç kimsede masge yok pazarlar yaşlı insanlarla dolu bana göre şöyle olmalı işe gidenlere serbset olmalı diyerleri evden çıkma yasağı olmalı okullar da bence açık olmalı çünkü okul dışardan daha çok güvenli bence

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 29 Ekim 21:49
153

S - gaziantepte evle iş yeri arasında bir kamera olsa görse insanlar adım başı ceza kesseler makbuz yetmez

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 29 Ekim 18:39
152

Xx - SOKA ÇIKMA KISITLAMSI GELMELİDİR HİÇ BİR BİREYİN KURALLARA UYDUĞUNU GÖRMİYORUM MAHSUBEN SAĞLIK BAŞTA BENCE

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 29 Ekim 10:34
151

Ateş Çenberi - sokağa çıkma yasağı olmamalıdır bu bir çare değildir.insnlarımızın biraz duyarlı ve dikkatli olmaları kurallara riayet etmeleri( temizlik_mesafe -maske ) dikkat etmeleri gerekir vurdum duymaz bazı kişlerin kuralları h içe sayrak vurdum duymaz şeklde hareket etmeleri vürüsün dahada fazla yayılmasına neden olacaktır.sokağa cıkma yasağı gelirse uülkemiz hem ekonomk olarak hemde fırsatçıların bu fırsatı kullanarak her şeye zam yapacağı buda halkımızın ekonomik olarak zor günler geçireceği anlamına geliyor .biliyorsunuz türkiye fırıncılar federayonu ekmeğin 200 gr. 1.25 lirdan 150 tl.ye yüseltildiğini bildirdiği halde fırıncılar aynı gramaji 2.00 tl.den satıyor.halkı düşünen yok mlesef fırsatçılar cebini düşünüyor. bu nedenle ben sokağa çıkma yasağındn yana değlim.

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 28 Ekim 20:46
150

Ali̇ Cem - Önemli olan can ise sokağa çıkma yasağı ekonomi(para) ise hayat devam etmeli bu kararı devlet büyükleri verecek ne önemli ise onlar için karar verecekler

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 28 Ekim 16:11
149

Ruheyda - Salgın hastalıklar her zaman olacak bu sebepten herkesin işine hayatına devam edebilmesi için yeni sistem geliştirilmeli bu şekilde ileri de çıkacak yeni hastalıklarada hazırlıklı oluruz. Yasaklar kısıtlamalar bazen yeterli olmuyor yeterli olabilmesi içinde çok fazla yasak gelmeli ancak böyle olursada ülke ekonomisi çökebilir. Tabi bide bir alanda yasak varsa diğer alanlarada aynı yasaklar uygulanmalı yani eşitlik olmalı.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 15:52
148

Parkhouse77 - Ilk Önce kisitlama Bos duranlar icin kesin gelsin. Mecbur calisicak kisilere imkan birakilsin. Isini Evden yapabilenler, Home Ofise zorunlu gecsin. Okular gene Uzaktan Egitime gecsin. Maskesiz gezen Herkeze 50000 Ceza verilsin.

Ben bu Corona Basladiktan hemen Sonra eve Kapandim. Alis Veris icin anca cikiyorum, ve onuda 20 dakkada bitiriyorum. Ne var, sokaga cikmada? Icice girmeyin.

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 28 Ekim 14:59
147

Ender - Kesinlikle sokağa çıkma yasağı gelmemeli , aksini iddia edenler ya home ofis ya öğrenci

ya işsiz vs vs hiç kimse sahada mecbur olmak zorunda olanları düşünmüyor.. ağzı olan konuşuyor.. Turizm sektöründekiler on binlerce insan ne halde haberiniz varmı yok tabi.

ama tedbir konusunda katılıyorum bu işi tedbir ile minimize ederiz başka yolu yok daha sert katı tedbirler gelmeli , ama yasak asla ve kesinlikle olmaz olamaz..

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 28 Ekim 11:51
146

Ramazan - ÇALIŞMAK ZORUNDA OLANLAR İÇİN GERÇEKTEN ZOR BİR DURUM HELE Kİ ÜLKENİN DURUMU DAHA VAHİM ÇOK ZORLANIYOR ÇALIŞANLAR GEÇİM SIKINTISININ ÜZERİNE BİRDE BU DURUM TAMAMEN ÇÖKERTTİ İNSANLARIMIZI. EVET İŞİ GÜCÜ OLMAYAN EVDEN DIŞARI ÇIKMASIN BİR ZAHMET Kİ İŞİ OLANLAR DA SAĞ SALIM EVLERİNE SAĞLIK DÖNSÜNLER KİMSEYE DE BİR ZARARLARI OLMASIN. BENCİL OLMAYALIM BİRBİRİMİZİ DÜŞÜNELİM.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 11:22
145

Ali - virüsün bilhassa kış aylarına girdiyimiz bu günlerde yavaşlama ve duraksaması adına kısmi yani 65 yaş üstü örnek bir kaç hafta sokağa çıkma yasağı getirilmesi taraftarıyım sağlıklı günler

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 09:44
142

Dayii̇i̇ - SIKINTI YOKSA SIKINTI VARDIR,KISITLAMA YOKSA SAĞLIKTA YOKTUR BİRAN ÖNCE BİTMESİ GEREKİYORSA YASAKLARA KISITLAMALARA UYACAĞIZ BU RAHATLIKLA BİTECEĞİDE MUAMMA DIR.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 28 Ekim 08:38
141

Serap - herkez kendını korumasını bılıcek cumaertesı pazar tabıkı uygulasınlar n

bırde aksamalrı 9dan sonra dısarı cıkmak yasak olsun herkez gezıyor ee mıllet aldırıs etmıyorsa olen olucek kalankalıcak yapcak bır sey yok

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 08:35
139

Düşünceli - yasaklar tekrar gelirse ülke ekonomisi zaten kötü daha da kötü olur , Devlet'den

çalışana destek yok.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 16:00
138

Koronalı - Bütün dünyada insanlar kısıtlamaya karşı, fakat hastalık bitsin istiyorlar, nasıl?? Hafta sonları kısıtlansın ve herkese uygulansın, hastalanmadığı sürece bir nefesin kıymetini bilmiyor. Benim fikrime göre bütün kanallar ama iktidarı + muhalefeti kim varsa bütün ulusal kanallar Sağlık Bakanlığının denetiminde ve gözetiminde Korona'ya yakalanmış birinin yoğun bakımda neler çektiğini yayınlasın ki işin şakası olmadığını anlayalım, yoksa bizler adam olmayız ve hiçbir şeyi umursamayız, görsel herşeyi anlatır ve yaptırır derim, 2 - 3 günde bir yayınlasınlar görün bakın nasıl kurallara uyuyoruz derim.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 14:10
143

Alirıza - @Koronalı 138 nolu yoruma cevabı: aferin! birader. Tamamıyla katılıyorum sana.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 09:37
137

Ay5252 - Sokaga cıkma yasagı gelirse millet açlıktan olur artık kımsenın dayanacak gucu kalmadı cıft maske takmalı herkez

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 27 Ekim 13:46
144

Alirıza - @Ay5252 137 nolu yoruma cevabı: korma kimse açlıktan ölmez.Bu millet sadece buğdayı eleyip un çorbası yapıp yediği günlerde oldu.Böyle daha mı? iyi. Biraz fedakarlık lazım.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 09:42
140

Mg060 - @Ay5252 137 nolu yoruma cevabı: kardeşim millete 1 tane dahil olsun maske taktıramıyon sen çift maskeden bahsediyorsun

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 17:24
136

Harun Kiliç - İNSANLAR ÖLÜYOR HALEN EKONOMİ DİYORSUNUZ İNSANLAR OLMADIKTAN SONRA EKONOMİ NEYE YARAR KESİNLİKLE ÇIKMA YASAGI GELMELİ BUARADA NEDEN DİREK HAYIRI İŞARETLENDİ

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 27 Ekim 13:11
135

S.b. - Bu sisemle bu virusun önüne geçmek mümkün olmayacaktır.Çünkü bu kadar sorumsuz,şuursuz insanlara ceza dahi engel olamıyor.

parasız ve işsiz olmasına rağmen,h,ç birşey yokmuş gibi padeemiyi görmüyor,düşünmüyor, bütün insanlara ve insanlığa karşı ehliyetsiz,liyakatsız ve yaşam hakkına saldırmaya devam ediyor.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 12:23
134

Pala - herkes tutturmuş bir ekonomi diye salgın heryerde istanbulda durum vahim kimse dikkatli değil piknik alanları eğlence merkezleri ciddi anlamda riskli yasaklar tekrar gelmeli

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 10:25
133

Dürüst Olalım - virüs tırmanışa geçti bir an evvel birşeyler yapılmalı önüne geçilmeli virüsün yoksa çok geç olcak

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 06:22
132

Umut Cansever - tekrar yasak gelmesi durumunda bütün işlerin aksaması demek, eğer ki öyle bir şey olursa ekonomi biter bu sefer. kimsenin kenarda bir şeyi kalmadı artık herkes cebindekine bakarak hareket ediyor. sokağa çıkma yasağı gelirse ki gelme gibi bir durum söz konusu değil bence aç kalacak çok insan var.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 16:29
131

Kadriye - Tabikide gelmeli çünkü bizim insanımız bir konuda birşey dayatılmadığı sürece ben bunu yapmamalıyım diye düşünüp ona göre hareket edemiyor maalesef hayıra oy verenler zaten keyfi dışarıda gezip tozup bu duruma gelmemize sebep olanlar çalışanlar için değil ama diğer vatandaşlar için gelmeli. Açık havada nefes almayı özledik artık şu sorumsuz davranış ve düşüncelerinizi bir tarafa bırakın ve bu dönemi biran önce geride bırakmak için biraz dişinizi sıkın lütfen!

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 14:13
130

Güven Et - eveti işaretledim robot doğrulamasını işaretledim tam onaylaya cam hayırı otomatik işaretledi buna dikkat edin

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 12:21
129

Almırt - arkadaş sokağa çıkma yasağı kesinlikle uygulansın ama öyle hafta içi çık hafta sonu evde dur şeklinde değil sok insanları en az 2 hafta çıkmasınlar dışarı gör bak corona kalıyormu bu olay 3 hafta olmalı 2 haftadayetmez.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 11:37
128

Emi̇ne Gök - TÜM DÜNYA HALKKI ÜZERİNE DÜŞEN GÖREVİ YAPSYADI DÜNYA BUGÜN BU HALDE DEGİLDİ TEK SORUNUMUZ Bİ TARAF ÇOK UMURSARKEN Bİ TARAF VURDUM DUYMAZLIGIYLA SONUÇ ORTADA

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 10:46
127

Ş.dönmez - vaka sayısı malesef artıyor insanlarımız yasak gelmedigi sürece kural tanımayacak düşüncesindeyim o yuzden daha fazla kayıp yasamamak adına bir süre daha ciddi tedbirler alınmalı birçok kurumlarda hala esnek calışma uygulanmadıgı için virüs dagılımı devam ediyor lütfen biraz daha DİKKAT....

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 10:45
125

Diyojen - BIRAKIN ÖLELİM ZATEN YAŞAMIYORUZ. Eşeye gösterilen havuç gibi umut denen türküyle yol alıyoruz bilinmezliğe

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 10:01
123

Haikat Eri - hayır diyenlerin çoğu kurallara uysaydı zaten sorun kalmazdı.

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 25 Ekim 14:34
122

ahmet alan - gereksiz sokağa çıkma olmassa bu sıkıntılar olmayacak

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 24 Ekim 20:59
119

Ali - işi olmayan sokağa çıkmasın, herkes kurallara uymalı

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 23 Ekim 18:08
116

emre - merak etmeyin normal gripten ölen daha çok tedbirinizi alın yeter medyanın şişirmesi hayıtlarsanız ilk haberlere çıktıgında mıllet bı anda yere yıkılıp sara nöbeti geçirir gibi virüsten ölüyordu yalan dolan kasmayın

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 23 Ekim 14:42
115

emre - sokğa çıkma yasağı falan olmamalı iki üç tane omurgasız tedbir almıyor cezasını ben çekiyorum uyarın kardeşim maskesiz gördüğünüzün ağzının üstüne yapıştırın.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 23 Ekim 14:39
113

Ejderz - İnsanlar bir araya getirmek akıl işi deqil ayrı titmakta çözüm deqil daha akılcı çözümler bulunmalı

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 22 Ekim 21:58
118

Nur - @Rodopolu 112 nolu yoruma cevabı: ben istiyorumki o gazeteci ve televizyonculara yasak gelsin ne güzel ahkam kesiyorlar ekranlardan illa acacaklar battı millet ne yasağı

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Ekim 15:18
117

Nur - @Rodopolu 112 nolu yoruma cevabı: Asla yasak çözüm degil insanlar günlük iş yapıyor istanbulda çoğalması çok notmal tüm gidenler döndü yasak asla istemiyoruz...

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 23 Ekim 15:16
111

Rodopolu - sosyal devlet olmanın şartı, önce adalet, hukuk,eğitim, gelir düzeyi,ve iyi bir devlet yapılanmasından ibaret değildir. sinema ,tiyatro,sosyal alanlar,turizim,eğlenme,seyahat, SAĞLIK bunlar insanını olmazsa olmazıdır ayrıca iyi bir beslenme bireyin toplumda ve sosyal hayatta zorunlu ihtiyacıdır.bizim gibi dünyanın gelişimde entegre olmayı başaramamış ülkeler maalesef birey olma yolunda uzak kalmış devlet üretime ve denge mesafelerinden kopmuş,halk profili üzerinden rantçı bir ekonomik yapılanmaya gidilmesi üretim değil tüketim üzerine yoğunlaşmış yaşama insanlara zorunlu bir şekilde mecbur kılmıştır.tabiki üretmezsen tüketmek zorunda kalırsınız hemde başka emperyalist ülkelerin ürettiklerini almak zorunda kalırsın ve ekonomik bir teslimiyet razı olursun. aşıyı başka ülkerin üretmesini beklersen insan hayatını ne kadar değer verdiğine göremezsin bile sokağa çıksan ne çıkmasan ne insan hayatını önem verilmiyorsan geris koca bir BOŞ teneke...hıfsısıhha satılalı yıllar oldu aşı yok....yabancılar aşıyı bulup üretecek seni satacak sende dolar olarak alacaksın.bu kadar kısa ve net...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Ekim 08:36
110

Zeynep - sokağa çıkma yasağı çözüm değil ilk zamanlar oldu ne oldu yasaklar bitti insanlar sokaklara hücum etti hafta sonu olsa ne olacak hafta içi insanlar işe gitmek zorunda bunca insan işsiz parasız herkes gelsin diyor da tuzları kuru sanırım işi olanlar çalışmak zorunda iş yerleri açık kalması zorunda insanlar çalışabilmesi için

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 21 Ekim 14:32
120

Sng Ylmz - @Zeynep 110 nolu yoruma cevabı: peki çalışmak zorunda olanlar nasıl koruyacak kendini tıklım tıklım metrobüs dolmuş iş yerinde maskesiz insanlar evde küçük bebek buyukanne

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 24 Ekim 10:38
109

Akhi̇sarli - GELMESİN,, dükkanı kapattık halkbanktan kredi çektik hamdolsun başka.. ! ..biri borel

satar biri maske satar biri hastanesine bakar,,bırakın insanları zaten normalde günlük ölen insan sayısı 60/70 ten fazla doğan çocuk sayısı 1000 üzeri doğa dengeler kendini bakın işinize.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 21 Ekim 10:12
106

Idris Bilen - sokağa çıkma yasağı kesinlikle çözüm değil

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 21 Ekim 03:38
105

Selim Canbazoglu - Eger bu anket halka açıksa bizim yorumumuzu nıye yazmıyorsunçYok kafandakini yapmak istiyorsan halk anketine ne gerek var.Ayıp ayıp

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 21 Ekim 00:43
104

Selim Canbazoglu - Hangi pozıtıf veriye veya çalışmaya dayanarak sokaga çıkma yasagı gelsin diyorsunuz.EZBER kelimeler dayatmalar kullanıyorsunuz.Binlerce iş yeri iflas etti.işsiz sayısını hesaplamak zor.Psıkolojık travmalar yaşlıları. esnafi esir aldı.DÖVİZ GERİ DÖNÜŞÜMÜ olmayacak seviyeye geldi.Panık yapacak bir durum TEST sayısı artıkça vaka sayısı ortaya çıkar.Tedbir maske hıjyen mesafe.Asker ugurlamalarını sokak dügünlerini,nişan takmalarını ve ve sokakalarda Simitçi diye hıjyen olmıyan ortamda herkesin avuçladıgı simit vb sattırma,Ankara da sokaga çıkma yasagı vardı Emek mah..SİMİTÇİLER cirit atıyordu

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 23:16
103

Karar - Evet yasaklar gelmeli Kasım,Aralık, Ocak,Şubat bunu yapamayacak bir ülke değiliz. Bunu atlatacağız deniliyor ama yasaklar olmadan asla atlatamayacağız daha da kötüye gidecek..

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 13:13
102

Lütfi̇ye Gegeç - KESİNLİKLE 14 GÜN YASAK GELMELİ BÖYLELİKLE KİMİN HASTA OLDUĞU TESBİT EDİLMEDİ VE KESİN ÇÖZÜM İLE ÖNLEM ALINMALI HERKEZ SOKAKTA MÜNİBÜS VE METROBÜSLER TIKLIM TIKLIM . VİRÜSLÜ OLANLAR TESBİT EDİLDİĞİNDE KARANTİNAYA EVLERİNDE DEĞİL YURTDINDAN GELENLERİ NASIL KARANTİNAYA YURTLARDA ALINIYOESA KESİNLİKLE BURDADA ÖYLE OLMADI. ÇÜNKÜ ÖNEMSEMEYİP DIŞARI ÇIKIYORLAR VE TABİKİ DAHA ÇOK YAYILIYOR .

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 12:56
101

Şenay Özen - SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI GELMESİN .EĞLENCE MERKEZLERİN KAPATILMASI LAZIM METROBÜSLER ÇOK KALABALIK. AVM LER KONTROL EDİLMESİ LAZIM ONLARDA ÇOK KALABALIK .HERKEZ 14 SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI GELSİN KİMDE VİRÜS VARSA ORTAYA ÇIKSIN ,BUKİŞİLER DEVLET GÖZETİMİ ALTİNDA KARANTİNAYA ALINSIN .EVDE KARANTİNAYA BIRAKILMASIN YOKSA BU VİRÜSTEN KURTULMAMAZ ÇOK DAHA ZOR VE UZN BİR SÜREÇ ALACAK.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 12:50
100

Şenay Özen - yasağa gerek yok herkes kendi tedbirini almalı 14 gün sokağa çıkma yasağı gelsin hastalar belirlensin hepsi devlet denetiminde karantinaya alınsın evde değil .Bizde bu korkudan kurtulalaım artık . Bizim ülkemizin insanlarına bırakırsak virüsten korunma işini bu işin içinden çıkamayız.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 12:43
107

Uğur - @Şenay Özen 100 nolu yoruma cevabı: İŞTE OLAYI BİZİM İNSANLARIMIZA BIRAKMAMAK İÇİN YASAK GELMELİ.ÇOK DEĞİL 1 AY GELSE YETER

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 21 Ekim 07:27
99

gunbey - BENCE 11 VE 12 AYLARIN DURUMUNA GÖRE KARAR VERİLMELİ

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 18 Ekim 00:27
97

1233 - en iyi tedbir herkesin kendine aldığı tedbirdir. herkes kendi tedbirini alsın sokağa çıkma yasağına gerek yok

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 16 Ekim 15:07
108

Alirıza - @1233 97 nolu yoruma cevabı: almıyor kardeşim herkes tedbirini işte. illa bişeyleri zor kullanmak lazım.bu millet özgürlüğüne çok düşkün işte.Biraz fedakarlık yapmak zor geliyor. Tabi bu herkes için geçerli değil.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 21 Ekim 08:29
96

VDHL - ÖNCE SAĞLIK SAĞLIĞI OLMAYAN BİR HALKIN EKONOMİYE HİÇBİR KATKISI OLAMAZ

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 16 Ekim 10:30
95

İsk - HER HAFTA PAZAR GÜNÜ SOKAĞA ÇIKMA YASAK KOYULMALI

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 16 Ekim 08:39
94

Bordomavi - ekonominin hali ortada ülkeyi batırmak mı istiyorsunuz herkes tedbirini alsın yasak felan yok artık

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 15 Ekim 08:42
93

Lazkizi - Kesinlikle yasak gelmesi taraftarı değilim bu ulkede uretime de ihtiyac var her şey aldi başını gitti küçük esnaf yok oluyo yavaş yavaş herkes tedbirini alsın işine gücüne baksın.

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 14 Ekim 13:34
92

Moda - Bu sokağa çıkma yasağını bir sefer 14 gün yapın kim hasta kim sağlam kim bulaştırırıcı tesbit edin kontrol altına alın.14 günde kimse batmaz ara ara yapılan sokaga çıkma yasağının 2 gün etkisi varsa sonraki günlerde etlisini kaybediyor.herkez dişini sıksın 14 gün yapılıp hastalar tesbit edilip kontrol altına almak daha kolay

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 14 Ekim 11:18
90

Ali - bence sokaga cıkma yasagı gelmemeli ama bu virüs bitmeyecegi kesin bunu cıkaran güc üretmeyen tüketen insanları hedef aldıgı kesin yaşlıları avrupa gözden cıkardı biz ne yapabiliriz

Yanıtla . 1Beğen . 7Beğenme 14 Ekim 03:37
89

Ercan yilmaz21 - Evde millet bahçe elemez manayı yahudiye müslüman bulur ermeni azeriye

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ekim 02:58
88

Ercan yilmaz21 - Ama ayrılamayız merak ettim bende destek hakim olmalı ve en azından bir çözüm olarak limit hızlı okuma test teknikleri üzerinden online bahis oynama alanı çok geniş bir sos olarak da dikkat et kendine iyi bak para yatmışsa bana ver öyle git tsk

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 14 Ekim 02:53
87

Gazi̇ - SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI GELMELİ HİÇ BİR ŞEY CANIMIZDAN DAHA KIYMETLİ DEĞİL DEĞİL DEĞİL DÜNYA SENİN OLSA NE YAZAR ÖLDÜKYEN SONRA

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 13 Ekim 16:18
86

Burakerbek - Maalesef çalışmak zorundayız ekenominin bir şekilde ilerlemesi gerekiyor herşey ateş pahası yine sokağa çıkma yasağı uygulanırsa bu sefer sürünen ekonomi ölür pahalılık da bir o kadar artar

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 13 Ekim 09:08
85

Inan Seyyarer - halk daha toparlanmadan tekrardan cıkma yasagı olursa halk perişan olur.biz butun mıllet olarak dikkat etmemiz lazım .ama tabi vurgun duymazlıgımız on safta ,ve biz bu covide alısmalıyiz....

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 13 Ekim 00:54
84

Aga - üretime çalışmaya ihtiyaç var pahalılık aldı başını gidiyor teneke yağ 200 tl un 130 tl krizmi var ne olduda böyle oldu kimse sormuyor kimin umrunda bırakın artık çalışlmaya üretmeye ihtiyaç vardır üretim olmayan bir ülke batmaya mahkum kalacaktır yahudinin oyunudur bu ülkelerin ekonomisiyle oynuyorlar bukadar net

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 12 Ekim 15:23
82

Cemal Yapan - millet sokagı cıkma yasagını itese bile devlet sokagı cıkma yasagı yapamaz ekonomi batık durumunda

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 11 Ekim 20:00
81

Hakkı - Genelde halkımız bilinclendi, ölüm korkusunu hisseti, bundan böyle temizlik, sosyal mesafe, maske takılması ciddiyetle takip edilerek, uygulanarak yasaklardan uzak durulmalı görüsündeyim...

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 11 Ekim 11:57
79

Mert - BENCE VERİLMELİ YOKSA BU VİRÜSLE BAŞA ÇIKAMAYACAĞIZ GİBİ GÖRÜNÜYOR HAYIRLISI YİNEDE

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 10 Ekim 17:12
78

Seyhan - Çalışanlar için bu gelmemeli. Maske takarak önlem alınmalı.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 09 Ekim 21:01
77

Emekli̇ Çalişan - BU MANŞETLERİ ATIYORSUNUZ EVİ KİRA OLAN ÇALIŞMASA EVLERİNE NASIL BAKACAKLAR KİRALARI NASIL ÖDEYECEKLER BUNLARI DÜŞÜNMEDEN YAZIYORSUNUZ .

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 09 Ekim 16:47
76

Kyk35 - Hayır kesinlikle yapılmamalı. Virüse inanmayan bir kişi olarak çocukların eğitimine darbe vurulması son derece yanlış ve çöken bir ekonomide yasak saçmalıktır

Yanıtla . 4Beğen . 11Beğenme 09 Ekim 11:46
80

Allah Dostu - @Kyk35 76 nolu yoruma cevabı: yasak demek herşeyin son durağı gelmesidir,*allah işimizi rast getirsin ve hayırlı olsun tüm insanlığımıza,,,

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 10 Ekim 22:13
75

Rumuz - evde rahatça oturup parası gününde hesabına yatan yasağın çıkmasını ister tabi tok acın halinden anlamaz

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 09 Ekim 10:41
74

Operator - tabiii zengin otel sahıpleri parayuı kırdı sezon kapandı yasak gelebılir dımı

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 09 Ekim 10:29
73

Izmir35 - kesinlikle yapılmalı hafta sonları her yer kalabalık ve çok riskli bu zamana kadar yapılmaması çok saçma zaten

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 09 Ekim 09:21
72

Doktor - Cahile laf anlatmak, deveye hendek atlatmaktar zordur.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 09 Ekim 09:01
71

onur 67 - sonuçta hayat devam ediyor önlemleri alacağız kurallara uyacağız bir ayda veya nezaman biteceği be4lli olmayan bir durum

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 09 Ekim 08:47
69

Eren Ozdemir - Hafta sobları gelmelı tedbılrer yetersız once sağlık saglık olmadan para kazanılmaz kul hakkına gırılmemelı

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 08 Ekim 19:36
68

Delitürk - iş olmayan sokağa çıkmasın kademeli sokağa çıkma yasağı uygulansın

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 08 Ekim 18:37
66

memoli - gelsin bnce cok iyi our dünyada herşey para deel aile hayat güçlü olmak önemli

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 08 Ekim 12:03
91

Ne Lazım - @memoli 66 nolu yoruma cevabı: para olmadan nr sağlık olur ne mide doyar. hal böyle olunca ailelerde huzur ve birlik kalmaz. Zira kapitalist sisteme mahkumuz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Ekim 08:50
64

Engin - Tamamen değil ama Hafta sonları her yer inanılmaz kalabalık.Bu umursamazlığa bir dur demeliler.Binlerce insan ölüyor, Hastaneler ağzına kadar dolu, açıklanan rakamlarda gerçek değil aslında çok fazla ölüm ve vaka sayısı var.Hafta sonları yasaklar gelmeli.Bu millete yasak gelmeden birşeyi umursamıyor çünkü...

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 08 Ekim 10:24
63

Emre - bencede en azından hafta sonları yasak gelmeli çogu kimse umursamıyor ama gercekten cok tehlıkelı bir hastalık lütfen dikkate almalıyız

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 07 Ekim 13:09
62

Kara25 - Bencede hafta sonları kısıtlı olarak sokağa çıkma yasağı uygulanmalı. İstisnai kamu kurum ve kuruluşlar harıç. Hafta içinde de kuralsız olmayalım kurallara uyalım..Maske takmayanlarlar takanlardan kaçıyor. İlk zamanlarda olduğu gibi yasakları geri getirılsınki. şurası açık burası niye kapalı serdenışınde bulunulmasın.. Velhasılı kelam bıraz dışımızı sıkarsak guzel gunler yakın olacak.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 07 Ekim 11:23
60

tan gürkan - pandemi süresince evlere ilaç ve gıda yardımı yapılmadı istifalar beklenmekte

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 06 Ekim 13:48
59

tan gürkan - insanlara yardım yapılmadı paralar ödenmedi

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 06 Ekim 13:46
58

Tan Gürkan - üretmeyen bir ülke varsa insanlerın yaşamı kabusa dönmüş ise hareket şart

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 06 Ekim 13:11
56

Gönül - bence daha fazla vakaların olmaması için hafta sonları sokaga çıkma yasagı gelmesi gerekiyor kısıtlamalarıda biraz daha fazlalaştıralım insan olarak duyarlı olmamız gerekiyor ki bu salgını atlatalım

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 06 Ekim 12:25
55

Metin Özer - 60 ve 65 üstü yaşlılarımızın bedava otobüs kartı ile seyahat etmeleri önlensin, adamların işleri güçleri yok, Ankkarada ulusa maydonoz almaya , ekmek almaya geliyorlar, luzumsuz kişiler, ve yaşlı olduklarından dolayı çok anlayışsızlar.

Yanıtla . 11Beğen . 6Beğenme 06 Ekim 09:27
54

Yavuz Bi̇gçe - Sokakağa çıkma yasağı çözüm değil, önemli olan toplumdaki bireylerin daha duyarlı olması üzerine düşen görevi yerine getirmesi gerekir ama malesef yetesiz kalıyoruz...

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 06 Ekim 01:39
53

Mamuli - hafta sonu dışarı yasak olunmalı market gıda açık diğeleri kapalı olmalı eğlence bar disko vb yerler kapalı olmalı onların gıderlerını devlet karşılamalı

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 04 Ekim 22:58
61

Turan - @Mamuli 53 nolu yoruma cevabı: devlette paramı var olsaydı sımdı suan bıle sokaga cıkma yasagı olurdu arkadasım

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 06 Ekim 17:14
52

Adem Bor - Adem Başkan;

Türkiyede Belli iş adamları hariç, kalanı fakirleşmiş ve çaresizlik içinde., çok kişi iş bulamıyor , ve çalışanlarda kazandığı parayı masraflara ulaştıramıyor. Türk halkının 1 bir ay dayanacak bütçeden dolayı gücü yoktur.!

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 28 Eylül 13:04
51

Rk - Gelsin Gelsinde Esnafın Çeki Senedi Kim ödesin ? Kamu çalışanları rahat tabi Ay 15 Maaş 16

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 28 Eylül 11:18
70

eren ozdemir - @Rk 51 nolu yoruma cevabı: boyle gıderse hıc odeyemeyecek batatn ıflşas eden ısten cıkarılan ınslar cok bu vırus bu sekılde 3-4 yıl surer

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 08 Ekim 19:38
49

Bozkurt - ekonominin çarkı nasıl dönecek tekbirini alıp çalışacaksın günlük geçinen insanlar var yazık günah

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 26 Eylül 18:54
47

Kostantin - Bence insanlara ebediyyen sokağa çıkma yasağı gelmeli...Siz de bayram edersiniz...

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 25 Eylül 10:49
67

LEJO - @Kostantin 47 nolu yoruma cevabı: ÇOK GÜZEL KONUŞTUNUZ

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ekim 12:46
48

Gül Handan - @Kostantin 47 nolu yoruma cevabı: sokağa çıkma yasağına bayılmıyoruz insanları serbest bırakıyorsun hiç bir şey yok gibi davranıyor ortası yok bizde anlayın artık sağlık camiası yoruldu kaç arkadaşımız doktorlarımız vefat etti sizin bu rahatlığınız nedir bayram edersiniz demek nedir ya çevrenizde covitli yok herhalde inşaALLAH da olmasın size yorum bile yapılmaz gerçekten yazık sizin gibiler yüzünden bizde çok çekiyoruz seni kınıyorum duyarsızlığına......

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 25 Eylül 14:49
46

Adalet - hapis cezası uygulansın kimse kimsenin günahına girmesin

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 24 Eylül 14:44
45

Adalet - kurallara uymayanlara en ağır yaptırımlar uygulansın hapis cezası

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 24 Eylül 14:41
44

Sorumluluk - bence daha fazla vakaların olmaması için hafta sonları sokaga çıkma yasagı gelmesi gerekiyor kısıtlamalarıda biraz daha fazlalaştıralım insan olarak duyarlı olmamız gerekiyor ki bu salgını atlatalım

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 24 Eylül 14:22
43

Tali̇p Ömer - YASAKLAR GELDİMİ SANKİ ÖLÜMLER AZALIYOR GEÇEN HEMEN HEMEN YOK OLMUŞTU

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 24 Eylül 12:43
42

Yksgrn - şayet 14 gün günde sonuç alınacak sa covıt-19 dan tam teşekküllü olarak butun saglık çalışanları ve gönüllü kişilrer eşliginde saglık ocaklarıda dahıl olmak üzere her kez kendı baglı oldugu mahalle ve ilçeyi karantına altına alıp 14 gün boyunca takıpbe alsın sorun hangi hanede çıkarsa o rası karantına altına alınsın bir kereye mahsup da artık bu çile bıtsın çünkü artık mılletın dayanacak gücü kalmadı bıttı ekonomolerı çöktu kredı,kıra, ödeyemez hale geldı yanı çember daraldı bundan sonrakı hata toplum için buyuk sıkıntı. herkesı duyarlı olamaya ve saglık çalışanlarının sözlerıne itaat etmeye davet edıyorum. çerçekten toplum olarak biz de saglıkçılara yardım etmıyoruz sonuç ortada ... her gün artış devam ediyor.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 24 Eylül 12:33
40

Servet - Bir şey olur diye ekran koruyucunun, telefon kılıfının bin bir çeşidini ve kalitelisini alan insanların çoğu saçma bahaneler üreterek denetleme yapılmadığı sürece maske takmaktan kaçınıyorlar normalleşme ile birlikte insanlar bana bir şey olmaz moduna girmeye başladı. uyaranların bile bazı noktaları görmezden gelmesi kuşkusuz vaka sayılarında talihsiz bir şekilde artışa neden oluyor ekonomi göz ardı edilmeden kısmi sınırlamalar mutlaka getirilmeli

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 23 Eylül 17:08
39

Fi̇li̇z - EVET GELMELİ EN AZINDAN HAFTA SONLARI İCİN BIRAZ KALABALIK ÖNLENIR ESNEK CALISMA SAATİ TÜM SEKTÖRLER OLMALI AYIRMAMAKSIZIN CAFELER SAAT 8 KAPANMALIKİ İŞ CIKIŞ SAATLERİNDE HALK EVİNE GİTMELİ BÖYLELİKLE VURİS ENGENLENEBİLİR

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 23 Eylül 16:33
38

Gül Handan - uzmanlar 14 günlük yasakla virüsün yayılışını durdurulabileceğini söylüyor o zaman 14 gün sokağa çıkma yasağı ve arkasından akşam ve hafta sonları yasaklarıyla belki önü alınabilir diye düşünüyorum gerçekten insanlarımız duyarsız ve bana bir şey olmaz havasında dolaşıyorlar sağlıkçı olarak biz yorulduk artık hemen önlem almasından taraftarım hastalar çoğaldıkça sağlıkçılarımız kalmıyor covite yakalanıyor vefatla sonuçlanıyor lütfen duyarlı olalım üzerimize düşen vazifeyi yapalım devlet ve sağlık bakanımız çok çalışıyor kurallara uymak bu kadar mı zor:(:(:(

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 23 Eylül 15:00
37

Gül - ACİLL ÇÜNKİ 2. DALGA BAŞLADI ÖNÜMÜZ GÜZ GRİP İLE BİRLEŞİNCE DAHA KÖTÜ SONUÇLAR OLACAK

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 23 Eylül 14:53
36

Adnan Özcan - BU GİDİŞLE DAHA ÇOK ÖLEN OLUR ANCAK ESKİSİ GİBİ YASAK OLURSA BİRAZDA OLSA HASTALIK DİNİYOR

BU YÜZDEN HERKES ÖNLEM ALSIN!

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 23 Eylül 11:19
32

ABDÜLKADİR - ben rizede yaşıyorum karslıyım fakat rizede sosyal mesafeye hiç dikkat edilmiyor.gerçekten hiç yok ne maske ne sosyal mesafene korona normal davranıyorlar sanki korona hiç yokmuş gibi gerçekten bravo bence sokağa çıkma yasağı gelmeli

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 19:03
31

ABDÜLKADİR - bence tekrar sokağa çıkma yasağı gelmeli çünkü kaç kişi ölüyor fark ettiniz mi ya 70 kişi ölüyor

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 22 Eylül 19:01
30

Fecra Sultan - Bulunduğum yerde maalesef kurallara ve uyarılara çoğu dikkat edilmiyor.Maskenin önemini hala kavrayan yok. Daha doğrusu durumun çok ciddi boyutlarda olduğunu millet yeni yeni benimsemeye başlasa da yasağın getirilmesi gerekiyor.Bana bir şey olmaz diyenlere de rasladığım gibi ne olacak halimiz diye sabretmekten başka alternatif yolumuz yok diye düşünmek istemiyorum.Uyarmak istediğinde kötü bir şey söylemişsin gibi azarlandığın yetmiyormuş gibi nerdeyse top tüfeğe tutuluyorsun..Onun için para cezası uygulamasındaki cezaya kesilen meblağın arttırılmasını istiyorum.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 09:18
33

ABDÜLKADİR - @Fecra Sultan 30 nolu yoruma cevabı: Heklısun ya bende Rize'de yaşıyorum.Burada da kurallara hiç uyulmuyor.sokağa çıktım 10-20 tane çocuk gördüm hepsi maskesuz ya kimse umursamıyor ya ne olacak bu halimuz hakikattuen ya ben bule bıktum bu virusden yaa allahum sen buzi koru yarabbim yaa inşalluh bir an once biter ama butecek gubi gorunmuyer.alluheam ya neruden geldu bu vıruz

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 19:13
29

Çukurovali - GALİBA DEVLET DENİZ SEZONU NUN BİTMESİNİ BEKLİYOR. SAHİLLER DOLU .

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 08:08
28

Makedonyalı - hayır diyen sevgili arkadaşlar başınıza bişey geldiğinde ilk çıkmayalım diyecek olan sizlersiniz biliyorsunuz

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 22 Eylül 07:15
27

Mert Kaya - okullar açılmasın çocuklara yazık olucak uzaktan eğitimi geliştirelim her çoçuğa tablet verilsin en azından durumu kötü olanlara internet tablet bedava olsun kampanya başlatalım herşeye kampanya başlatıyoruz çocuklar geleceğimizdir aşı bulunana kadar böyle zaten bir çok komşum ve veliler okula göndermeyi düşünmüyor otobüsler metrobüsler münibüsler tıklım tıklım laf anlamıyorlar yazık olucak evde eğitim olsun mutlaka sonrası çok geç olucak iş işten geçecek lütfen

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 22 Eylül 04:35
26

Vatansever - bursa ili karacabey ilçesi uluabat köyünde alınan tedbirlere kimseler uymuyor. kahvehanelerde maskesiz insanlar var, camide namaz kılan cemaatin maskesi çene altında. sayın hükümet yetkilileri ne kadar uğraşırsa uğraşsın maalesef halkımız vurdumduymaz

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 02:18
25

Sami - Sokağa çıkma yasağı kesinlikle gelmeli o maskeleri çenesinin altında ,kolunda gezenler,düğünlerde horon ,halay, erik dalı bizleri bu hale getirdi hiç vakit geçirilmeden tedbirler alınmalı çünki bizler bu dilden anlıyoruz

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 21 Eylül 17:44
34

Adiyaman - @Sami 25 nolu yoruma cevabı: sokağa çıkma kesinlikle ugulanmalı yaş durumuna bakılmadan uzaktan eğitime daha çok değer verilmeli bu milletimiz ancak baskıdan anlar

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 21:52
24

Salahan A - o hayır diyenlerin herhalde suana kadar ne aılesınde nede kendılerınde bu hastalıgı gecıren bırı yok galıba

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 21 Eylül 17:31
21

Dursun - Bir sağlık cı olarak gördüğü müz karşı sında hastanede çalışmaktan korkuyoruz.cunku kimin kovit olduğu belli değil ve bu sebeple 65 üstünü sadece oturduğu semtte çıkmalarına izin vermek gerekir.cunku otubus bedava diye maskesiz dolaşıyorlar ve gençler den virüsü kalıyorlar ve kötü sonucla bitiyor.ayni zamanda maske cezası daha fazla olmali

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 21 Eylül 09:34
20

Gariban - yaşamamı saglayacak imkansunarsa neden gelmesin günlük kazanıyorum 70 tl

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 21 Eylül 04:35
294

ultraaslan - @Gariban 20 nolu yoruma cevabı: DAHA NE İSTİYON

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Kasım 13:09
18

Yilmaz - PANDEMİYİ AZALTMA VE BİTİRMENİN BİRKAÇ YOLU VAR ; 1- Sokağa çıkma yasağı uygulanacak. 2-devlet hanenin ihtiçlarını karşılayacak.3- zorunlu çıkanlar maske üstüne siperlik takacak eldiven giyecek iki metrelik sosyal mesafeye uyacak.4- Bu kurallara uymayanlar tutuklanarak hakkında bilerek ve isteyerek insan öldürmek suçundan dava açilıp toplu cinayet ile yargılanacak.(BİRAZ AĞIRMI OLDU ???? BU TİPler okadar çok ki bundan başka bişeyden anlamazlar. BAK BAKALIM BİR AYDA PANDEMİ KALIYORMU

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 20 Eylül 11:46
17

Sinem - Bence en azından haftasonu yasakları bir süreliğine geri gelmeli. Haftaosnu insanlar havayı güzel görünce çıkıyor

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 20 Eylül 10:45
16

Baba Vanga - Memleketimizde bu kadar cahil insan olduğu sürece sokağa çıkma yasağı olsada sonuç değişmez.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 20 Eylül 01:39
15

Tncr N - sorun vürüs değildir sorun insanların kural söz dinlememeleridir testi pozitif olan insan sokakta sorumsuzca dolaşıyor ve maske bile takmıyorsa.cevabıda evde canım sıkıldı ya bişey olmaz diyorsa virüstede tırmanma varsa sokağa çıkma yasağı elbetde uygulanmalıdır her nekadar birilerini cebine dokunsada . zaten denetimler gevşek takibatda öyle tvde denetim yapılıyor gibi oysa sağıma soluma bakıyorum takan yok çarşı ve caddelerde bile kamera önünde de takmıyorlarsa maskeyi sen bide mahalle sakağa bakmalı kimkime dumduma maske de yok tedbirde evet malesef durum bu

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 19 Eylül 13:54
14

Perihan Derman - Sokağa çıkma yasağı gelsin en azından bir kaç kişinin çabasıyla değilde hep birlikte yeneriz haksızlık ortadan kalkar

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 19 Eylül 12:19
13

Necmi̇ - TANIDIGIM O KADAR KOVITLI HASTA VARKI 2 GÜN EVDE DURUP ONDAN SONRA CIKIYORLAR ASIL KORONALI HASTALARA SAHIP CIKILMALI VE DENTIM ARTIRILMALI

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 19 Eylül 08:36
12

Andıralı - okullar açılmadan önceki tatil günlerinde iki gün evde kalsak faydalı olur bence

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 18 Eylül 20:07
11

Deli̇ - GENÇLERE UYGULANSIN 20 YAŞ ALITNA VE YAŞLILARA OKULARDA ACILMASIN ÖLCEZ

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 18 Eylül 19:29
08

Üzgün - lütfennnnn korkun bu virüsten annlerimiz babalarımız evlatlarımız var lütfennn artık yeter kurellara uymayan görünce cinnet geçiriyorum. ben bir anneyim çalışıyorum 5 yaşında evladım var onun hasta olması yaşlı anam babam var hasta olsalar yanına gidemeyiz lütfen böyle düşünsünler artık

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 18 Eylül 13:25
07

Zuzum - EĞER YASAK GELMEZSE BU BİLİNÇSİZ MİLLET YÜZÜNDEN KENDİNİ KORUYAN DİKKAT EDEN BİZ İNSANLARA YAZIK MİLLET KUMAR OYNUYOR ÇADIRLARDA VARMI ÖTESİ ÖYLE BİR CEZA UYGULANMALI Kİ TABİ TÜRKİYE DE TECAVÜZ KATİL MAGANDA GİBİ YARATIKLARA CEZA UYGULANIYORDA NE OLUYOR GERÇİ

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 18 Eylül 13:19
06

G.eral - Çalışmayan bir sürü sorumsuz gençlere çıkma yasağı uygulansın

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 18 Eylül 12:10
05

Sermin Ozturk - Insanlar isinden oluyor yasak deyil daja dikkatli olmak lazim

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 18 Eylül 07:50
03

Kral - kesinlikle gelmeli ve ağır yaptırımlar uygulanmalı bu ne böyle kurumları memurları ayrı tutun normal çalışan esna işçiyi ayrı tutun böyle olmaz bu akılla bağdaşmıyor bır ay kapatsınlar heryerı dısardan kımse gelmesın sonra hasta olan tedavi olsun geriside işimizin başına dönelim

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 17 Eylül 17:35
10

Hanlar Hanı - @Kral 03 nolu yoruma cevabı: öyle yok acından ölürsün valla yurtdışına kapatırsan çöker ülke

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 18 Eylül 15:40
02

Adem - BENCEDE KESİNLİKLE GELMELİ VAKALAR ARTIYOR ÖNÜNE GEÇİLMEZ Bİ HAL ALMADAN TEKRARDAN SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI GELMELİ

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 17 Eylül 16:39