Anket

SİZCE OKULLAR AÇILMALI MI?

Sonuçlar oy verdikten hemen sonra yayınlanacaktır.

Toplam Katılım 34234

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haberso Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haberso hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Haberso editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haberso değil haberi geçen ajanstır.

246

Ismail Hakkı Mavioğlu - okullar kesinlikle açılmamalı hastalığın sürekli artığı bir ortamda okulları açmak düpedüz cinayettir. böyle bir riske kimse giremez girmemeli kağıt üzerindeki tedbirler kağıt üzerinde kalır pratikte uygulanamaz pandemi den önce okul açıldığında çoğu çocuk mevsim hastalıklarına grip vb. ye yakalanıyordu boğaz ağrısı ateş kusma belirtileri göstermekte idi covid-19 da da aynı belirtiler olduğuna göre kış günü bu belirtileri hangi çocuk gösterse corana şüphesiyle hastaneler dolup taşacak zaten çökme noktasına gelmiş olan sağlık sistemi tamamen iflas edip felç olup çalışamaz hale gelecek böyle bir yükü ülke olarak kaldıramayız kimse de kaldıramaz uzaktan eğitime ağırlık verilmeli interneti olmayana internet bilgisayarı olmayana bilgisayar verilmeli okul açıldığında hangi dersler yapılacaksa o dersler canlı olarak yapılabilir inanın bunun maliyeti daha az olur eğitim insanları kapalı,havasız,pis binaların içine doldurarak yapmak yerine modern teknikleri geliştirerek olmalı

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Eylül 10:50
245

Işıl Demir - hayır açılmasın hem her tarafta çok dikkat edilmesi gerektiğini söylüyorlar hemde okulların açılıp açılmamasına bir türlü karar veremiyorlar uzaktan eğitim denen bir olanak varken niye çocuklarımız tehlikenin içine atılıyor KESİNLİKLE AÇILMASIN

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Eylül 08:37
244

Yusuf - Bir öğrenci olarak söylüyorum kesinlikle açılmamalı.Bizler sınıf arkadaşlarımızla sürekli sarılıp tokalaşırız şuan karşımda olsalar aynı şeyi yaparım dikkatsiz hareket ediyoruz bunun önüne geçemeyiz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:46
242

Karatava - Bolge yatili okullari acilsin.ogrenciler eve gelmeden okusunlar

.eve izne geldiklerinde izalasyon uygulansin yada test.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 12:07
241

Anz - BENCE AÇILSIN AMA DEVAM ZORUNLULUĞU OLMASIN . EBADA EĞİTİME DEVAM EDİLSİN GİTMEYEN EBA TELAFİ ETSİN

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 16 Eylül 09:52
239

Nurettin - VIRUS ORTAMINDA KONSANTGRASYON EKSIKLIGI HEP YASANIR BUDA AYRI BI SORU ISARETI,

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 01:13
237

Şener Karakaya - çocuklar zaten hergün sokaklarda ,gece yarılarına sokaklarda,okulda daha disiplin altında korunurlar

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 18:02
235

Işıl Kopuz Muhasebe Uz - MRHB OKULLAR açılırsa daha kötü olur eğitim önemli tabi ama çocuklarımızı ailelerin sağlığı daha önemli bence eğitim çocuklara ev ortamında zarar görmeden aldırılmalı yoksa çok aile üzülecek çocuktan çocuğa daha çabuk geçer çocuk anlamaz mesafeden unutur

lütfen okulları açarken bir kez daha düşünülsün..

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 09:35
233

Nokta - okullar kesinlikle açılmalı çocuklar sabahtan akşama kadar zaten dışarda oynuyorlar.Dışarda bulaşmayan virüs okullarda mı bulaşacak.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 15 Eylül 08:45
231

dilek.t@ttaf.com.tr - okullar açılmalı kırtasiye çalışanlar kan ağlıyor ,

okul kıyafeti yapan tekstil sıkıntıda ,okullarda yemek firmaları kantinler sıkıntıda ....

kırtasiye malzemeleri yapan firmalar ...çanta ayakkabı vs.. sıkıntı da ...hizmetlisi , güvenlik görevlisi ...kaç kişi yemek yiyor haberiniz var mı ?

Yanıtla . 1Beğen . 8Beğenme 14 Eylül 17:59
240

Katip - @dilek.t@ttaf.com.tr 231 nolu yoruma cevabı: sağlık mı , para mı dilekkk

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 09:30
229

Dilek.t@ttaf.com.tr - tatile giderken ...avm de ..dondurma sırasında... lunaparkta ...düğün nişan kına da ....hepsine evet okulla mı hayır ....evde cam fanusa koysan da fark etmez evden 1 kişi dışarı gidip geliyorsa risk demektir.....

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 17:54
247

Beyza - @Dilek.t@ttaf.com.tr 229 nolu yoruma cevabı: Aynen katılıyorum her yeri gezince gitmedik yer bırakmayın a iyi okullar açılsınmı diye sorulduğunda yok 9. Sınıfı okumadan 10. Sınıf oldum

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Eylül 20:58
228

Şadi - hiç bir şeyden kendimizi mahrum etmeyen bizler, sıra okula ve çalışmaya gelince pandemi durumunu en detaylı bir şekilde değerlendiriyoruz.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 17:14
227

EBABİL - HER YER ACIK OKULLAR KAPALI EĞİTİM UZAKTAN OLMAZ. COCUKLAR DISARDA PARKLARDA EVLERİN BAHCELERİNDE BERABER OYUN OYNUYORLAR. TATİL MERKEZLERİ FULL DOLU. CAFE RESTAURANTLAR DOLU. ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ ACIK. AMA OKULLAR KAPANSIN VİRÜS BULAŞIR. KOMİK OLMAYIN LUTFEN. BU COCUKLARA KÖTÜLÜK EDİLİYOR. HİÇBİRSEY ÖGRENMEDEN MEZUN OLACAKLAR. İLERDE ACISINI BİZLER ÇEKECEĞİZ.

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 14 Eylül 14:44
225

Sermin ozturk - Kesinlikle acilmali ve maskesiz olmali butun gun madke takamazlar sinflar 15 kisilik olmali tek sira yan

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 13 Eylül 21:30
223

Sermin Ozturk - Egitimsiz dunya olmaz sartlari zorlamak gerek

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 13 Eylül 08:36
221

cumali doğan - açılmalı heryer açık sadece okul kapalı okulda calışan insanlar var kapalı olunca aç kalırız.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 12 Eylül 23:29
217

Ilknur - İnsanlar bilinçli olmadığı sürece okulların açılması zor.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 13:50
216

Hatce - Çocuklar zaten sokakta düğünde parklarda alışveriş merkezlerinde yani çocuklar zaten toplum içinde neden koruyoruz çocukları. Bu senede okula gitmezlerse çoçukları toparlayamayız. uzaktan eğitimin hiç bir faydası yok çocukların % 50 si zaten ya katılmıyor yada dinlemiyor.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 12:18
215

Çeçen - Ben bir şey anlayamadım. Bu kadar yorum okullar açılmalı derken nasıl olur da 'HAYIR' diyen oyyları 2 kat daha çok???

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 11:38
230

dilek.t@ttaf.com.tr - @Şenay 213 nolu yoruma cevabı: 6 sınıfın yarısı yok ,7 olmasın 8 de ben hangi eksiği kapatacağım ....

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 17:56
212

ÇETİNKAYA - ortalık çinin yuhan dan daha tehlikeli iken bu durumda okulların açılması cinayet olur....

anketi başarılı buluyorum, halkın sorunlarına ışık tuttuğu içinde ayrıca tebrik ediyorum.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 09:00
208

Bi̇ Adam - O KULLARIN AÇILMASI İYİ OLUR CÜNKÜ COCUKLAR COK GERİLEMEYE BAŞLANDI

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 10 Eylül 13:58
207

Osman - okullar açılacaksa önce bu çocukların ulaşımını nasıl sağlayacağız sosyal mesafe kurallarına göre sınıflarımızmı ortaöğretim sınıfları için söylüyorum her okulun servis ağı yok diyelim var sadece o okulamı çalışıyor servisler zaten dakika ile yarışıyor öğrenci al memur al sadece sabah servisi 3 olarak tamamlıyor hangi ara servisci yada şöförü servisi temizleyecek bu makanizma nasıl tamamlanacak bunları aşmak lazım öğretmenler çocuklarla nasıl ilgilenecek tabiki okul şart ama bununda bir çaresi olmalı bu sene okullar açılmasın uzktan eğitim olsun sınıf geçme olmasın kayıp ne olur

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 10 Eylül 09:42
206

Gül - EKONOMİ İÇİN HER TARAF AÇILIYORSA, EĞİTİM İÇİNDE OKULLARIN AÇILMASI GEREKİYOR GELECEK İÇİN, TABİKİDE KONTROLLER ALINARAK

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 10 Eylül 08:32
205

Ramazan Aslan - Kesinlikle acılmalı, okulların kapalı olması dışında her yerin acık olması bir anlam teşkil etmez, okullar kapalı AVM acık cafeler acık vs bunlar yarar sağlamaz okula ğirmeyen cocuk sokakta vs buralarda , zaten gecen dilim eğitim acısından büyük zarar , kesinlikle acılmalı,,,,

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 10 Eylül 08:06
201

Huri̇ye Sayanwwww - BENCE OKULAR TAM MANASIYLA AÇILMALI BUGÜNÜ KURTARMAK YARINI YOK ETMEK DEMEKTİR GELECEK SINAVLARI DÜŞÜNÜN BİRAZ TAMAM SALIKTA ÖNEMLİ AMA EĞTİM OLMASA DOKTOR OLMAZ

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 09 Eylül 18:36
200

Zeynep - Tabiki acilmasin deli mısınız okula gidip hepimiz Corona kapalim sonra ailelerimizin yanına gelip onlara da mı bulastiralim yani hangi mantıkla açılsın istiyorsunuz ya

Yanıtla . 9Beğen . 10Beğenme 08 Eylül 16:45
219

Cemal Karaduman - @Zeynep 200 nolu yoruma cevabı: sen ögrencisin galiba bunun acisını sonra cekersin

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 14:35
203

Idris - @Zeynep 200 nolu yoruma cevabı: gezmek için avm ve dışarı çıkıyorsunuz nerde kaldı koruması bu işin

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 09 Eylül 21:24
199

Seçkin - Okullar açılmalı ama çocuklar zehirlenmeden. Ekranlarda görüyoruz, tepeden tırnağa koruyucu elbise giymiş adam sınıfın içine veriyor ilacı. Yarın da çocuklar o sınıfa girecekler. II. Dünya Savaşında yahudilere yapılanın hafifletilmişi.Ve 3-5 kere değil, tüm sene boyunca devam edecek, yüzlerce kere tekrarlanacak bu durum. Hiç kimse bu duruma işaret etmiyor. ÇOCUKLARI ZEHİRLEMEYİN.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 08 Eylül 10:03
196

Fatih Zincirkıran. - tamam. açılmasın. o zaman nereye kasar...

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 08 Eylül 00:49
195

Asude - Açılması gerekir çocuklarımızın geleceği için sınavlara girecekler çalışmaları lazım

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 07 Eylül 19:58
193

Memoli - akullar açılsın çünkü galabalığı çok özledim sessiz sakin olmuyor böölehem zaman iyi geçiyor

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 07 Eylül 11:52
192

Sebo - Bu senenin sonunu görmek lazım hergün ölü sayısında artış yaşanırken bence açılmalı

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 07 Eylül 09:04
191

Seda - İçinde bulunduğumuz bu süre sağlık daha önemli.Kesinlikle açılmamalı...

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 07 Eylül 09:04
189

Mehmet - Rusya ve Avrupa 1 Eylülde okulları açtı. Biz 3 hafta sonra açmayı tartışıyoruz. kademeli olarak açılmalı.

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 06 Eylül 10:13
190

Ee - @Mehmet 189 nolu yoruma cevabı: Açtı da ne oldu sonuçlarını görmüyor musunuz

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 07 Eylül 07:36
187

Ahmet Çakal - Çocuklar ve gençler çok dikkatsiz olduğu için pandemi yaygın hale gelir.önce sağlık.

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 05 Eylül 23:03
186

Aydın köse - Şu an sağlık okuldan daha önemli olduğu için açılmamalı

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 05 Eylül 16:19
184

Feyzullah - Bu kadar yer ve mekanın açılıp okullar'ın açılmaması kadar saçma bir şey olamaz.

Yanıtla . 11Beğen . 6Beğenme 04 Eylül 23:30
180

Corono 19 20 - evet tabiki açılmamalı bu çocujklar zorlu bir dönemde bakınız eyyyyyyyyyy müslümanlar bu corona şaka alınmamalı çocuklar bizim için veli niimettir onlar bu kalbimizin en güzelii onlara sahip çıkalım çocuklara kalkan eller kırılsın folk balıkları çok yalnız ormanlarımız her geçen gün yanıyor buna vbir dur denilmeli çocuklarımızı folk balıklarının yanına götürün kadına kalkan eller kırılsın yupppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 03 Eylül 15:18
185

Ayhan Dönmez Hatay - @Corono 19 20 180 nolu yoruma cevabı: ÇOK İYİ KONUŞTUNUZ AMA MALESEF BURASI TURKİYE

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 05 Eylül 10:19
179

Sikici - tabiki açılmamalı bu çocuklar bizim için veli nimet onlar virüse yakalnırsa ölürüz biz açılmasın lütfen yuppiiiiiiiiiiiiii

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 03 Eylül 15:10
178

Aydın köse - Yasak sadece okullarda ve camilerde var başka bit yerde yasağa uyulmuyo

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 03 Eylül 13:51
198

Zeynep Kcmn - @Aydın köse 178 nolu yoruma cevabı: Ama yinede okullar ve benzeri yerler açılmamalı

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 08 Eylül 08:36
197

Zeynep Kcmn - @Aydın köse 178 nolu yoruma cevabı: Bence birazda bizlerde hata var genel anlamda eylence merkezleri avm.ler daha buna örnek verebileceğimiz bir sürü mekanlar .buralara hiç kimse gitmesi için zorlanmıyor ama malesef sosyal malesef ve maske zorunlu olduğu halde bunlara hiç aldırmadan koşa koşa gidiliyor çoğunluğumuz omursamadan bütün sosyal faaliyetlere eylenceye tatile gidigoruz bence bağzı sorumluluklar bireylere ait olduğunu düşünüyorum

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 08 Eylül 08:33
177

Yüksel - açılmamalı korona daha cçok olur bir se bin olur

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 03 Eylül 13:09
176

Tuna - KESİNLİKLE AÇILMAMALI...ÇOCUKLARIN BAĞIŞIKLIK SİSTEMİ NE KADAR GÜÇLÜ OLSADA HER AİLEDE MUTLAKA KRONİK HASTALIĞI OLAN,YA DA BAĞIŞIKLIK SİSTEMİ DÜŞÜK OLAN HASTALAR OLABİLİYOR..

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 03 Eylül 09:31
175

Hayt - Cogu kisi acilsin deyip hukumeti elestiriyor.. ben sizib derdinizi soyleyeyim... Simarik cocuklarinizdan biktiniz.. artik cocuklari oraya buraya sepetlemekten ne yapacaginizi sasirdiniz..

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 03 Eylül 01:52
173

Albert - Okullar açılmayacaksa çalışan anne babalarda işe gitmemeli o kadar. bunu ayarlarsanız okullar açılmasın. maaşlarımız yatsın. oturalım sıkıntı yok.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 02 Eylül 23:47
222

cumali doğan - @Albert 173 nolu yoruma cevabı: doğru söylüyosun evet maaşlarımız yatsın bizdeevde oturalım para yoksa sağlıkta olmaz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 23:36
188

Hayt - @Albert 173 nolu yoruma cevabı: Herseyi devletten beklemeyin.. biriniz istifa etsin otursun madem cocuklarinizi cok suaunuyorsunuz!! Onu gectim sagliginizida mi hic dusunmuyorsunuz! Hastalik cocugunuzdan bulassa olup gitseniz daha mi iyi!

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 06 Eylül 01:38
172

Rodopolu - eğitim tabiki önemli fakat insan sağlığı eğitimden de önemli, okullar salgın kontrol altına alınıncaya kadar açılmamalı şuan ekonomik,taplo hiç iç açıçı değil üretim olmazsa katma değer sağlanmaz doğru ama ülkenin şu andaki sağlık,eğitim,para politikaları maalesef üzülerek yazmak gerekiyorsa iflas etmiş durumda bu gerçeği türk halkı maalesf görmezden geliyor bu yanlış siyasi uyğulamalar sadece güç bende ben bilirim mantığıyla ancak buraya kadar gelebildi durum çok kötü,ve çıkmaza doğru hızlı bir şekilde uçuruma atlıyoruz çin 150 ile 250 dolara telefon satarak dünyaya meydan okuyor biz sadece tüketiyoruz bu gidişle ne sağlık ne adalet ne eğitim olmaz.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 02 Eylül 15:37
171

Deste Şahin - gerekli tebbirler alınıp açılmalı uzaktan eğitim de verimli değil herkes kurallara uymalı

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 02 Eylül 13:45
170

Zübeyir arslan - Gerekli tedbirler alınıp açılmalı çünkü her geçen gün çocuklarımızın eğitimi için onların aleyhine işliyor

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 01 Eylül 22:38
174

Hyt - @Zübeyir arslan 170 nolu yoruma cevabı: Bir ogrencinin hastalanmasi tüm okulun hastalanmasi! Tüm okul demek ne demek var sen soyle? Kimse memnun degil elbet ama Allah beterinden saklasin.. genclere birsey olmasa da her evde ihtiyar var.. okullar acilmasin.. Allah tüm velilerin yardimcisi olsun..

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 03 Eylül 01:48
169

Sinan - sağlık olmazsa okul ne işe yarar uzaktan eğitim mecburiyeti olmalı ve çocuklarımız geleceğimiz olduğu için hayatlarını riske atmamalıyız unutmayın sağlıklı kafa sağlıklı vücutta olur

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 01 Eylül 16:50
165

Ev Sahibi - Tatile giderken düğüne vs giderken her hangi bişi olmaz düşüncesinde olanlar okul açılınca olmaz hastalık var demesi kadar komik bi durum söz konusu değil Hayır açılmasın diyenlere sorarım bi yakınınız düğünü olsa çocuğunuzu götürürmüsünüz ? cvp evet ise o çocuk okula gidebilir

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 01 Eylül 14:12
168

Sevim - @Ev Sahibi 165 nolu yoruma cevabı: kusura bakmayın ama tatile giden insanlar çocuklarını kendisi koruyor.ama okula giden bir çocuk kendisini koruyamaz ki.özellikle 5.sınıfa kadar olan kısım.bu arada hemen dusunursunuz kesin sizde tatile gitmişsinizdir diye.inanın gitmedim.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 01 Eylül 16:03
164

Melda - yani düğünde, parkta, sokakta, plajda sıkıntı yok okula gelince mi virüs bulaşır diyorsunuz? Aksine okulda daha güvendeler neden mi çünkü kontrol var ateş ölçümü maske dezenfektan vs. zaten milli eğitim bunun kontrolünü alarak bu işe karar vermekte bu kadar öğrencinin ailenin riskini neden alsın ki zaten 1 sene boyunca çocuklar eğitim alamadan bir üst sınıfa geçerek afallamış durumda çoğu çocuk doğru düzgün eğitim alamadan bir üst sınıfa geçti bu sene de okul olmaz bir üst sınıfa geçtiklerini düşünün hangi bilgiyle ilerlemiş olacaklar akılla bilgiyle öğrenerek değil görünüşte yani sözde sınıf atlamış olacaklar...

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 01 Eylül 12:44
163

Kova - Çocuklarımızın eğitimi herşeyden önemlidir. Kendimiz dışarıya çıkmayıp fedakârlık yapıp çocuklarımızı mutlaka okula göndermeliyiz.

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 31 Ağustos 22:16
162

Şükran - Tedbirler alınmadan açılırsa felaket olur.

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 31 Ağustos 17:01
161

Necla - tedbir alınarak okulların açılması tarafım heryer açık bitek okullar kapalı

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 31 Ağustos 14:05
160

Corona ::( - okulların açılmasından ziyade ülke geneli 3 haftalık sokaga cıkma yasagı ilan edilmeli ülke dışından girişler e müsade edilmemeli yeterince duyarlı davranılmıyor bu gidişlede önünü alabileceklerini zannetmiyorum daha fazla can kaybı olmadan korkusuzca yasayabilmemiz için ciddi manada önlemler alınmalı.

tabi dikkate alınırsa.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 31 Ağustos 13:34
183

Baki - @Corona ::( 160 nolu yoruma cevabı: bir laf vardır imam osurursa cemaat sıçar diye.ülkenin yöneticisi giresun derelide halkı toplayıp miting yaparsa ayasofyaya yüzbinlerce insanı toplarsa olacağı budur.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 04 Eylül 12:52
159

Melek Algan - 1 ÇOCUK BÜTÜN SINIFA ÖGRETMENİNİNE SONRA EVE KARANTİNAYA,AYRICA ÇOCUKLARIN TAŞIYICI OLMASI EVDEKİ ANNE BABA DEDE BÜYÜKANNE BULAŞMASI 65 YAŞ DAHA ÇOK ETKİLENİYOR. NEDEN SINIRLAMAYI 65 VE 15 YAŞ ALTI YAPIYORUZ 65 YAŞ TEHLİKELİ 15 YAŞ ALTI TAŞIYICI OKULDAN EVE GELDİKLERİNDE NE OILACAK. DAHADA ARTACAK.TABİKİ YÜZ YÜZE EGİTİM ŞART BENİMDE ÇOCUKLARIM VAR. NE ONLARI RİSKE ATMAK NE KENDİMİZİ NE ANNENEYİ DEDEYİ RİSKE ATMAK İSTEMEM.65 YAŞ ÜSTÜ ÖLÜM ÇOK, 15 VE ALTI TAŞIYICI EKSİK KALDIKLARI AŞİKAR BİRE BİR EGİTİM TABİKİ DAHA FAYDALI AMA ŞU DURUMDA BULAŞICILIK ARTMIŞKEN BİRAZ DAHA GECİKTİRMEK FAYDALI DEGİLMİ...AYRICA ÖGRETMENLER SEMİNERDE BULAŞTIRDILAR BİRBİRLERİNE KAÇ OKULDA HEMDE.. BİDE BU ÖGRETMENLERİN AİLELERİ..YADA HAFTAYA SAYI DÜŞÜRÜLEREK HAFTANIN 2 GÜNÜ GİBİ ..

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 31 Ağustos 13:18
154

Mustafali - okullar açilmali.zaten herkes kapmış.biraz dikkatle buişi aşarız inşaallah.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 30 Ağustos 09:32
153

Eğitim - bir öğretmen ve br cocuk kolay yetişmiyor önce sağlık olsun gerisi kolay .

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 30 Ağustos 02:40
152

Cumali Doğan - okullar açılmalı okul hariç heryer açık

Yanıtla . 7Beğen . 7Beğenme 30 Ağustos 00:27
151

Emine Ürkmez - Ya kardeşim hastalık var hastalık neden okulları açıyorsunuz ki hasta olsun ölsün diye mi. Yazık değilmi cocuklara

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 29 Ağustos 17:48
166

ev sahibi - @Emine Ürkmez 151 nolu yoruma cevabı: düğün var tatil var aynı hasasiyeti ordada gözettinizmi acaba

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 01 Eylül 14:14
155

Asko - @Emine Ürkmez 151 nolu yoruma cevabı: cocuklar parkta piknikte gezıyorlar,en azından okulda yerleri belli olur

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 30 Ağustos 11:20
156

Orhan - @Fipek3 149 nolu yoruma cevabı: her yer serbest attık düğün taziye ves. sadece eğitim sıkıntı yapıyor

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 30 Ağustos 12:26
148

Üveys - öncelik sağlık. hasta bir toplumdan ne beklenir

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 29 Ağustos 12:27
147

Eğitim Şart - Allah aşkına çocuklar eğitmden yoksun kaldı.İşi gücü olmayan sadece kendini düşünenlar açılmasın diyor.

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 29 Ağustos 10:31
158

Peri - @Eğitim Şart 147 nolu yoruma cevabı: sağlık eğitimden daha önemlidir.eğitimin telefisi her türlü olur ama öleni geri getiremezsin .çok yanlış bir düşüncedesin arkadaşım o kadar çalışan anne baba var çocuklarına bakan anane ve babaneleri var dedeleri var bir de bu yönden düşün lütfen...

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 31 Ağustos 10:38
146

Bir Şans Daha Ver - okulların açılması bilinçli bir katliam olur..

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 29 Ağustos 10:13
145

Fairy - kesinlikle açılmamalı bilmem kaç m2 bir sınıfta istediğin kadar seyrelt 30 40 dk aynı yerde nefes alan öğrencilerin ailelerine ve kendilerine korona taşımaları kuvvetle muhtemel ve eğitim konusuna gelince bi oturuşta 10a yakın farklı sistem aklıma gelio benim nacizane vatandaş oalak aklıma fikirler geliosa koskoca bakanların başkanların yöneticelerin aklına bunlar haydi haydi gelir illa okula gitmei gerekmiyor şu dönemde cocukların kaldıki bunun birde ilk okul çağındaki yavrucaklar var yaklaşma dersin anlamaz sarılma dersin sarılır gel sen maskeni bana ver sen benim al hadi el ele....... o nedenle düşüncesi bile kötü minik yavrularada ailelerede yazık daha uzun bir süre belki aşı bulunana kadar okullarda aşılar yapılana kadar açılmasın.

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 29 Ağustos 09:27
157

MERVE - @Fairy 145 nolu yoruma cevabı: kesinlikle ama kesinlikle cok dogru

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 31 Ağustos 10:06
144

sonfener - okullar açılınca vaka ve ölüm oranları daha çok artacak. Bu virüs geçene kadar .Açık öğretim ağarlıklı eğitim yapılmalı sadece ilkokul 1 sınıflar hariç.

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 29 Ağustos 00:53
143

Emekli̇ Bi̇r Eği̇tmen - Açılmasını düşünmek bile tamamen akıl almaz bir saçmalık !!!!!!!!

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 28 Ağustos 23:01
142

Hayirsever - Kesinlikle açılsın çünkü ben uzaktan eğitim iyi olmadığını düşünüyorum onun için okullar açılsın

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 28 Ağustos 20:47
139

Bilal Bey - Açılmasın ben Okullar uzaktan eğitime geçti geçeli evden çıkmıyorum Üniversite öğrencisiyim okullar açıldığı zaman yurtta bir sorumsuz öğrenci bütün yurda virüs bulaştıracak. Evde sorumluluk alamayan öğrenci yurtta nasıl sorumlu davranacak, herkese bulaştırır. Lütfen üniversiteler açılmasın uzaktan eğitimden devam edelim sağlık her şeyden önemlidir ki okullar açıldığı zaman bana virüs bulaşırsa vebali sizindir.

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 28 Ağustos 15:12
135

Özel Şöför - Dünya ya bir defa gelinir; Okula bin defa...

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 28 Ağustos 06:05
134

Lalezar - Kesinlikle açılmamalı..Önce sağlık ..Sağlık olmadan eğitimin bir anlamı olabilir m?

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 27 Ağustos 22:10
130

E Ba - e b sağlık her seyin başında gelir görünürde bu virüsün kış aylarında daha etkili olacağı görünmektedir.onun için kesinlikle okullar açılmasın

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 27 Ağustos 10:06
129

Kerem - zaten eğitim yok çocuklar hiç birşey öğrenmiyor avrupanın dayattığı eğitimden ne çıkar boşuna açılmasın ekonomik çöküş var ekonomiyede yük olmasın

Yanıtla . 5Beğen . 8Beğenme 26 Ağustos 16:22
138

Bozkurt - @Kerem 129 nolu yoruma cevabı: aklın o kadar yetiyor yazık ya

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 28 Ağustos 11:42
128

Eğitim Sart - Milli eğitim bakanımız kararı kendi iradesiyle vermeli.Tedbir almak zor değil.Okullar söz verilen tarihte açılmalıdır...

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 26 Ağustos 14:04
127

Reis - reis diyor ki açılsın açılır ama ne olacagını bilmeden söylüyor

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 26 Ağustos 11:50
125

Merve - OKULLAR KESİNLİKLE AÇILMAMALI. HAVALAR SOĞUDUKTAN SONRA VAKA SAYILARI DAHA DA ARTACAK.. AŞI BULUNMADAN, BİNLERCE ÇOCUK BU KAOSUN ORTASINA ATILMAMALI.

Yanıtla . 16Beğen . 11Beğenme 26 Ağustos 11:31
140

Bilal Bey - @Merve 125 nolu yoruma cevabı: Aynen öyle valla sorumsuz anneler çocuğunu sırf bakamadığı için okula göndermek istediği için okullar açılsın diye zırlıyorlar :) eğitim bahane anlayacağın inşallah açılmaz uzaktan eğitime devam ederiz.

Yanıtla . 5Beğen . 6Beğenme 28 Ağustos 15:14
124

Ali - her yer açık okullar neden kapalı bu bahsettiğiniz çocuklar dışarıda bırakında eğitimlerini rahat alsınlar

Yanıtla . 16Beğen . 9Beğenme 26 Ağustos 09:57
132

Pamuk - @Ali 124 nolu yoruma cevabı: Eğitim alsınlarda eğitim yok ki eğitimin içine ettiler...

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 27 Ağustos 13:52
122

Bülent - Büyüklerin kurallara uymadığı bir ülkede, çocuklarımız kendini nasıl koruyacak. Önce caydırıcı bir adalet sistemi sonra okul.

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 26 Ağustos 00:06
121

Ramazan Solak - Eylül biri itibari ile açılmalı avm da markette korona-19 bulaşmıyorda okuldamı bulaşacak. veliler çocukların bağışıklık sistemini güçlendiren gıdalarla çocuklarını besliyecek. bu gidişle çocuklarda bilgi noksanlıgı egitim gevşekligive disiplinsizlik baş gösterecek.

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 25 Ağustos 20:24
120

Nilo Duman - asıl sorun bu virüsün kış ayındaki blançosu kesinlikle açılmasın bu durum hiç iyi olmaz evden çalışma bence bir süre daha devam etmeli sınavlar ve sorular da biraz ona göre hazırlanmalı

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 25 Ağustos 17:38
119

Nihat - Uzaktan eğitim çocukların artık hayatında olması gerekmektedir.

Çünkü dünya dijitalleşme yolundadır. Bu konuya adapta olmaları gerekmektedir.

Saygılarımla,

Yanıtla . 12Beğen . 8Beğenme 25 Ağustos 08:55
118

A.aki̇f - heryer açık bi okul kapalı herşeye dikkat ederek açılabilir

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 24 Ağustos 17:43
114

Burhan Karaca - Hayır acilmamali cunki son bahar grip aylari ve cocuklar egitimsiz en az 45 gün geçmesi lazım teşekkür ler anket içinde

Yanıtla . 12Beğen . 10Beğenme 22 Ağustos 22:00
113

İlkere - AVM LERİN ACIK PLAJLAR DOLU SİNEMASI LOKANTASI ACIK..OKULLAR KAPALI.SINAV ZAMANI ZENGIN COCUK ALDIGI OZEL DERSLE YUKSEK PUAN ALACAK YOKSUL COCUK EBADAN CEKMEYEN İNT.DEN GORDUKLERIYLE DUSUK PUAN ALACAK BİRSİ FEN LİSESİNE İYİ EGTIM VEREN ANADOLU LİSESINE ODTUYE İTU YE BIRISI MESLEK LİSESİNE İMAM HATIBE BIRI AVUKAT MUHENDIS HAKİ OBURU İSCİ PAZARCI CAYCI..GELECEK BU GUNDEN YAZILIR

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 22 Ağustos 17:29
112

Gözde - karantina sürecinde testi pozitif olup da kaçan onlarca hasta varken ve bulaşıcı hastalık giderek artarken okulların açılması ne derece mantıklı olacak?

ayrıca çocuğunu okula bırakıp - alan veliler okul bahçesinde fiziki mesafeyi sağlayabilecek mi? bir de toplu taşıma araçlarını kullanıp da tıka basa yolcu taşımalar mecbur olacak öğrencisi,işçisi,emeklisi,dedesi,herkes sokakta !!!

kime laf anlatabiliyoruz ki?

çenesinde,kolunda maske takan insanlar yeterince tedbirsiz ve bilinçsizken yazık değil mi bu çocuklara?

kimse durumun ciddiyetinde değil !!!

maske takmayan insanları uyarırken bile karşındaki SANA NE diyebiliyor ve durumu şiddete kadar götürüyor.

kaldı ki hastalıktan korunmak için tek başına maske bile yetersiz kalıyor...YASAKLAR yeniden gelmeli.Gerekmedikçe evden dışarı çıkmamalı,kalabalık ortamlardan da uzak durmalıyız.

kısacası bizi KORONA değil CAHİLLİK öldürecek.

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 22 Ağustos 15:48
111

Peli̇n - DIŞARDA GEZENLER KENDİ RİSKLERİNİ ALIP ÇIKIYORLAR SORUMLULUK ONLARA AİT .ANCAK OKUL AÇILIRSA ÇOCUKLARI GÖNDERMEK ZORUNDA KALACAĞIZ İNSİYATİFE KALMAYACAK . İLK OKUL ÇOCUĞU MASKE TAKMAYI NE BİLSİN HEPSİ BİRBİRİNİN MASKESİNİ TAKAR OYUN NİYETİNE

HERKES KENDİ ÇOCUĞUNUN SORUMLULUĞUNU ALSIN İSTEYEN GÖNDERSİN İSTEMEYEN GÖNDERMESİN.

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 22 Ağustos 12:36
110

Gül - Özellikle okul öncesi gurup maske mesafe ve hijyene dikkat edemez

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 22 Ağustos 08:04
109

Onur T - okullar açilmasin virüs var peki okullar kapali evde duran varm yok hiç değilse eğtimden gerş almayalmi

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 22 Ağustos 00:50
107

Ağa - Çocuklarda nasıl bir sosyal mesafe olacak acaba devlet nasıl bir tedbir alabilir merak ediyorum

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 21 Ağustos 05:12
106

Nnnnn - Şu okullar açılmasın diyen mallar tatile gidip sokaklarda fingirdeşen mallar i.

Yanıtla . 22Beğen . 19Beğenme 20 Ağustos 19:45
141

Bilal Bey - @Nnnnn 106 nolu yoruma cevabı: hadi lan ordan hıyar ağası evden çıktığım yok boş konuşma aptal herif

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 28 Ağustos 15:16
108

Ns - @Nnnnn 106 nolu yoruma cevabı: Sosyal mesafeyi sağlıyamazlar

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 21 Ağustos 15:50
105

Eğitim Uzmanı Ret. - önce tedbir. Bakan önce kendi iradesini ve yapacaklarını açıklaması lazım. Milli Eğtim onun bunun ağzından yürütülmez kararlı olacak. Okullar olmasa Milli Eğitim bakanlığını Kırdaki Hayvan otlatan çobanda yapar.

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 20 Ağustos 18:27
104

Alper - yazık edersiniz herkesi hasta edersiniz yapmayın

Yanıtla . 13Beğen . 8Beğenme 20 Ağustos 17:52
103

Biraz Daha Sabır - Çocuğum geliş gidiş 4 otobüs değiştiriyor. Yasaklar kalktığından beri çevremdeki insanlar sürekli korona oluyor. Ve ölen bir çok yaşlı insan oldu. Eğitim biraz daha beklesin bi aşı veya ilaç bulunur belki

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 20 Ağustos 17:04
101

Ali - Şu salgın dönemin de kesinlikle okulların açılmasını istemiyoruz

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 20 Ağustos 11:35
100

Gonca Gül - hayır açılmasın uzaktan eğitimi çok beğendik devam etsin çoçuklarımzı rike sokmayın lütfen.

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 20 Ağustos 10:42
123

Çabuk - @Gonca Gül 100 nolu yoruma cevabı: herhalde senin evinde ,internet var bilgisayar var ama başkasını hiç duşundunmu

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 26 Ağustos 08:22
96

Okullar Açılmalı - Çocuklarla her yerde gezerken sıkıntı yok da okullar açılınca mı yayılıyor bir nesil heba ediliyor geleceğimizle oynanıyor okullar açılmalı

Yanıtla . 27Beğen . 16Beğenme 19 Ağustos 14:06
99

Virüs - @Okullar Açılmalı 96 nolu yoruma cevabı: ölülerin geleceği yok zaten sen gonder

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 20 Ağustos 10:36
95

Çiçero - virüs bir yayılırsa önü alınamaz.bütün emekler boşa gider.Her şeyin başı sağlık oldığunu unutmayalım.Bir yakınımız öldüğü zaman ancak o zaman aman okulları açmayalım deriz iş işten geçmiş olur.Bence bilim kurulunun kararına bakalım .Dünyaya bakalım....

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 19 Ağustos 13:41
94

Erol Kıyak - Böyle bir anketin halka sorulmaması gerekir

Evet yada hayır cevabını hangi verillere göre cevaplanacak

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 11:45
93

Alirza - Heryerin açık olduğu yerde eğitim kapıları neden kapatılıyor ben öğrenciler kendilerini yetişkinlerden daha iyi korurlar

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 19 Ağustos 11:26
90

Derya - TATILLER , BAYRAMLAR. DUGUNLER YAPILIRKEN OKULLARIN ACILMAMASI COCUKLARA YAZIK OLUR. ONARIN EGITIM HAKKLARINI ELLERINDEN ALAMAZSINIZ.TOPLUM BILINCI OLUSTURAMADIKCA OKULLARI KAPATMAK HAKSIZLIK. KISILER KENDILERINI KORUMALILAR.

Yanıtla . 12Beğen . 8Beğenme 19 Ağustos 10:41
102

Raki - @Derya 90 nolu yoruma cevabı: OZAMAN OKEY OYNAMAKTA SERBEST OLSUN

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 20 Ağustos 13:58
89

Celik - Hayir. Asla dogru olmaz hastalik yayilirsa. Felaket olur

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 19 Ağustos 05:24
87

Ayla - ACMAK SORUMSUZLUKTUR.İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ DEĞİL.EĞİTİM BUGÜN OLMAZ YARIN OLUR.AMA CAN KAYIPLARINI GERİ GETİREBİLİRMİSİNİZ

Yanıtla . 23Beğen . 4Beğenme 18 Ağustos 16:05
86

Ömer Ünalan - şu durumda okulların açılması sakıncalı

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 18 Ağustos 13:58
83

Halil İbrahim Dudu - NEŞE HANIMLA AYNI FİKİRDEYİM AŞI BULUNMADAN OLMAZ

Yanıtla . 14Beğen . 6Beğenme 18 Ağustos 12:15
82

NEŞE - AŞI GELMEDEN OLMAZ AŞI DA NASIL OLACAKSA BUDA BİR MUAMMA

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 18 Ağustos 09:45
80

Neşe - AÇILMAMALI . KIŞ GELİYOR ZATEN BU BÜYÜK YANLIŞ OLUR .HASTALIK ARTABİLİR ÇOK RİSKLİ

Yanıtla . 14Beğen . 6Beğenme 18 Ağustos 09:39
79

Never - 1- Normal sosyal ve ekonomik hayat içerisinde bulunan bütün eğlence ve tatil mekanları, AVM.ler, çarşı/pazardaki dükkanlar, pazarlar vb. tamamen açıkken,

2- Düğünler ve taziye gibi toplu sosyal faaliyetler vb. serbestken,

3- Yurt dışından, Turistler ülkemize tatile gelirken,

Okulların 31 Ağustos’ta yüz yüze eğitim için açılmayacak olmasına mantiki ve tutarlı bir anlam veremek zor.

Ayrıca bu okul çağındaki çocukların COVİT-19 tedbirleri kapsamında hiçbir kısıtlamanın olmadığı bir ortamda, okulları açmayarak tebdir aldığını zaneden yöneticilerimiz, acaba bu çocukların aileriyle tatil mekanlarında, AVM.lerde, parklarda ve sokaklarda vb. değilde evlerinde oturduklarını mı düşünüyorlar?

Okulların 21 Eylül’den sonra açılma ihtimalinin çok düşük olduğunu söylemek için Bilim Kurulu üyesi bir enfeksiyon uzmanı prof. olmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Çünkü Kasım, Aralık’tan sonraki aylarda pandemi öncesi dönemde de zaten nezle, grip gibi bulaşıcı hastalıkların olduğu herkesin malumudur.

Tüm dünyayı saran COVİT-19 salgınıda okulların eski normale dönmesini beklemek de insafsızlık olur. Okulların açılmasında uygulanacak yöntemler olarak kamuoyunda tartışılan, çoğu uzman tarafından da kabul gören Hibrit eğitim sisteminin uygulanabilir mantıklı ve sağlıklı bir yöntem olacağını düşünenler arasındayım.

Sözlerimi, eski Maarif Nazırı Emrullah Efendi´nin "Şu mektepler olmasaydı, ben bu maarifi ne güzel idare ederdim" sözleriyle bitirerek, MEB Başarılar dilerim.

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 17 Ağustos 14:03
91

Gül Handan - @Never 79 nolu yoruma cevabı: Farkındaysanız her yer açıldıktan sonra corona vakaları arttı okullar açılınca daha baş edilemez bir durum olacak çocuklar ve gençler çok dikkatli değiller çok rahatlar bu rahatlık evde bulunan büyüklerini hasta eder aşı bulunmadan okulların açılması çok sakıncalı duyarlı olalım lütfen.....

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 10:48
88

Bilge - @Never 79 nolu yoruma cevabı: Büyüklerin sorumsuzlugunu, neden küçüklere kesiyorsunuz..memlekete bile gitmedim, denizmiş, tatilmis gitmedik..devlet okullarında bir sinifta 40 kisi varken tedbirler nasıl olacak..egitim derseniz onunda içine sıçtılar zaten..okumayan, sorgulamayan,ezbere bir sistemle bugüne kadar geldiler zaten...ben çocuğumu sokakta bulmadim isteyen gondersin..

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 20:51
81

NEŞE - @Never 79 nolu yoruma cevabı: OKULLAR AÇILIRSA KÜÇÜK ÇOCUKLAR SOSYAL MESAFEYİ KORUYAMAZ O YÜZDEN AÇILMASI DOĞRU DEĞİL

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 09:43
78

Hays - Eğitimde eşitlik ise tüm Ülkeyi düşünmek gerekli. Batısından Doğuşuna.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Ağustos 20:21
76

Neydelim - okulların açılması ile normalleşmeye sadece öğrenciler katılmayacak. öğrenciler, öğretmenler, kantinler, servisçiler, yurt çalışanları, okullardaki çalışanlar, çarşı pazar, toplu taşıma araçları, pansiyonlar vs. vs. okullar açılırsa artık tam bir normalleşme olur.

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 16 Ağustos 11:05
75

Müfit Özeke - Okulları açmalıyız ancak haftada 4 gün liseler için pazartesi 9lar salı10lar çarşamba 11ler perşembe cuma 12ler şeklinde diğer günler EBA dan

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 16 Ağustos 08:25
74

Umut - Anne ve Babasi kronik hasta olan bir cocuk eve virus getirse sonuclari cok uzucu ve agir olur

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 16 Ağustos 06:46
72

Nazım - Tüm ülke olarak covid 19 bloş rıski seviyesinden ve yayılma süresi sayısı düşmeden açıl mamalı

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 10:51
167

ev sahibi - @Nazım 72 nolu yoruma cevabı: tedbir almayan kolda çene altında düğünde halayda cenazede yan yana olan TATİLİNDEN EĞLENCE PARTİSİNDEN geri durmayan aman grip bu bişi olmaz etrafınızda varmı ölen vs diyen cahil sürüsü olduğu sürece yayılma sayısı azalmaz sonra ağlar veliler öğrenciler öğrenemiyor peki o öğrenci internette sınırsız kaynak var kaç kere açmış o kaynağı o konuyu hiç kere biraz gerçekci olalım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 01 Eylül 14:25
71

41 - Elbette önce sağlık ... ama hemen sonrasında gelen eğitimin de artık planlı bir şekilde yeni normale ayak uydurması gerekiyor...Bunun da okulların açılmasını sürekli öteleyerek olmayacağı aşikar. Okullardan sakındığımız çocuklarımızı , diğer her konuda eski normal davranarak evlerimizde de koruyamayacağız .Okulların açılması için kendimizi biraz dış dünyaya kapatmaya ne dersiniz...

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 02:16
66

relax - Eğitimsiz kalacağız diye,Hastalanıp ölen genç ve çocuklar görmek istemiyoruz.Sağlıklı ve hayatta olanlar eğitim alır.Ölüler eğitim alamaz bilmem anlatabildim mi...

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 14 Ağustos 16:17
65

Herkes Insan - yani her yer açık üstelik 2 milyon öğretmen boş duruyor bunun mali bedeli koronaya harcanandan fazla !üniversitelerde böle ben memrurum işteyim akademisyen izinde o niye izinde korona var diye ee biz salatalıkmıyız!devlet okullar açılmasın diyenlere kanmamalı maşşlarınız yarıya düşecek densin tüm öğretmen akdemöisyenler ;ortalığı karıştırmayı bırakıp öğenci dostu geçinirler eski hocalar nerde şimdikileirn dini imanı para !milleti gazlıyolar !

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 14 Ağustos 13:20
63

Halil Birol - Tatildeyken sahillerde bulaşmıyor,kafelerde AVM lerde gezerkende bulaşmıyor okullar açılınca sanki herkes hasta olacak gibi algı yaratıldı.Bu zeten sıkıntılı olan eğitimimizin iyice çökmesi demektir.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 14 Ağustos 12:01
61

Bahri - En azından ikinci dönem beklenmeli kış aylarında hastalığın gidişatını görmek gerek

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 14 Ağustos 11:29
60

Zeki̇ye Güney - OKULLAR KADEMELİ OLARAK TA OLSA ACILMASI LAZIM YAŞADIĞIMIZ GLOBAL DÜNYADA BU TÜR HASTALIKLARLA ARTIK SIK SIK KARŞILAŞMAMIZ MÜMKÜN BUNA GÖRE HER ŞEYDEN VAZ GECMEK YERİNE TOPLUM SAĞLIĞI KONUSUNA DİKKAT EDİP HALKI ÖĞRENCİLERİ BİLİNÇLENDİREREK NORMAL YAŞAMMIZI İDAME ETTİRMEK GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BURDA EN ÖNEMLİ GÖREV DEVLETİN BU KONUDA KER KURUMU BİLİNÇLENDİREEK KONUYU HASAS DÜŞÜNEREK BİR ÖNLEM ALMAARI GEREKMEKTEDİR...

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 14 Ağustos 11:13
59

Anneanne - BAZI ÇOCUK OĞRETMENİ IYI NLEYIP KAFASINDA TUTUYOR VE DERS CALIŞMA SEVMIYOR ZEHIR GİBİ ÇOCUKLAR ZIYANOLDULAR BENCE AÇİLSİN

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 21:02
58

Analık - Okulların ,hastalık kontrol altına tamamen alınmadan açılması ,son derece yanlıştır,ülkenin geleceği olan çocuk ve gençleri sürü bağışıklığı geliştirsinler diye okula göndermek büyük hata olur,1. sınıfa başlayan bir çocuk (6yaş) okulda nasıl hijyen kuralları sürdürecek gün boyu?orta okul ve lise öğrencileri içinde geçerli

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 09:31
56

Rüya - Acilmamali bu şartlar altında biraz daha sabır biraz daha tedbir ...

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 06:52
85

Alirıza - @Rüya 56 nolu yoruma cevabı: ne zamana kadar sabır. Çocukların psikolojisi bozuldu yaaa....

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 13:28
84

Alirıza - @Rüya 56 nolu yoruma cevabı: okullar hariç, heryer açık. yeter artık muallimlerin yatışı. Almanyada çokton açıldı.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 13:25
73

Ayşegül - @Rüya 56 nolu yoruma cevabı: ne tedbiri hiç dışarı çıkıp bakmadınız mı millet maskesiz geziniyor böyle tedbir olmaz maalesef

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 18:33
55

Emrah - Bence şuanda okulların açılması demek patlalamis el bombanın pimini çekmek gibi yetişkin insanlar bile kurala uymaz Ken cocuklarimiz nasıl uymasını bekliye biliriz onlar daha çocuk anlamazlar bile.

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 13 Ağustos 00:38
136

Canan - @Emrah 55 nolu yoruma cevabı: çocuklar daha çok uyar kurallara merak etmeyin asıl erişkinler uyumsuz.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 28 Ağustos 09:02
54

A.kaya - Okullar haftanın 7 günü açık olmalı ve hergun 1 sınıf okula gitmeli yüz yüze eğitim maximum yapılmaya calisilmali

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 00:38
53

Polat - okulları açacaklar kayıt paralarını topladıktan sonra yine ara verecekler herzamanki gibi

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 12:43
52

Oğuz - çocukları evde oturtabilecek miyiz? kafeler, avm ler, sinema salonları tıklım tıklım dolu. oralara gitmelerini engelleyebilecek miyiz? hayır! ayrıca, ekonominin çarklarının dönmesi için anne-baba çalışmak zorunda. evde kalan çocuğa kim bakacak? o halde açılmalı. eğitimden uzak kaldıkça öğrenme zorluğu baş gösterecek. bir öğretmen olarak temennim bir an önce açılması.

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 12 Ağustos 11:13
67

relax - @Oğuz 52 nolu yoruma cevabı: Sizin çocuklar kafeler,sinamalarda tıklım tıklım ise keyfe keder.İster gitsin ister gitmesin.Aile eğitimine bağlı.Ama okullar mecburi yerler,Okullardan tabut ile çıkan çocuk görmek istemiyoruz.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 14 Ağustos 16:21
48

Yildiz - OKULLAR AÇILMALI ZATEN ÇOCUKLARIMIZ VE BÜYÜKLERİMİZ EVLERİNDE DURMUYORLAR OKULLAR AÇILMADIĞINDA EVDE Mİ OLACALAR HAYIR SOKAK SOKAK GEZİYORLAR O ZAMAN AÇILSINKİ EĞİTİMDEN UZAK KALMASINLAR

Yanıtla . 16Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 09:06
49

Sağlık Bilimleri - @Yildiz 48 nolu yoruma cevabı: HAKILISINIZ YILDIZ HANIM AMA COVİD 19 KONTROL ALTINA ALINDI FAKAT SINIF DA 15 20 KİŞİ OLACAKLAR SÜREKLİ TEMAS HALİNDE BU DURUM DA OKULLARIN BİRAZ DAHA GEÇ AÇILMASI GENÇLERİMİZ İÇİN DAHA SAĞLIKLI OLACAKTIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 12 Ağustos 09:54
47

Kısmet Hilal - Bu neslin sonunu iyi görmüyorum. Eğitimden uzak kaldıkları sürece ülkeyi karanlık yarınlar bekliyor.ama Türkiye ne yazıkkı bir çok kesim ne temizliğe nede sosyal mesafeye özen göstermiyor o yuzden artışlar çogalacak bnce açılmamalı :((

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 12 Ağustos 08:43
69

relax - @Kısmet Hilal 47 nolu yoruma cevabı: Ölü olan çocuklardan iyidir eğitimsiz kalmak.bilmem anlatabildim mi...

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 14 Ağustos 16:25
46

İbrahim Yıldız - Maskesiz sokaga çıkmanın yasak olduğu bir dönemde çocuğum evden eğitim alsa daha iyi olur

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 12 Ağustos 06:48
45

Şaban Deniz - Ilkokul 3.sınıfa gidecek oğlum var.Böbrek hastasi bu çocuk okulların açılacağını söyleyen devletimiz hiç kronik hastası olan çocukları düşünmüyor evet eğitim önemli ama ben ve benim gibi evladı hasta olan bir yığın aileler var peki şimdi size soruyorum böbrek hastasi olan oğlum covid19 dan öncede enfeksiyonlara karşı risk gurubu altındayken şimdi covid19 diye bi musibet var ve ben bu yüzden evladimi kaybedersem eğitimin önemi kalirmi bence okullar kesinlikle acilmamali çünkü çocuk bunlar bunlar sosyal mesafeyi ne bilecekler koşup oynayacaklar birbirleriyle ister istemez temas edecekler peki ya bir öğrenci öğretmen kantinci veya temizlik gorevlisinde varsa o zaman ne yapacaz testi kırılmadan öncede önce önlem alınmalı testi kirildiktan sonra önlemin hiçbir anlamı kalmaz

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 12 Ağustos 01:29
50

Sağlık Bilimleri - @Şaban Deniz 45 nolu yoruma cevabı: Çok Haklısınız Size Katılıyorum

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 12 Ağustos 09:55
44

Enişte - corona mücadelesinde övünüyoruz ama yüksek oranda ölümler gerçekleşen ingitere ispanya ve fransada şimdi ölüm vakaları bizden az durum da yetkililer nasıl övünürler anlamak mümkün değil .

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 12 Ağustos 00:27
43

ibrahim daş - İstabuldaki kollejlere bakarak karar vermeyin doğuda tuvalet te kullanılan sabun antiseptik solüsyon ,tuvalet kağıdı yok sınıflar kalabalık mesafe korunamaz.Allah muhafaza yayılırsa çok insan helak olur.uzaktan eğitim ile bu yılı geçirelim.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 11 Ağustos 20:12
137

Canan - @ibrahim daş 43 nolu yoruma cevabı: doğuya yapılan yatırım iç anadolunun hatta egenin iç kesim köylerine yapılsa paris olurduk.doğudaki çocuklara tablet dağıtılırken bahsettiğim yerlerde çocuklar terlikle okula gitti.lütfen doğu eski doğu değil böyle yazmayın

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Ağustos 09:07
42

Kibar Feyzo - Bu neslin sonunu iyi görmüyorum. Eğitimden uzak kaldıkları sürece ülkeyi karanlık yarınlar bekliyor

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 17:10
70

relax - @Kibar Feyzo 42 nolu yoruma cevabı: Yaşamak herşeyden evladır.Ölü çocuklar istemiyoruz.Kibar feyzo anlatabildim mi.Okudun da ne gibi faydan oldu ülkeye.İnternette haber yorumluyorsun:)

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 14 Ağustos 16:27
64

Katip - @Kibar Feyzo 42 nolu yoruma cevabı: 2020-2021 eğitim yılını açıköğretim yılı açıköğretim olarak devam etmeli . okullarda seyretilmiş model ile sayısal ve sözel derslerin özetleri de anlatılarak merkezi sınav usulü sınıf geçme sistemi getirilebilir

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 12:17
41

Melek - Okullar şu süreçte açılmamalı. Zira minik yavrularımız büyüklerinin alamadığı önlemler ve uygulayamadığı tedbirler yüzünden hasta olmamalı, koskoca insanların maske takmak için uyarılması / ya da takmamaları, düğünler, çarşı pazar yerinde alınmayan önlemler yüzünden virüsün yayılması, tatil ve ören yerlerinde hala doluluk oranlarının full olduğu bir ülkede bu kadar keyfi tedbirsizlik ve sorumsuzluğun cezasını çocuklar çekmemeli, zira bu insanlar toplu taşıma araçlarına binecekler toplum içinde gezmeye devam edecekler, çocuklar biz büyüklerin sorumsuzluğu yüzünden gitmemeli okula çünkü bizler onlara olumlu örnek olamıyoruz. Ortada dünya çapında bir sorun var ve hala görmezden geliniyor, hastanelerde sağlıkçılar çabalarken bir kısım denizinden feragat edemezse kimse sorumluluktan bahsetmesin. Bu anket sorumluluk üzerine yapılsaydı kimse doğru cevap vermezdi zira, lafa geldimi mükemmeliz ama daha çocuklarımıza gençlerimize örnek olamıyor en basitinden bir maske takıp ellerimizi bile yıkamayı beceremiyoruz...Bu yüzden bizlerin yüzünden miniklerimiz mağdur olmasın.

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 13:51
38

Ayşe Şeker - Unutulmasın ki okullar kapalı mekanlardır ve orada bulunan küçük yaşta çocuklardır. Hele umumi tuvaletlet. Temas olmadan kullanılması düşünülemez. Kontrol güçtür dolayısıyla okullar açılmamalı.

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 10:36
35

Celal - ACILMALI AMA TEDBIRLİ BİR SEKILDE OLMALI KURALLARA UYGUN OLMALI

Yanıtla . 5Beğen . 7Beğenme 10 Ağustos 18:35
31

Gül - Evet okulların açIlmasını gerçeten istiyorum.Çocuklarımız lise ve ya üniversite sınavlarına hazırlanamıyorlar.Sağlam taban oluşturamıyorlar,çok boşluk var.Telafi etmeleri için mutlaka yüz yüze eğitim şart.Halkımız maskeleri bileklerinde aksesuar olarak taşıyorlar,oysa ki geleceğe ne kadar zarar verdiklerinin farkında değiller.tatil için virüs yok,ama okul için var.Sıkı önlem alınıp okullar AÇILMALI.....

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 10 Ağustos 17:13
40

7878 - @Gül 31 nolu yoruma cevabı: insanlar maskeyi kolunda taşıyor diye savunmasız çocuklarımızı göz göre göre yollıyalımmı

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Ağustos 11:31
34

Burak - @Gül 31 nolu yoruma cevabı: Çoçuklarını ölümemi hazırlayacaksın online eğitim en iyisi şu zamanda

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 10 Ağustos 18:06
32

Recep - @Gül 31 nolu yoruma cevabı: Ben korkuyorum şahsen düşünsene 1000 kişilik kampüste 5 kişi hasta olduğunu düşün tüm ünüversite kapanması gerekiyor,Bilmiyorum çok karmaşık,

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 10 Ağustos 17:48
30

Arda Yayık - En başta herkes üzerine düşeni yapsaydı maske ve mesafe kuralına uysaydı bugun boyle olmazdı sorumsuz insanların tatil planları gezme ve tozmalari bitmediği sürece virüs yıllarca bitmez ve cocuklar okuldan geri kalır kesinlikle okul açilmali en azından havuzlardan daha guvenlirdir

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 10 Ağustos 14:02
28

Mernismer - .......Evet aşıı bulunup insanlar aşılana kadar okullar açılmamalı, çünkü, sınıfta bir kişide bulunabilecek covit 19 virüsü tüm sınıfı ve sınıftaki öğrencilerin ailelerini bir anda taşıyıcı ve sonrasında belki entübe belkide Allah korusun o çocuğun yetim ve ya öksüz kalmasına neden olabilir, buna gerek var mı sizce! bence yok!

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 10 Ağustos 09:19
27

Gamze - Kesinlikle açılmalı millet tatil yaparken virüs yok okul açılınca mi olacak?

Yanıtla . 15Beğen . 9Beğenme 10 Ağustos 08:47
39

Öğretmen - @Gamze 27 nolu yoruma cevabı: Ne kadar cahilsiniz. Gencecik bir veli öldü 3 gün önce. Siz milletin tatilini kıskanıyorsunuz. Herkes kendinden sorumlu.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 11:04
25

Bilal Şardağ - Açıklamalı tabiki eğitim önemli ama can sağlığı daha önemli gelecek vaat etmek için günümüzden vazgeçmeye gerek yok acilmasiiiinnnn

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 09 Ağustos 16:17
24

S - Kesinlikle acialmamali virüs çocukların vicimda ciddi hasar bırakır ogretmenlerimizin ailesi çocukları var

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 09 Ağustos 14:26
23

Ali Telli - Asla açılmamalı ,çünkü hastalık yayılır.

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 09 Ağustos 10:37
22

Bingöllü - Hayat devam edecek başka çaresi varmı. Kaza olacak diye arabaya uçağa gemiye binmeyelimmi. Bu Corana musibeti millette akıl bırakmamış. Bu coranadan korktuğumuz kadar Allahtan korksak dünya gül gülistan olur.

Yanıtla . 9Beğen . 11Beğenme 08 Ağustos 23:16
36

İsmet00 - @Bingöllü 22 nolu yoruma cevabı: Kaza olacak diye yolda da yürümeyelim öyleyse hayatı öyle yaşamak var mı nasıl olsa öleceğiz diye de yaşamyalım o zamanmk

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 01:16
21

Xx - Asla açılmamalı. Toplu taşıma araçlarında insanlar birbirine düşmanca bakıyor ve kazara hapşırsanız sizi bir linç etmedikleri kalıyor. Isın ilginç tarafı, bu kişiler normalleşme sürecinde el ele kol kola geziyor. Insanların cehaletinden ve yanlış tutumundan dolayı açılmamalı. Ve okullar buna hazır değil. Eminim ki WC lerde sabun bitecek, öğretmenler yine bahçe önünde sigara içecek, vb

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 08 Ağustos 22:31
20

Akıl - Açılmalı tabi.Bu oyunlara gelmeyin lütfen bu kadar kör olmayın zaten amaç okul ve eğitimi bitirmek. Monoton sosyal hayattan uzaklaştırmak insanın nefesi Allah tarafından sayılı zaten gün ve vakit gelince hiç kimse engel olamaz..

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 08 Ağustos 21:59
37

İsmet00 - @Akıl 20 nolu yoruma cevabı: Hangi kafayla yazıyorsunuz şöyle şeyleri allah aşkına her şeyi dine bağlamayın oldu o halde tedbir almıyalım nasıl olsa öleceğiz diyip çıkın şu kafadan artık

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 01:17
19

Husnagul - Kesinlikle açılmalıdır.koronavirusun çok çabuk yayilabilecegi öğretmen ve velileri çok ciddi tabloların içersine sokabilecegi aşikardır.

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 08 Ağustos 12:08
18

Ali Kaya - çocuklarını akşama kadar sokaktan almayanların açılmasın demeleri, her yere gidip, hiç bir şeyden geri kalmayanların açılmasın demeleri ilginç olur. Asıl olan açılıp açılmaması değil, sürecin nasıl yönetileceği.

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 08 Ağustos 10:08
17

Aysegul - okul açılması mümkün değil yakında asi bulunacak az kaldı online eğitim muhteşem güzeldi diğer zamanlardada olabilir ekonomik konforlu güvenli yüksek öğrenme kapasiteli öğrenci sadece dersle ilgileniyor ders yapıyor yollarda trafikte stres eziyet çekmeden kalan zamanında evde rahatca konuyla ilgili diğer kitapları okuyor kaliteli bir egitim

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 08 Ağustos 04:12
26

Adanalı - @Aysegul 17 nolu yoruma cevabı: Uzaktan eğitim öğrenciye hiç bir fayda sağlamayan bir hiçtir.Tedbir alınarak mutlaka açılmalı.Çocuklar iyice soğudu okuldan .Okullar açılır isteyen gönderir isteyen göndermez

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 09 Ağustos 16:34
16

Aysegul - Uzaktan eğitim tek çare kesinlikle OKULLAR ACILMAMALI

Yanıtla . 12Beğen . 8Beğenme 08 Ağustos 04:05
14

Liçes14 - Kesinlikle AÇILMAMALI Çünkü çok zor ve kötü bir süreçten geçiyoruz ...!!??

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 07 Ağustos 11:12
13

Sabri - Önce bakan çocukları okula gitsin sonrabizde çocuklarımızı göndeririz çocuklarımızı yerde bulmadik

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 06 Ağustos 23:43
11

Anonim - sınıfta bir öğrencide virüs olması bütün sınıfa yayılması anlamına geliyor sizce de açılması mantıklı mı?

Yanıtla . 18Beğen . 3Beğenme 06 Ağustos 14:57
15

Eyup - @Anonim 11 nolu yoruma cevabı: Yan yana gezen maskesiz özürlülere ne demeli

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 07 Ağustos 14:15
10

KRAL - malesef sosyal mesfe maske ,kurallara uyulmadıkça okul falan açılmaz.

otobüsler minübüsler de sosyal mesfe yok.

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 06 Ağustos 13:01
09

Hatice - Arsızlık ve duyarsızlık yapanların bedelini çocuklarımız çekmemeli .

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 06 Ağustos 10:12
08

Sevgi Alanbay - Bütün Avrupa açıyor, bizde acmaliyiz, evde kapanmanin bir faydasi olmadigini gorduk.Tedbirli olacagiz ve hayat devam edecek, baska care yok.

Yanıtla . 15Beğen . 15Beğenme 05 Ağustos 17:42
33

Recep - @Sevgi Alanbay 08 nolu yoruma cevabı: Hastalığa yakalanan birini görmediniz sanırım,Tabiki eğitim önemli ama can gittikten sonra olsa ne olmasa ne,

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 10 Ağustos 17:52
07

Hasan - Vaka sayları okulların açılmasının Felaket olacağını gösteriyor, yoğun bakım odalarının dolu olması böyle bir risk almamız gerektiğini gösterir

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 05 Ağustos 16:25
06

Ali Osman - okular açılırsa felaket olur şimdiki duruma bakıp öyle hareket edilmesi gerekiyor ki buda bizim millete ne kadar söylesenizde cidiye alınmaz bi tafır sergiliyorlar

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 05 Ağustos 12:48
05

Sezai - 10 vaka varken okul kapat 1000 varken acmaya çalış akıl işi değil ben yollamıcam kesinlikle

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 05 Ağustos 10:55
12

Türk - @Sezai 05 nolu yoruma cevabı: AYNEN DOGRU DEMİŞSİN

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 06 Ağustos 23:31
04

H.a.d 1553 - Önce eğitim sistemi rayına otursun sonra öğrenci ne öğreneceğini bilsin öğretmen de ne öğreteceğini bilsin.eğitim sistemi pazarda fiyat etiketinin sabah bir türlü akşama doğru değişen fiyat etiketi gibi oldu.

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 04 Ağustos 15:42
03

İsmail Ünlü - ben bir veli olarak okuların acılmasına karsıyım yetişkinlerin kendını koruyamadıgı bir ortamda cocuklarımızın kendilerini koruması olanaksız bu sürec bitmeden okuların acılması bana yanlış gelıyor

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 04 Ağustos 13:52
02

H..... - Aşı bulunmadan risk almamak gerektiğini düşünüyorum O YÜZDEN AÇILMAMALI.

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 04 Ağustos 10:29
01

Lütfü Sarıoğlu - pandemi dolayısıyla çocukları kontrol etmek çok zordur.

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 04 Ağustos 09:50
98

Celali - @Lütfü Sarıoğlu 01 nolu yoruma cevabı: Aşı bulunup uygulanmadan okullar açılmamalı.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 20:41